Drugs pusher

nadje

Experimenterende gebruiker
Hoe gaat een verslaafde tiener ervoor zorgen dat hij/zij meer mensen aan de drugs krijgt? En doet hij dan alsof ze vrienden zijn terwijl het om de drugs gaat?

:confused:

Ohja,
Sorry for so much questions, but I have to know. :flushed:

nadje

Nou hij doet alsof hij een vriendschap met je heeft. je kent hem amper alleen van school.. en dan wil je iets halen in de stad, bied hij aan om mee te gaan. je denkt ach wat aardig. in de stad haal je dat en meteen erna zegt hij kom we gaan even chillen en steekt hij een joint op en vervolgens vraagt hij of ik ook wil.
en zo doet hij alsof hij je vriend is maar eigenlijk ben je gewoon iemand om hem gezelschap te houden als hij wil blowen of snuiven of wat anders. en soms pusht hij je zo dat je ook mee doet.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
nadje zei:
Nou hij doet alsof hij een vriendschap met je heeft. je kent hem amper alleen van school.. en dan wil je iets halen in de stad, bied hij aan om mee te gaan. je denkt ach wat aardig. in de stad haal je dat en meteen erna zegt hij kom we gaan even chillen en steekt hij een joint op en vervolgens vraagt hij of ik ook wil.
en zo doet hij alsof hij je vriend is maar eigenlijk ben je gewoon iemand om hem gezelschap te houden als hij wil blowen of snuiven of wat anders. en soms pusht hij je zo dat je ook mee doet.

Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al. Het klinkt niet alsof je hem erg mag en je bent al argwanend. Je moet je zeker niet laten pushen om drugs te gebruiken dat moet je echt zelf willen, dus dit is zeker geen vriend van je.

nadje

ja toen hij dat vertelde van ja ik ga alleen met je om omdat je blowt en drinkt brak er iets in me en dacht ik ja hij heeft gelijk want zo deed hij ook soms/vaak.
en het was altijd hetzelfde wat hij wilde doen, ergens zitten en blowen of drinken. ik voel me gebruikt en als ik terugkijk denk ik van ja daarom deed hij dit en dat dus… en valt alles op zn plaats in de puzzel.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
nadje zei:
ja toen hij dat vertelde van ja ik ga alleen met je om omdat je blowt en drinkt brak er iets in me en dacht ik ja hij heeft gelijk want zo deed hij ook soms/vaak.
en het was altijd hetzelfde wat hij wilde doen, ergens zitten en blowen of drinken. ik voel me gebruikt en als ik terugkijk denk ik van ja daarom deed hij dit en dat dus… en valt alles op zn plaats in de puzzel.

Dus vrienden gaan zoeken die met je omgaan om wie je bent en niet om wat je gebruikt.

Gelukkig zie je het (op tijd?) in.

nadje

hij vertelde het me zelf, dus daardoor kwam k erachter. maar eigenlijk had ik het al wel een beetje in de gaten maar nu wil ik gewoon niks meer met hem te maken hebben.
ik dacht dat hij met me omging om wie ikw as en niet om wat ik doe.

sebatian

Bewuste gebruiker
Om nou iemand gelijk een pusher te noemen, iets te ver gaan, gewoon beetje company in gebruik the more the merrier, en als je het goed speelt en doorhebt toch gewoon leuke freebies, niet echt big deal

Tufnut

Badass junkie
Als het voor beide bewust ene keuze is om met elkaar te gebruiken is er niets mis mee, maar zodra een van de twee denkt dat er meer inhoud is en de ander op een lullig moment juist het tegengestelde beweerd dan is het niet heel gek als je je gebruikt voelt.

nadje

Ja ik zag er een vriendschap in. ik hielp hem als het nodig was en andersom was het minder, maar goed, ik hoefde er niet hetzelfde voor terug. en als hij wilde blowen, moest hij dat maar doen.
nooit gedacht dat ik gebruikt werd. wel vermoeden, maar ik dacht het is wel gezellig eens een KEERTJE een cafeetje nemen of ergens een jointje draaien… maar daarbij vond ik het juist gezellig dat ik met hem was en het ging om de gezelligheid.

sebatian

Bewuste gebruiker
Whats the problem? elkaar wat leuk vinden en wat blowen en drinken, tja als dat het enige is dan is het snel over, en kon ook gewoon je eigen mening geven, vind je leuk maar nu gaan we iets echt leuks of anders doen En denk een beetje verliefd en waarom al dit gedoe kan het niet wat simpeler Nee dus, of misschien toch kan ik niet beoordelen In engels zou zeggen cut it and move on

nadje

Het was GEWOON een vriend. we zijn al lang vrienden.

maar goed, als je zoiets niet hebt meegemaakt weet je niet heo het voelt als je het wel meemaakt.

nadje

ja hij vertelde tegen mij alles... hoe hij over alles dacht en hoe hij loog tegen mensen. en vroeg mij vaak om smoesjes te verzinnen. dus als hij bij mij aankomt met zoiets heb ik hem meteen door.

Bovenaan