Drugs & school

qinn

Bewuste gebruiker
live fast die Young zei:
k vind sterke drank altijd uitermatie geschikt voor de pauzes.. en een paar hijsjes van een joint.. niet al te veel.. slechte ervaringen mee
maar als ik toetsen heb, gebruik ik niks (op guarana en nicotine na.)
er zijn mensen die stoned toetsen kunnen maken.. vind ik erg knap.. ben een x blijven zitten, oa omdat ik dat te vaak geprobeerd had..

Zo iets had ik ook,
maar ik ben niet blijven zitte maar ik was van school verwijderd :confused:

rocka

Experimenterende gebruiker
qinn zei:
live fast die Young zei:
k vind sterke drank altijd uitermatie geschikt voor de pauzes.. en een paar hijsjes van een joint.. niet al te veel.. slechte ervaringen mee
maar als ik toetsen heb, gebruik ik niks (op guarana en nicotine na.)
er zijn mensen die stoned toetsen kunnen maken.. vind ik erg knap.. ben een x blijven zitten, oa omdat ik dat te vaak geprobeerd had..

Zo iets had ik ook,
maar ik ben niet blijven zitte maar ik was van school verwijderd :confused:

Voor hoelang :( ?

qinn

Bewuste gebruiker
Voor altijd :grin:

Naja, ik was tog niet egt van plan om die opleiding af te ronden.
ik wist toen nog niet egt wat ik later wou gaan doen, dus had ik maar zelfde opleiding als me pa gekozen.

Maja ik ben nu gelukig in de Detailhandel zodat ik later een coffyshop over kan gaan nemen :grin:

als het me dan wel lukt he :rolleyes:

MakeMe

Newbie
Lsd op school?
heb 2 keer lsd gedaan,en ik denk moest ik da op school gedaan hebbe
da ik toch zwaar bang gekrege zou hebben fzo :confused:
vond de ervaring echt fantastisch,maar school is niet echt de ideale omgeving om psychedelische drugs te doen denk ik...

Ik smoor wel bijna elke dag op school,
soms merken ze het wel denk ik,maar ik zit op een nogal losse school,
dus dat valt nogal mee :grin:

xxx

meth666

Belezen gebruiker
Gebruik geen drugs op school en werk, behalfe pep natuurlijk. Niemand die het merkt en alles gaat net wat beter. In de pauze's effe snel naar de plee en effe wat bijsnuiven. :mrgreen:

mensen vinden wel dat ik vaak verkouden ben :rolleyes:
tja, het heerst altijd wel :wink:

Jeller

Badass junkie
MakeMe zei:
Lsd op school?
heb 2 keer lsd gedaan,en ik denk moest ik da op school gedaan hebbe
da ik toch zwaar bang gekrege zou hebben fzo :confused:
vond de ervaring echt fantastisch,maar school is niet echt de ideale omgeving om psychedelische drugs te doen denk ik...

Ik smoor wel bijna elke dag op school,
soms merken ze het wel denk ik,maar ik zit op een nogal losse school,
dus dat valt nogal mee :grin:

xxx
idd ik zou het ook niet willen of ook niet aankunne denk ik

ik ken wel iemand die het al gedaan heeft... discipline hebben hé! zegt hij :) maar die kan wel een stuk meer dan mij verdragen natuurlijk :rolleyes:

weed in de les vond ik soms wel leuk maar ook niet zo chill, je kan hem nuttiger gebruiken buiten school

Osi`

Bewuste gebruiker
Drugs vind ik nu ook nie echt samengaan met school zowiezo, maar af en toe is stoned zijn in de les bwa ..
Ben maandag geregeld stoned, dan blowen we onder de middag wat en rond 5de en 6de uur heb ik dan DTP, dan zit ik echt op't toppunt van high/stoned zijn (dtp = desktop publishing > grafisch tekenen op illustrator enzo)
Dan kan ik ongelooflijk goed werken en heb ik echt echt veel zin om al die opdrachten te maken. Natuurlijk enorm vermakelijk. Maar voor theoristische vakken zou ik het echt nie doen.

Het verbergen en stiekem doen is idd enorm fun ^^

live fast die Young

Belezen gebruiker
tekenen en dat soort vakken zijn idd supergeschikt om stoned te doen.. gaat juist beter.. ik heb zulke gave tekeningen gemaakt samen met een vriendin van mij toen we stoned waren in de les.. alleen jammergenoeg allemaal weggegooit..

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Drugs op school en werk vind ik ook niet samengaan!

Tenzij je het gebruikt omdat je dan beter presteert, zo niet dan ben je gewoon je school aant verkloten, en ik vind dat gewoon dom. Maar dat moetje lekker zelf weten. :wave:

frapannn

Bewuste gebruiker
Cannabis :stoned: , hiermee bedoel ik niet dat je hierdoor betere punten zal hebben als je tijdens de schooluren cannabis rookt.
Maar ik vind dat je cannabis met school perfect kunt combineren.

:wave:

Djo

Badass junkie
Was dat vroeger maar tot me doorgedrongen, pep en Coopertest of die Shuttle Run. Had altijd wel 7 voor die dingen, maar zou die smoel van de leraar wel eens willen zien, als ik 10 had! Haha!
Heb vroeger wel geblowd als we ooit tussenuur hadden.
En later op de avondschool blowden we van te voren. Dus hongerig in de klas, met op de tafel zwaar veel te eten op die tafel. :stoned:

live fast die Young

Belezen gebruiker
haha ja ik zou het ook eens gedaan moeten hebben. pep met de gym, ik was namelijk altijd de slechtste met de slechtste conditie, en ik was nooit fanatiek..
ik zou die hoofden ook wel willen zien ja

GewoonVOL

Wijs gebruiker
frapannn zei:
Cannabis :stoned: , hiermee bedoel ik niet dat je hierdoor betere punten zal hebben als je tijdens de schooluren cannabis rookt.
Maar ik vind dat je cannabis met school perfect kunt combineren.

