Drugs & de feestdagen

Winehouse

Badass junkie
Sinterklaas, kerst en oudjaar
dit gaan we natuurlijk niet nuchter meemaken!
nu ben ik benieuwd wat er gebruikt word deze tijd van het jaar :grin:
word het voor jou sowieso een 'witte' kerst ?
zie jij sinterklaas met een pink-glue kleurtje?
tell me!
en ga je dan "heeeel erg stiekem onopvallend :grin: :grin: " gebruiken tijdens het bekakte dinner van je schoonfamilie, of lekkah hot met friends?
x
 

Ewie

Belezen gebruiker
Onopvallend gebruiken is gewoon niet leuk vind ik, opletten dat niemand het ziet, bang dat er een spoortje 'wit' te zien is onder je neus... Nee, ik vermijd die "gezellige" etentjes gewoon. Uiteraard gaat er wel het een en ander gebruikt worden dit jaar, wat precies? Nog geen idee...
 

alcoholist

Wijs gebruiker
in 2010 ,stop Ik,met drugs& alcohol :)
hahaha neejo,hebbik vaker gezegt,wil niet eens stoppe!

rond kerst drink ik wel wat alcohol,mischien een paar glaasjes wijn.
maar ga het niet bond maken!
op oudjaarsdag, blijf ik overdags nuchter.
en rond een uurtje of 6/7 gaan de 1e glazen naar binnen,en zeker wel rond 8e, de eerste sleutels.
ik hoop dat ik wat mdma kan bemachtigen,alleen ben nog nooit onder invloed van mdma geweest op oud en nieuw,iemand ervaring? lijkt me tog niet echt flex ,de heletijd die knallen!?

siervuurwerk lijkt me wel heel flex.
 

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Aan kruidnoten, chocoladeletters, kerststollen en oliebollen moet natuurlijk een lekker jointje voorafgaan om in te komen. Zodra ik al het lekkers op heb (en tijdens het eten) gaat er flink wat drank vloeien. En aan het einde van de feestdagen ga ik trippend naar het vuurwerk kijken.

Prettige feestdagen zijn toch weer wat magischer icm de nodige, bijpassende drugs :grin:
 

Dubz

Bewuste gebruiker
Sinterklaas vind ik niet echt een rede om te feesten. Kerst staat meestal in het teken van geforceerde gezelligheid dus dan ben ik twee dagen met familie aan het socializen. Oud en nieuw wordt voor mij de knaller.
 

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het worden dit jaar voor mij drugsloze feestdagen ivm zwangerschap, maar voorheen was tweede kerstdag bij ons altijd standaard redelijk "wit" te noemen... Sinterklaas doen wij sowieso niet aan, maar met oud&nieuw werden er ook altijd wel wat lijntjes pep weggewerkt. :wink: Maar goed, dit jaar houden we het dus lekker gewoon nuchter! :wave:
 

cropp

Badass junkie
ik heb met mezelf en mijn beste vriend afgesproken: geen harddrugs tot aan kerstavond, en dan naar de klote in de 5e versnelling voor een nachtje of 3...

sinterklaas overleef ik wel met een fles wijn, vol verwachting smacht mijn hart, want in de kerstvakantie ga ik retehard!
 

Drientje

DF-koning
Ik wil niets meer gebruiken dit jaar maar sta open voor de mogelijkheid wanneer iemand besluit dat oud en nieuw deze keer met mensen gevierd gaat worden waar ik wel van hou in plaats van alleen maar steeds onzin feestjes waar iedereen geforceerd netjes en bekakt doet.
 

Immo

Badass junkie
Oud en nieuw zal de enige van die dagen zijn dat ik iets ga gebruiken waarschijnlijk, met sinterklaas en kerst zie ik geen reden om iets te gebruiken.
 

Frank123

Wijs gebruiker
Andrew zei:
sowieso alcohol
alcohol is bij alle feestdagen present hier. ( ja, een feestje zonder alcohol is ook mogelijk , maarja , limburgers he :grin: )
Met oud en nieuw gebruik ik niets, is een harde les geweest, maar hij kwam aan ! en hard ! ( zwaar spacend een pot vuurwerk uit je klauwen laten vallen )
Maar met sinterklaas met hechte vrienden suprise houden .. Zal ongetwijfeld een vreemd soort suprise worden.
 

Winehouse

Badass junkie
met oud&nieuw wil ik speed+ghb combi nemen
heb veel ervaring met pep en beetju ervaring met ghb
combi lijkt me geweldig :hearteyes: :hearteyes:
kan dit denk je beetje onopvallend want zit ook familie bij die anti-drugs zijn . maar wel flink bezopen dan dus dan zal het ze misschien minder opvallen(?)
 

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Winehouse zei:
met oud&nieuw wil ik speed+ghb combi nemen
heb veel ervaring met pep en beetju ervaring met ghb
combi lijkt me geweldig :hearteyes: :hearteyes:
kan dit denk je beetje onopvallend want zit ook familie bij die anti-drugs zijn . maar wel flink bezopen dan dus dan zal het ze misschien minder opvallen(?)

Ik zou het, als ik jou was - en met je familie erbij - alleen bij wat pep houden en die ghb eventueel voor later bewaren...
 

psych-out

Bewuste gebruiker
mmm, weet nog niet echt zeker wat er juist op mijn menu staat voor het feestdinner.
zowieso de gewone dingen, maar met oud op nieuw toch wel iets vatte wat ik niet zo vaak gebruik maar wat dat gaat zijn daar ga ik nog eens goed over nadenken.
de andere dingen zullen wss.
wiet, speed, x en wat natuur productjes.
 

alcoholist

Wijs gebruiker
weet iemand hoe het is om onder invloed van mdma oud en nieuw te "vieren?"

lijkt me niet flex met al die knalle? iemand ervaring?
 

alcoholist

Wijs gebruiker
Lijkt me namelijk niet echt fijn als je in een heerijke golf van euphorie zit,en er ineens een rotje of erger een meter naast je knald.
 

