Eier zei:Jeugd van tegenwoordig... *schud weemoedig het hoofd.*
Eier zei:Als ik het over de band had, zou ik niet weemoedig met mijn hoofd heen en weer bewegen.![]()
Kimmerd zei:Tuurlijk^^*
B of Nl?![]()
DreamWeaver zei:Je wilt een film kijken terwijl ze de eerste keer aan de X gaat? Jezus, neem haar mee naar een groot feest met veel mensen en dansbare muziek. Knuffelen maar!![]()
![]()
De eerste keer is magisch![]()

vode zei:Ik heb wel even het hele topic doorgespit, maar ik ken weinig films, zeker drugfilms.
Nou ga ik binnenkort een vriendin eerste keer X laten proberen, en ze wilde graag een bijpassende film. Liefst een drugsfilm. Nou kan ik wel leuke namen hier uit dit topic gaan huren, maar ze wilt heel graag een vrolijke film, geen depri.
Nou leek Human Traffic me wel leuk, maar zijn er nog aanraders voor humoristische drugsfilms?
de 1e keer dat ik X deed was met 6 mensen thuis, er stond een film aan .. maar niets van gezien, of kleine stukjes in ieder geval.. maar er is niks mis met bankhangen op de X hoor .. heerlijk zelfs! maar verwacht niet dat je de film ook maar een klein beetje gaat volgenvode zei:DreamWeaver zei:Je wilt een film kijken terwijl ze de eerste keer aan de X gaat? Jezus, neem haar mee naar een groot feest met veel mensen en dansbare muziek. Knuffelen maar!![]()
![]()
De eerste keer is magisch![]()
Ja, zei ik d'r ook al. maar ze is nog een beetje terughoudend over drugs en bang om het meteen op een groot feest te doen. Naja, dat kan ik snappen, dus doen we het nu zo, en de volgende keer neem ik d'r mee naar een huge party.![]()