Drink kick ipv vreet kick

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
heb soms indd een vet droge bek. En alles waar suiker in zit is natuurlijk chill dus dan werk ik ook wel liters cola weg.

Einstein

Badass junkie
Ik heb een keer anderhalve liter cola van de McDonalds weggeklapt, 5 minuten later had ik weer een droge bek maar nu met ranzige zoetstoffensmaak erin. Afschuwelijk vond ik het :sunglasses:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Bij mij wel.
Geen drinken = niet blowen voor mij. Er moet op z'n minst binnen 5 minuten na het uitdrukken van de joint drinken in het vooruitzicht staan.

Zelfde als met gewoon roken overigens, ik vind die smaak gewoon echt smerig en die wil ik wanneer het ritueeltje er op zit weg hebben. Droge bek/dorst of niet.

Hakvlees

Experimenterende gebruiker
Zeker weten, ik moet altijd wat te drinken hebben. Ik heb ook altijd een flesje water bij me voor als ik buiten ga blowen. Anders krijg je zo'n plakkerig naar teer smakend laagje in je hele bek.

Robinnl

Experimenterende gebruiker
PepTalk zei:
Bij mij wel.
Geen drinken = niet blowen voor mij. Er moet op z'n minst binnen 5 minuten na het uitdrukken van de joint drinken in het vooruitzicht staan.

Zelfde als met gewoon roken overigens, ik vind die smaak gewoon echt smerig en die wil ik wanneer het ritueeltje er op zit weg hebben. Droge bek/dorst of niet.

Precies!

Frog83

Bewuste gebruiker
Bumb: ik heb precies het zelfde veel dorst na blowen, sapjes en water enzo, cola :grin:
Vreetkick ook wel maar minder.
Ze zeggen hier waar de brouwer zit kan de bakker niet zitten he, dus als je je pens vol vocht heb , heb je minder trek :wink:
Maar halverwege van de avond eet ik wel meestal ef wat, voor me suikerlevel op peil te brengen.
Doe ik ditniet dan ga ik vrij para schaken, blijkbaar daalt de bloedsuikerspiegel vrij snel bij me :confused:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Frog83 zei:
Bumb: ik heb precies het zelfde veel dorst na blowen, sapjes en water enzo, cola :grin:
Vreetkick ook wel maar minder.
Ze zeggen hier waar de brouwer zit kan de bakker niet zitten he, dus als je je pens vol vocht heb , heb je minder trek :wink:
Maar halverwege van de avond eet ik wel meestal ef wat, voor me suikerlevel op peil te brengen.
Doe ik ditniet dan ga ik vrij para schaken, blijkbaar daalt de bloedsuikerspiegel vrij snel bij me :confused:

Dat doet het bij elke blower als het goed is.
Je hartslag (en temperatuur) stijgt, waardoor je lichaam meer energie (suiker) gaat verbranden.
Ook verlaagd het je bloeddruk, wat het slappe gevoel versterkt.

Bovenaan