Drugs in huis

Bengozy

Bewuste gebruiker
Beste DF'ers,

Ik zie best vaak hier mensen met regelmaat dezelfde drugs consumeren.

Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen?

Ik heb expres nooit drugs in huis, want mocht er bij mij een aantal biertjes inzitten dan lijkt opeens een nakkie nemen een fantastisch idee en lig ik er 3 dagen later weer gesmolten bij.

Hoe doen jullie dat? Discipline? Kleine hoeveelheden?

Let me know!

Vroeger had ik wel echt hele voorraad pep in huis toen ik dat nog dagelijks gebruikte. Maar tegenwoordig bestellen we gewoon op het moment zelf coke of 4M bij een dealer die er altijd heel snel is. Pep gebruiken we nu amper meer, 1-2 keer per jaar nog in een langere vakantie.

Heb wel wat andere middelen in huis zoals een paar XTC pillen, Keta, O-PCE, 3-Meo-Pcp, 2-CB-Fly. Maar dat zijn maar kleine hoeveelheden en gewoon voor incidenteel gebruik en daar kunnen we verder wel goed vanaf blijven.

Met die echte uppers hebben we hetzelfde als jou. Als het er is, dan is de verleiding om wat te nemen wel erg makkelijk. En helemaal met flink wat alcohol op staat de dealer hier wel snel met coke op de stoep. Maar "voordeel" soms is dat de pinautomaat om 23 uur dicht is en we dan geen geld meer kunnen pinnen ervoor. Als we contant geld in huis hebben dan gaat dat vaak wel snel naar de dealer dan ook.

Kordie

DF-koning
Nu niks meer van poeders in huis. Maar vroeger altijd wel iets op voorraad voor een onverwachte gezellige avond of afterparty na kroegbezoek :)
Ik kon er goed vanaf blijven. Had het wel altijd in een afgesloten kluis zodat het niet in verkeerde handen kon terecht komen. Denk aan het zoontje van mijn zus wat destijds regelmatig bij mij was etc.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
ja altijd wat voorraad in huis, tegenwoordig niet meer zoveel als eerst. ga geen uitspraken doen over hoeveelheden die ik had maar discipline is idd de sleutel naar verantwoord gebruik, met name wanneer je grote hoeveelheden stimulanten hebt. het hebben van antipsychotica is ook een troef, hiermee kun je altijd een punt zetten achter een binge en gewoon slapen. denk dat ik met benzo's nog de kroon span met heel veel stuks, terwijl ik geen benzo's meer gebruik na het afkicken in het ziekenhuis. zoals hippie langwaus ook zegt, moet er ook niet aan denken om zonder drugs te zitten.

Laatst bewerkt:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Beste DF'ers,

Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen?

Ik heb expres nooit drugs in huis, want mocht er bij mij een aantal biertjes inzitten dan lijkt opeens een nakkie nemen een fantastisch idee en lig ik er 3 dagen later weer gesmolten bij.

Let me know!
Ik heb bijna altijd wel alle bekende soortjes in huis. Vooral vroeger sloeg ook iedereen hun drugs bij mij op, om dezelfde reden als wat jij aangeeft dat juist niet thuis te bewaren. Alleen benzo's en opiaten moet ik niet hebben liggen. De rest kan ik zo tijden niet aanraken, ook met grote hoeveelheden in huis. Maar of dit nou echt discipline is, ben ik niet zo zeker van haha:shrugman:

Bengozy

Bewuste gebruiker
Vroeger had ik wel echt hele voorraad pep in huis toen ik dat nog dagelijks gebruikte. Maar tegenwoordig bestellen we gewoon op het moment zelf coke of 4M bij een dealer die er altijd heel snel is. Pep gebruiken we nu amper meer, 1-2 keer per jaar nog in een langere vakantie.

Heb wel wat andere middelen in huis zoals een paar XTC pillen, Keta, O-PCE, 3-Meo-Pcp, 2-CB-Fly. Maar dat zijn maar kleine hoeveelheden en gewoon voor incidenteel gebruik en daar kunnen we verder wel goed vanaf blijven.

Met die echte uppers hebben we hetzelfde als jou. Als het er is, dan is de verleiding om wat te nemen wel erg makkelijk. En helemaal met flink wat alcohol op staat de dealer hier wel snel met coke op de stoep. Maar "voordeel" soms is dat de pinautomaat om 23 uur dicht is en we dan geen geld meer kunnen pinnen ervoor. Als we contant geld in huis hebben dan gaat dat vaak wel snel naar de dealer dan ook.
Haha het erge is, ik heb een aantal dealers in de randstad die accepteren gewoon crypto....

