Madcat zei:als je melatonine rectaal dropt slaap je lekker lang door

Paperplane. zei:Tot afgelopen dinsdag. Ik werd echter zo overrompeld door het beangstigende gevoel dat ik me niet meer kon bewegen maar nog wel wakker was voor 10 seconden lang. Heel enge ervaring. volgens mij is het ook geen toeval dat het op de dinsdag was na een xtc weekend.
Ja ik had inderdaad wel vrij veel op.PepTalk zei:Paperplane. zei:Tot afgelopen dinsdag. Ik werd echter zo overrompeld door het beangstigende gevoel dat ik me niet meer kon bewegen maar nog wel wakker was voor 10 seconden lang. Heel enge ervaring. volgens mij is het ook geen toeval dat het op de dinsdag was na een xtc weekend.
Komt vrij vaak voor bij (grote dosissen) mdma gebruik.
Althans, er zijn meer mensen die dit na gebruik ervaren.
Lucide dromend vliegen is trouwens echt de bom![]()
Ja, melatonine heeft oraal maar 11% biologische beschikbaarheid. Rectaal ligt dit 8-9x hoger.PepTalk zei:Madcat zei:als je melatonine rectaal dropt slaap je lekker lang door
Is er bij melatonine echt een groot verschil tussen oraal en rectaal?
OT: Er zijn erg veel verschillende droomversterkers, allemaal 'smartshop artikelen'.
Met andere woorden: Het effect ervan is nooit echt bewezen of het effect verschilt enorm per persoon.
Wanneer ik de meest bizare en heftige dromen heb?
Als ik, ongebruikelijk, een nachtje niet stoned in slaap valt.![]()
Middeltjes die lucide dromen stimuleren vind ik onzin.
Een echte lucide droom is juist heel nuchter en puur, geen enkel middel kan dit in mijn mening bevordelijken.