Andrew

Badass junkie
alcoholist zei:
Lijkt me namelijk niet echt fijn als je in een heerijke golf van euphorie zit,en er ineens een rotje of erger een meter naast je knald.

Ga je toch gewoon binnenzitten met je maten, en gordijnen ofzo vol open zodat je naar buiten kan kijken.
 

alcoholist

Wijs gebruiker
Andrew zei:
alcoholist zei:
Lijkt me namelijk niet echt fijn als je in een heerijke golf van euphorie zit,en er ineens een rotje of erger een meter naast je knald.

Ga je toch gewoon binnenzitten met je maten, en gordijnen ofzo vol open zodat je naar buiten kan kijken.
ja tuurlijk,zekerwete!, maar ik gebruik niet vaak mdma meer,en weet wel dat Als ik gebruik,ik erg hou van rondjes lopen,heerlijk is dat,ff buiten,met een maatje peukie roken enzo,je kent het wel.
 

Andrew

Badass junkie
alcoholist zei:
Andrew zei:
alcoholist zei:
Lijkt me namelijk niet echt fijn als je in een heerijke golf van euphorie zit,en er ineens een rotje of erger een meter naast je knald.

Ga je toch gewoon binnenzitten met je maten, en gordijnen ofzo vol open zodat je naar buiten kan kijken.
ja tuurlijk,zekerwete!, maar ik gebruik niet vaak mdma,en weet wel dan Als ik gebruik,ik erg hou van rondjes lopen,heerlijk is dat,ff buiten,met een maatje peukie roken enzo,je kent het wel.
Ga je in de tuin van het huis waar je zit rondjes lopen! Daar zal vast niet iemand een rotje naast je neerleggen.. denk ik : p
 

alcoholist

Wijs gebruiker
nee:P, lekker gezellig,in mn tuin rondjes lopen, als ik rondjes loop,ben ik meestal een half uur weg,gwn buiten lekker lopen.
maja,ik zie wel joh
 

Andrew

Badass junkie
Ooooooof je gaat ergens in een bos zitten waar niemand is en gaat daar lekker met je maten zitten, zitten vast geen mensen, genoeg plek om rondjes te lopen en het vuurwerk zie je ook wel! :beer:
 

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben met kerst wel van plan een witte sos neus te halen voor het eerst.
 
L

Lid 6909

Gast
Lekker ;D

Voor mij word het een mdmaatje met misschien een alice of een 2ci erbij, ik zie nog even :grin:
Natuurlijk gecombineerd met een technofeestje
 

Oom Klaas

Badass junkie
Wat houd lekkah hot gaan met friends in?
Ik kan verkrachting van de Nederlandse taal niet lezen helaas, daar ben ik niet disfunctioneel genoeg voor.
 

Klaara

Bewuste gebruiker
cropp zei:
ik heb met mezelf en mijn beste vriend afgesproken: geen harddrugs tot aan kerstavond, en dan naar de klote in de 5e versnelling voor een nachtje of 3...

sinterklaas overleef ik wel met een fles wijn, vol verwachting smacht mijn hart, want in de kerstvakantie ga ik retehard!

jij bent stoer :rock:
 

maiskorrel

Bewuste gebruiker
waarschijnlijk weer een keer XTC/MDMA in de kerstvakantie en misschien ook truffels. Verder ga ik in de kerstvakantie weer eens blowen na 11 weken. :)
 

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik hou van een witte kerst, kristalwit.
Oud en nieuw is vaak ook wit, vorig jaar op acid gedaan, was echt mega!
 

cropp

Badass junkie
met oud en nieuw zijn er 2 opties, overmatig veel harddrugs gebruiken, erbij zuipen en erbij blowen, dat spreekt me het meeste aan, alleen moeten we dan buiten blijven...

no mather what, we gaan niet met pillen of pep op de kroeg in...
 

Loki

Newbie
Ik heb me voorgenomen om deze oud&nieuw me voor het eerst écht te bezatten met m'n vriend. Of dat lukt weet ik niet want ik vind alcohol best vies.
 

Nathaniel

Wijs gebruiker
Loki zei:
ik vind alcohol best vies

Echt elke vorm van alcohol? Vodka, apfelkorn,bier, van mijn part breezer?...Vraag me af of je het effect dan wel fijn vind..

(Aan de andere kant..,Ik vind Paddo's echt niet te vreten en toch doe ik het graag :grin: )
 

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik zit met de feestdagen in the States, dus ik kan daar nieteens een jointje opsteken :(
Het enige wat ik daar eventueel zou kunnen gebruiken zou Salvia of een OTC medicijn zijn, zoals DXM of Benedryl. Ik ga met mn ouders en ik heb sowieso weinig zin om gepakt te worden door de politie met drugs op zak, dus van een dealer kopen is ook geen goed idee.

Zou ik anders proberen om 5 gram in mn kont mee te smokkelen? :mrgreen:

EDIT:
Weet iemand nog een drug die daar (nog) niet illegaal is?
 

gamezz

Bewuste gebruiker
hier staat voor oud en nieuw MDMA gepland met 3vrienden (4vrienden met mijzelf bijgeteld)
samen ong 1gram consumeren :)
 
Bovenaan