Nee joh, ik zou terugsturen.
Hallo meneer de agent,
Wanneer komt mijn geliefde dealer terug vrij ? Zou graag weten hoelang ik het zonder mijn geliefde drugs moet doen. Als het te lang duurt ben ik namelijk gedwongen om iemand anders te zoeken.
Bij voorbaat dank,
Sublimo
dat kan niet,met deze sms-jes kan je geen bericht terug sturen.En de politie is zeker geinteresseerd in -de kleine gebruiker-,..Als de politie een dealer wil pakken,pakken ze ook de klanten,want die moeten verklaren drugs van diegene te hebben gekocht,..anders kan de politie de dealer niet laten veroordelen,..dus hoe meer klanten een verklaring afleggen,hoe meer bewijs voor de rechter om diegene te kunnen veroordelen voor dealen.Vaak volstaat 4 verklaringen genoeg om iemand veroordeeld te krijgen,..als je gepakt word als dealer,word zelfs gekeken naar de kwaliteit die je hebt.Als je troep verkoopt kun je nog een aanklacht erbij krijgen,..wegens het opzettelijk in gevaar brengen van mensenlevens.Dat doet drugs al,maar dat is standaard al meegenomen.De politie mag alleen een off verklaring krijgen en hebben van iemand die 18-jaar e.o is.En ze maken je bang,..je ouders inlichten,je baas,enz enz,..Tip;-werk gewoon mee,wees niet bang voor represailles van de dealer,..want je bent niet de enige die een verklaring aflegd,..en zeg altijd,..dat je al hulp aan het zoeken bent voor je probleem,..je ondertekend,..en weg ben je,en je hoord nooit meer iets.