Bengozy

Bewuste gebruiker
ja altijd wat voorraad in huis, tegenwoordig niet meer zoveel als eerst. ga geen uitspraken doen over hoeveelheden die ik had maar discipline is idd de sleutel naar verantwoord gebruik, met name wanneer je grote hoeveelheden stimulanten hebt. het hebben van antipsychotica is ook een troef, hiermee kun je altijd een punt zetten achter een binge en gewoon slapen. denk dat ik met benzo's nog de kroon span met 500+ stuks, terwijl ik geen benzo's meer gebruik na het afkicken in het ziekenhuis. zoals hippie langwaus ook zegt, moet er ook niet aan denken om zonder drugs te zitten.
Zou het hoeveelheid drugs weglaten in je posts. Kan je nog wel eens de verkeerde figuren mee aantrekken. Gelukkig is de politie volgens mij niet actief opzoek naar grootgebruikers van benzo's maar alsnog :wink:

Bengozy

Bewuste gebruiker
Haha dat heb ik zelf niet. Oud dealer deed wel aan Tikkies, gewoon bij omschrijving "kast" enzo invullen, hebben hele inboedel gekocht van hem 😅
Haha ja ik had ook een dealer die accepteerde ook tikkies boven een bepaald bedrag. Vervolgens krijg ik die dude niet meer te pakken. Volgens mij toch niet zo veilig :wink:

Tinus Teelbal

Bewuste gebruiker
Beste DF'ers,

Let me know!
Ik heb het nog ook nooit op voorraad in huis, tenzij ik wat over hou op een avond (wat zelden gebeurt. Bewust haal ik alleen voor die avond en maak het bijna altijd op. Als ik iets over heb, dan gaat het mis. Dan denk ik, ach even opmaken, kan geen kwaad want het is niet veel meer. Gevolg is dat ik toch bij ga halen, dat dan niet opkrijg en weer overhou. En ja, ook dat pakje heeft dan weer geen lang leven…

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Haha het erge is, ik heb een aantal dealers in de randstad die accepteren gewoon crypto....
Bij ons accepteren ze vaak zelfs een tikkie, dan wel niet met een kleine extra bijdrage.
En natuurlijk pas op het moment dat het dealertje voor de deur staat :wink:

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ik heb altijd wel wat in huis. Er zijn ook dingen die ik niet in huis haal, zoals opiaten (oxycodon, morfine en heroïne)
Ketamine.
Dat zijn de middelen waar het risico is dat ik sneller er gebruik van maak dan dat de bedoeling is.
Voor de rest heb ik altijd een zak amfetamine, kalmeringsmiddelen zoals anti psychotica en benzodiazepinen en regelmatig wiet.
En ik heb nog een halve fles Vodka staan waar ik niets mee doe aangezien ik geen alcohol meer consumeer.
Enige van het lijstje wat regelmatig gebruikt word is amfetamine en wiet.

ljuv

DF-koningin
ik sla geen voorraden aan maar heb wel altijd wat in huis en kan er makkkkkelijk van afblijven inderdaad. Maar om dat nou toe te schrijven aan discipline… Ik ben gewoon toevallig niet verslaafd aan die middelen. Met wiet zou dat wel anders zijn: als ik niet wil gebruiken moet t niet in huis zijn.

Frenk070

Bewuste gebruiker
Ik heb altijd een voorraadje xtc, speed, coke. En een flesje ghb in huis voor onverwachte pleziertjes...

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Doe dit een aantal keer per dag maal 7 dagen ,en je komt in de kijkerd hoor.
ja vraag ik me dat toch af want enkele die ik ken doen dit al jaren en die doen meer dan 1 verkoop per dag en vaak via tikkie... dus weet niet precies hoe dit zit eigenlijk

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Toen ik nog dealde had ik niks in huis maar wel garage boxen en schuurtjes ,overal verspreid in me stad.
Die trend gaat nog steeds hier in mijn stad ,best sneaky maar het heb gewerkt voor ons.
tja misschien ben ik wat naief maar toen ik deal maakte me om deze dingen eigenlijk amper zorgen.. Tot kilo's aan toe had ik thuis en in de auto ... 🤷‍♀️

Brakka Mang

Badass junkie
Potjes in de grond in de steden waar we bezig waren. Alles ging de grond in. Zullen er hier en daar nog wel een paar in de grond zitten denk ik 🤣

SoulAssassins

Badass junkie
Potjes in de grond in de steden waar we bezig waren. Alles ging de grond in. Zullen er hier en daar nog wel een paar in de grond zitten denk ik 🤣
We hebben eens een complete sporttas begraven maar dat was echt geen doen om iedere keer naar het plek te rijden en gaan lopen graven.
Zo hebben we wel de voorraad van een ander ontdekt ,dus die was de sjaak haha

Pinnacle

Belezen gebruiker
Best wat psychedelica, als ik behoeft heb aan uppers ofzo kan je altijd wel iemand bellen, maar niet elk psychedelicum is even voorhanden dus ik heb er best wat van liggen voor het geval ik er niet meer aan kan komen. Daarnaast vooral restjes van festivals enzo, ket of X of whatever. Nooit echt de behoefte gehad om er aan te komen zonder gelegenheid ook. M'n koelkast ligt vol met speciaalbier ook, de hardste drug.

Bovenaan