Droge mond

kook

Newbie
Gisteravond samen met vriend één jointje gerookt. Ik krijg meteen een kurkdroge mond en werd vanmorgen wakker met een droge lap leer in mijn mond. Heb overigens na de joint nog eens veel water gedronken. Heeft iemand tips om dit probleem te voorkomen?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je vaker blowt word dit minder.

Verder helpt wat drinken met smaak ( dus geen water, liefst sapje ofzo) en daarna kaugom.
Ook tussen het hijssen nemen door wat drinken vermindert het wat.

Maar met blowen hoort wat lekkers te drinken en eten er gewoon bij.
Lees het: ''Ik ga (buiten) een jointje roken en neem mee'' topic maar eens, bij bijna iedereen staat drinken op nummero uno.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
als je gaat blowen ga je toch eerst je faforiete drankje regelen
iedereen krijgt droge mond

meschien heb je hem verkeerd gedraait dat die niet lekker smaakt
al heb je een lekker wietje en je kan niet draaien krijg je zoon vies jointje daar krijg je ook droge keel van en mond

melk is trouwends omwijs lekker bij ut blowen :hearteyes: drink zo 2 liter

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hellraiser_[NL] zei:
als je gaat blowen ga je toch eerst je faforiete drankje regelen
iedereen krijgt droge mond

meschien heb je hem verkeerd gedraait dat die niet lekker smaakt
al heb je een lekker wietje en je kan niet draaien krijg je zoon vies jointje daar krijg je ook droge keel van en mond

melk is trouwends omwijs lekker bij ut blowen :hearteyes: drink zo 2 liter

Begrijp niet echt dat je door slechte draai vaardigheden een vieze joint krijgt?

Hij kan minder goed hijssen of slechter branden, maar de smaak?

Het ligt dan nog eerder aan je rook skills lijkt me..

gamezz

Bewuste gebruiker
je krijgt bijna altijd een droge mond, zorg dat je iets te drinken hebt!

ik pak altijd een flesje drinken mee naar me kamer alsik ga slapen,
gewoon omdat het voor mij al even durt voor ik in slaap kom en dan dorst krijg.
zeker op dit moment men neus zit volledig dicht dus ik ben verplicht om met men mond te ademen , dit droogt men lippen uit en dan kan ik zeker niet slapen

iSmokex

Bewuste gebruiker
Cola of ice tea helpen hier bij mij wel goed tegen, water minder naar mijn gevoel. Gewoon om de paar hijsjes even wat slokken nemen en dat voorkomt ook al een hoop. :grin:

Lood

Experimenterende gebruiker
snoepjes helpen ook altijd erg goed tegen het beruchte woestijnklimaat in je mond na het smoken,
vooral van Maoam ga je lekker kwijlen plus die dingen zijn echt heerlijk en betaalbaar. Als je iets drinkt komt de droge mond toch altijd weer snel terug en het is niet alsof je echt vocht verliest bij het smoken daarom prefereer ik persoonlijk een zakje snoepjes. :stoned:

SmokeMe

Belezen gebruiker
Mentos mint

Frisse smaak en helpt als je vieze wiet hebt of als je meerookt van een ranzige shagbom

Bovenaan