Drugs & de feestdagen

-spaceman-

Badass junkie
we zullen wel zien :hearteyes:

underworld

Wijs gebruiker
umh eerste kerstdag wordt het niets, een jointje waarschijnlijk, gwn gezellig naar familie.
2de kerstdag komt er een vet feest, daar gaat zowieso mdma, keta en ghb naar binnen gewerkt worden (blijft zon lekkere combi :hearteyes: )
3de kerstdag door afteren met pep,g en ket, daarna savonds naar een doorgehaald kerstdiner met ze allen.

oud en nieuw zal ook wel zoiets soortgelijks worden, maar wss geen mdma ertussen, maybe tussendoor nog een 2ctje

krijg het kerstgevoel nu al :grin:

Debris

Bewuste gebruiker
't Zal niet minder zijn dan anders. Hooguit meer.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik het als excuus wil gaan gebruiken om extreem excessief te gaan gebruiken. Ik doe mij niet verontschuldigen voor mijn gebruik en zoek ook geen excuses om te gebruiken. Dat iedereen de feestdagen als excuus voor extreem gebruik gebruikt geeft mij reden om juist die dagen nuchter (of rustig aan) te doen, om dan een andere doodnormale dag er eens lekker voor te gaan.
Rare redenering, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.

Only dead fish folow the stream.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Let it Snow, let it Snow, let it Snow!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=533_egKX09o&feature=related[/youtube]

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik weet nog niet wat de feestdagen gaan brengen, feesten zowiso. Ik wil mss wel eens mdma nemen, maar ik vind geen enkele fatsoenlijke dealer. Ze lijken wel uitgestorven de laatste tijd :(

maar, een nieuwjaar zonder drugs kan geen kwaad.

Bovenaan