Drugkopje?

Vince_

Experimenterende gebruiker
De dag na een avond speed-xtc zie ik er altijd beduidend slecht(er) uit, denk dat veel mensen zich hierin kunnen vinden.. Enig middeltje om die zware oogkassen en grote pupillen te minderen? Behalve slapen dan :). De dag erna functioneer ik fysiek nog wel, maar de commentaar over t uitzicht is natuurlijk minder :)...

Vince_

Weet ik. Ik heb het ook niet nodig, maar af en toe zo'n avond kan er wel af. En om eventuele ongeruste reacties te vermijden zou het wel handig zijn.

Vince_

Zeer zeker, is geweldig dan :) maar daar zie ik een uur later niet veel meer van.. Vooral die pupillen dan. Helpen bepaalde oogdruppen misschien?

Imke

Badass junkie
Ik denk het niet. :) Als je het wil nemen, dan moet je ook de negatieve kanten erbij nemen. :)

davie

Wijs gebruiker
Volgens mij kan je niet zoveel doen aan grote pupilen. Probeer toch te eten en anders drinkonbijt of Knor-V zodat je toch je vezels en vitamine binnenkrijgt.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Speed krijg ik echt een vieze grafkop van.

En je huid verkleurt helemaal, vooral littekens zien er vies uit. Bah.

Wat is het ook een teringzooi. Blij dat ik al een tijdje niet meer gebruikt heb.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Tipje voor de dames misschien dan. :mrgreen:

Ik wilde maar even aangeven dat je met speed echt aan je lichaam merkt hoe zulke zooi het is, misschien iets overdreven.

spacekonijn

Badass junkie
^ hij heeft het denk ik over het moment dat speed werkzaam is en niet zozeer de dag erna.
of zit ik er naast ? ( heb t over sjaaktrekhaak)

Imke

Badass junkie
spacekonijn zei:
^ hij heeft het denk ik over het moment dat speed werkzaam is en niet zozeer de dag erna.
of zit ik er naast ? ( heb t over sjaaktrekhaak)

Nou, de dag erna is het ook wel zeer merkbaar. :)

Jeller

Badass junkie
beste optie tegen vuile muile is gewoon een dope pakken waaran je het nie kan zien de volgende dag.. dit zijn nu gewoonweg de nevereffecten e :wink:

flashkop

Bewuste gebruiker
Kim zei:
hey flashkop ken jij drugkop?
jajajaja, das ne kei goeie maat van mij, ik kom dien altij tege in de weekend drugkoppie, me zon kasse :openmouth: , ne kauwbek van hier tot in china, nen bloedneus van hier tot in mekka en nen asem waarvan da ge zelf van in coma valt :mrgreen: :wave:

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik neem een goeie douche en ga erna een dik half uur onder de zonnebank liggen, dat werkt bij mij wel goed :)

Jeller

Badass junkie
flashkop zei:
Kim zei:
hey flashkop ken jij drugkop?
jajajaja, das ne kei goeie maat van mij, ik kom dien altij tege in de weekend drugkoppie, me zon kasse :openmouth: , ne kauwbek van hier tot in china, nen bloedneus van hier tot in mekka en nen asem waarvan da ge zelf van in coma valt :mrgreen: :wave:
van lsd en pillen te samen of van lsd alleen?

bij lsd krijg je gewon iets grotere pupillen, maar valt verder toch mee
dag erna is het ook volledig weg

Bovenaan