:wave:

JIJ misschien. Ik word er altijd zo ongelovelijk duf en lui van! Dan vind ik achter de computer zitten vervelend, laat staan achter een wiskundeboek. :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Wiet verslechterd alsnog je geheugen heel licht, en je concentratie. Dus het is eigenlijk niet goed voor school. Ook dat 'suffige' gevoel is niet goed op school. Ik vind wiet mee riets voor na school, of hele nutteloze veel-tussenuren-dagen.

rocka

live fast die Young zei:
haha ja ik zou het ook eens gedaan moeten hebben. pep met de gym, ik was namelijk altijd de slechtste met de slechtste conditie, en ik was nooit fanatiek..
ik zou die hoofden ook wel willen zien ja

Alleen is dat niet erg slecht voor je lichaam? :openmouth:

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Play_bunny zei:
Ik vind school en drugs absoluut niet samen kunnen. Lijkt me toch dat je dan stof minder goed opneemt. Ja, in je korte termijn geheugen, maar daar gaat het op school niet om. Zeker niet op het mbo, hbo of wo.
Je kan je misschien beter concentreren, maar daar is dan in mijn ogen ook alles mee gezegd.

helemaal mee eens.

rocka

PRINCEZS_ zei:
Play_bunny zei:
Ik vind school en drugs absoluut niet samen kunnen. Lijkt me toch dat je dan stof minder goed opneemt. Ja, in je korte termijn geheugen, maar daar gaat het op school niet om. Zeker niet op het mbo, hbo of wo.
Je kan je misschien beter concentreren, maar daar is dan in mijn ogen ook alles mee gezegd.

helemaal mee eens.

Opzich klopt het wel. Maar af en toe is het wel echt fijn hoor. ik neem drugs op school als ik toch weet dat ik die dag normaal niet veel zou doen. En dankzei de drugs (vooral ritalin in mijn geval) heb je geen gevoel meer van: saai, dit boeit me niet etc. Je gaat interreses vormen. Die je als je weer nuchter bent gewoon overhoud.ik gebruik ongeveer 1 X per week drugs tijdens school.

^_^

Bewuste gebruiker
Mijn korte termijngeheugen lijkt juist bijna weg te zijn als ik gesmoked heb.

sarkeuh

Newbie
vind dat het wel kan op school
vooral speed, valt niet zo op.
alleen diegene die naast me zit merkt het,
mr die zwijgt wl, dus dat is wel handig

en gwn de kick om het daar te doen
en het moeten verbergen voor iedereen is zalig! :mrgreen:

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ja, om de kick zou je het kunnen doen! Doe ik ook :wave:
maar natuurlijk is het fout. Gewoon zo, en niet anders maar moet er wel ff bij zeggen, heb paar weken geleden tentamens moeten maken...bij alle 3 gesnoven voor de toets en tevens ook ervoor tijdens het leren en heb ze alle 3 gehaald! :sunglasses:
zeg natuurlijk niet dat t daardoor komt maar dat t absoluut niet te combineren is...daar ben ik het niet mee eens :rolleyes:

shiva

Belezen gebruiker
men laatste 3jaar van het middelbaar elke dag stoned in klas gezeten ben op het einde geraakt en het was men beste tijd van school.
en ik zeg je als ik er ene smoor zitten men ogen vuurrood geen een leraar die er iets op zij want zat vanachter beetje te prutsen en af en toe iets zeggen met stonerkop en leraars waren trg content:d

rocka

shiva zei:
men laatste 3jaar van het middelbaar elke dag stoned in klas gezeten ben op het einde geraakt en het was men beste tijd van school.
en ik zeg je als ik er ene smoor zitten men ogen vuurrood geen een leraar die er iets op zij want zat vanachter beetje te prutsen en af en toe iets zeggen met stonerkop en leraars waren trg content:d

3 jaar lang? en merkte ze niks? :P Nouja misschien dachten ze dat je gewoon zo was omdat je elke dag stoned was :mrgreen:

shiva

Belezen gebruiker
dat zal waarschijnljk wel een van de redenen geweest zijn.
maar meer dan de helft van school zat over de middag in de parken te pafn en te zuipen en ja kwam dan in aangeschoten zwaar stoned naar school

hah kta brugge fijne tijden beleefd over de middag toch school ja daar hebben we het niet over:grin:

shiva

Belezen gebruiker
heb er eens een weten de klas van uithollen kost het niet meer aan wat er rond hem gebeurde
in praktijk alles in orden ze massa's geconcentreerd werken en ze
tot dat hij moest opletten in theorie les amai nog nooit zo iemand paranoia zien weg spruten uit school

^_^

Bewuste gebruiker
shiva zei:
heb er eens een weten de klas van uithollen kost het niet meer aan wat er rond hem gebeurde
in praktijk alles in orden ze massa's geconcentreerd werken en ze
tot dat hij moest opletten in theorie les amai nog nooit zo iemand paranoia zien weg spruten uit school

dat kan echt niemand lezen?

shiva

Belezen gebruiker
shiva zei:
ik heb eens iemand weten de klas van uithollen kost het niet meer aan wat er rond hem gebeurde.
tijdens de praktijk les waar hij ze genomen had waren van die dikke mitshu's alles in orde was zo massa's geconcentreerd bezig met werken

edit the stuff mja heb nogal een probleem met AN typen :grin:

rocka

WTF... Tja als je op zo een manier drugs gaat gebruiken kun je wel dagdag toekosmt zeggen. Maar goed voor 1 keer is het misshcien wel lachen :mrgreen: :wave:

Bovenaan