Ja, dit is normaal, ik heb na het atoppen met blowen voor een paar weken enkele verschrikkelijke dromen gehad. Eentje was dat ik een 'machtige' man was en dat er een vrouw in haar 30 in mijn kamer kwam helemaal aan het huilen. Ik schreeuwde tegen haar dat ze in mijn amp moet gaan. Ze kruipte erin, en in mijn droom was mijn amp een andere dimensie die ik controleer via mijn gitaar. Ik controleerde die dimensie, maar kon het zelf niet beleven van buiten. Ik begon metal te spelen en na enkele seconde, popte de amp met rook en de vrouw haar hoofd rolde op de vloer helemaal met bloed en brandwonden. Ze had een grote gat in haar voorhoofd. Op deze moment riep mijn moeder mij omdat er 2 vrienden buiten zijn. Maar deze twee ken ik alleen van gezicht van school. Ze kwamen in de kamer en zagen het hoofd op de grond liggen. Eentje complimenteerde mij, ik weet niet waarom. Daarna zag ik door de raam naar buiten en was het aan het hagelen en ik woon op Aruba.30graden celcius+elke dag van het jaar.Daarna waren de twee vrienden niet meer daar in mijn droom. Ik kreeg deze rare gevoel die ik nog nooit hebt gevoelt(en ik heb veel rare emoties/gevoelens gekregen vanwege LSD trips etc). Ik was helemaal droevig en paranoid waarom ik deze vrouw dood hebt gemaakt. Ik pakte de hoofd om te bedenken waar ik het gaat schuilen, toen het in mijn hand was beweegde de ogen en ze schreeuwde AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en toen werd ik wakker, helemaal bezweten en ik schreef de droom direct in mijn mobiel.