te hope, hopelijk is em nog veel beter danpaupie zei:DjTrips zei:herald and kumar go to white castlle
Harold & Kumar is echt een heeel grappige film. Er komt dit jaar ook een vervolg uit waarin ze naar Amsterdam gaan
.
te hope, hopelijk is em nog veel beter danpaupie zei:DjTrips zei:herald and kumar go to white castlle
Harold & Kumar is echt een heeel grappige film. Er komt dit jaar ook een vervolg uit waarin ze naar Amsterdam gaan
.
Dzy zei:Partymonster is toch met die jongen van Home Alone die ketajunk is? Dat is inderdaad wel een goede film.
psilocybine zei:ik heb bij kunstgeschiedins een enge bad trippy film gezien .. "un chien andalou" .. over een nachtmerrie van een kunstenaar .. (zeer verwarrende film) .; verder vind ik thirteen een goede film .. of christiane f ..
nb_killer zei:Films die drugs als main theme hebben:
De beste uiteraard:
Blow, trainspotting, Fear and loathing, requiem for a dream, human traffic
Drugstore Cowboy is ook vrij goed, Groove en the basketball diaries zijn ook okay.
Christiane F. vond ik maar zozo, daar het boek echt veel beter is. Nuja, de film is desondanks nog steeds een kijkje waard hoor
Naked Lunch en Layer Cake wil ik zeker nog eens zien. Ik denk dat ik wel goede films kan verwachten.
Verder zag ik ook: spun, rave en the acid house en ik vond ze allemaal niet echt schitterend.
(Lord of war) gaat niet over de drugs, maar raad ik ook sterk aan; hij handelt over wapenhandel, en er komt ook cocaïnehandel en -gebruik in voor. Met Nicholas Cage en die kerel van Requiem for a dream.
billy zei:verder vind ik Alice in Wonderland ook een goeie, als kinderfilm leuk, maar als de sherpe druggy ziet er genoeg verwijzingen naar drugs in....
de scherpe drugsgebruiker ziet genoeg verwijzingen naar drugs in de film bedoel ik hiermee... sorry ben stoned...
Skippy zei:christiane f. was erg indrukwekkend ... heroine is kut!
Deranged zei:Niemand heeft Traffic gezien?![]()
Frisko zei:iemand layer cake gezien???
film over mdma pillen...
Dzy zei:Lock stock gaat wel o.a. over drugsDie britse fags kweken enorme hoeveelheden wiet.
Echt een goede film trouwens.
Layer Cake ook.
Snatch ook.
Midway zei:Ik heb juist Blow gekocht voor 4 euro
hopelijk heb ik een goede keuze gemaakt
Fishhead07 zei:Dzy zei:Lock stock gaat wel o.a. over drugsDie britse fags kweken enorme hoeveelheden wiet.
Layer Cake ook.
Snatch ook.
Ja ik ben het met je eensja zeker hele goede films
Ja maar kijk ik bedoel er zijn wel 1000 films waar iets van drugs in komt. Maar bij Blow en Go en trainspotting en scarface enzo is het de hoofdzaak van de film. En bij spun trouwens ook die heb ik gister geziengeniale film
![]()
Welke drug gebruiken ze eigenlijk in spun ??? ik hoorde iets over crystal ofzo??
Psycho_Chrono zei:^klopt, op zich leuke film maar vond hem nogal langdradig...
Dzy zei:Fishhead07 zei:Dzy zei:Lock stock gaat wel o.a. over drugsDie britse fags kweken enorme hoeveelheden wiet.
Layer Cake ook.
Snatch ook.
Ja ik ben het met je eensja zeker hele goede films
Ja maar kijk ik bedoel er zijn wel 1000 films waar iets van drugs in komt. Maar bij Blow en Go en trainspotting en scarface enzo is het de hoofdzaak van de film. En bij spun trouwens ook die heb ik gister geziengeniale film
![]()
Welke drug gebruiken ze eigenlijk in spun ??? ik hoorde iets over crystal ofzo??
Mja, het heeft er wel iets mee te maken, Met dat geld van die kwekerij moeten ze Harry terug betalen.
Spun is inderdaad erg goed. Gaat over crystal meth (Methamfetamine). Zwaardere variant van speed dus.
Fishhead07 zei:Psycho_Chrono zei:^klopt, op zich leuke film maar vond hem nogal langdradig...
spun of lock stock and two smoking barrels ??
Psycho_Chrono zei:Fishhead07 zei:Psycho_Chrono zei:^klopt, op zich leuke film maar vond hem nogal langdradig...
spun of lock stock and two smoking barrels ??
Ik had het over Spunheb hem nooit afgekeken omdat ik hem te langdradig vond op een gegeven moment.
Marklar zei:Ik bleef toch kijken door zinnetjes als: That looks like a perfectly healthy green dog
Psycho_Chrono zei:haha mja ik had gekeken tot op het punt dat ie over een snelweg rijd, en zijn dealer al opgepakt was ofzoiets...vage film :P