Drugs films,

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb wel even het hele topic doorgespit, maar ik ken weinig films, zeker drugfilms.

Nou ga ik binnenkort een vriendin eerste keer X laten proberen, en ze wilde graag een bijpassende film. Liefst een drugsfilm. Nou kan ik wel leuke namen hier uit dit topic gaan huren, maar ze wilt heel graag een vrolijke film, geen depri.

Nou leek Human Traffic me wel leuk, maar zijn er nog aanraders voor humoristische drugsfilms?

DreamWeaver

Badass junkie
Je wilt een film kijken terwijl ze de eerste keer aan de X gaat? Jezus, neem haar mee naar een groot feest met veel mensen en dansbare muziek. Knuffelen maar! :hearteyes: :stoned:

De eerste keer is magisch :hearteyes:

Vince_

Experimenterende gebruiker
Film kijken op bollen is gewoon niet doenbaar!! Als ie inslaat kan ik echt niet stilzitten, laat staan me op de film concentreren (en niet vergeten waar het nu eigenlijk over gaat). Mss als die al beetje uitgewerkt is.. Maar lijkt mij persoonlijk niet zo fijn.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DreamWeaver zei:
Je wilt een film kijken terwijl ze de eerste keer aan de X gaat? Jezus, neem haar mee naar een groot feest met veel mensen en dansbare muziek. Knuffelen maar! :hearteyes: :stoned:

Ja, zei ik d'r ook al. maar ze is nog een beetje terughoudend over drugs en bang om het meteen op een groot feest te doen. Naja, dat kan ik snappen, dus doen we het nu zo, en de volgende keer neem ik d'r mee naar een huge party. :wink:

beertjahh

Experimenterende gebruiker
Spum iSs echt super vette film maar je moet m wel heel goed kijken

andrs snap je er geen snars van (vooral int begin!)

:wave:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nee echt geen film gaan kijken, dat wordt lastig met XTC, je krijgt waarschijnlijk veel meer zin in andere dingen... Maar ook niet de kroeg in, want daar is de sfeer vaak te agressief... Ga dan naar een kleiner technofeestje dichtbij huis, dan ben je zo weer thuis als het niet bevalt, en thuis chillen is sowieso altijd wel relaxt met wat vrienden en muziek. Maar geen film :rolleyes:

***Star_System***

Bewuste gebruiker
vode zei:
Ik heb wel even het hele topic doorgespit, maar ik ken weinig films, zeker drugfilms.

Nou ga ik binnenkort een vriendin eerste keer X laten proberen, en ze wilde graag een bijpassende film. Liefst een drugsfilm. Nou kan ik wel leuke namen hier uit dit topic gaan huren, maar ze wilt heel graag een vrolijke film, geen depri.

Nou leek Human Traffic me wel leuk, maar zijn er nog aanraders voor humoristische drugsfilms?

Oh dan moet je de film Partymonster huren :hearteyes:
die is echt geweldig en vrolijk en Marilyn Manson heeft er een bijrol in!

cunt

Wijs gebruiker
vode zei:
DreamWeaver zei:

Ja, zei ik d'r ook al. maar ze is nog een beetje terughoudend over drugs en bang om het meteen op een groot feest te doen. Naja, dat kan ik snappen, dus doen we het nu zo, en de volgende keer neem ik d'r mee naar een huge party. :wink:
de 1e keer dat ik X deed was met 6 mensen thuis, er stond een film aan .. maar niets van gezien, of kleine stukjes in ieder geval.. maar er is niks mis met bankhangen op de X hoor .. heerlijk zelfs! maar verwacht niet dat je de film ook maar een klein beetje gaat volgen :)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, dat leek me ook wel, dat je na een tijd weinig meer van de film volgt. Maar ben nu beetje aan t rondkijken voor een feestje in de buurt, dat we eventueel nog kunnen gaan als ze zin heeft. :)

DreamWeaver

Badass junkie
Net layer cake gekeken, wel vette film alleen het einde is zo jammer :openmouth: En er zitten wat slordigheidjes in (let maar eens op de prijs van de pillen).

Bovenaan