Drugs & studeren

amelie

Newbie
Ik ben student en zit nu volop in herexamens. Hoop om nog door mijn jaar te geraken, is al 2e keer dat ik het doe. Welke drugs helpen voor concentratie?
Ik neem nu alvavit (met efedrine) om wakker te blijven, maar ben er al aan gewend, het helpt niet meer zo goed. Dynarax helpt niet. Heb nog nix illegaal geprobeert omdat ik het voor een examen niet wil riskeren, maar ik heb iets straffer nodig. Kheb wel al eens Xtc getest, maar dan was ik te nerveus om me nog te concentreren. Wat helpt? voor meer Concentratie + nacht doorleren? Begin september heb ik 3 dagen na elkaar examen, alleen kan ik dat echt niet aan.
Kan iemand helpen?

J0rrit

Badass junkie
al eens gehoord van speed?dat lijkt me perfect daarvoor het is net als super sterke caffeine.coke kan ook maar das wel duur en werkt maar kort. speed werkt zeker 6 uur.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
hoeveel van die dynarax pillen heb je dan gepakt?
om te studeren gebruik ik vaak dynarax, ok het is geen sterk middel maar ik voel het echt wel hoor
normaal wordt ik tegen de avond moe, krijg ik last van oogvermoeidheid en kan ik me niet goed meer concentreren
maar als ik dynarax neem dan heb ik daar helemaal geen last meer van en kan ik gemakkelijk tot 's avonds laat studeren...
ik pak er zo'n 12 per dag/avond en bij mij helpt het echt wel

amelie

Newbie
12 per avond? Zoveel heb ik nog nooit geprobeert, max. een stuk of 7. Vroeger heb ik altijd alfavit gebruikt, en dat werkt na 2 pillen al zeker 4u goed. Maar dat is uit de handel genomen. Bestaat er nog zoiets met een hoger efedrine-gehalte?

Psykaholik

Wijs gebruiker
bij mij is het ideaal onder speed.
maar uiteraard in zeer lage dosis.
(maar ik heb dan ook wel lichte vorm van adhd)

amelie

Newbie
Weet iemand waar ik hier in de buurt (Gent) binnen de paar dagen aan speed kan geraken? (woon eigelijk in kortrijk, geraak aan alles via buurjongen, maar die is op reis en kheb nu echt geen tijd om te beginnen rondbellen en zoeken) :(
stuur een pb'tje als je me kan helpen

ps ben echt verbaasd over de snelle reacties, super forum
:)

Psykaholik

Wijs gebruiker
amelie zei:
Weet iemand waar ik hier in de buurt (Gent) binnen de paar dagen aan speed kan geraken? (woon eigelijk in kortrijk, geraak aan alles via buurjongen, maar die is op reis en kheb nu echt geen tijd om te beginnen rondbellen en zoeken) :(

:angry: :angry: :angry: dealen mag hier niet :angry: :angry: :angry:

Don Casanova

Belezen gebruiker
Goed eten, goed drinken, goed slapen. Probeer Ginseng, fuck drugs.. :hearteyes:

in combo met school ga ik sowieso niets gebruiken, niet goed man.
Ben zelf zonder boeken en zonder drugs geslaagd voor de HAVO.. peace of cake.
Alhoewel ik iemand ken die net zo oud is als mij, 20 jaar en een afgestudeerde fysiotherapeut is, damn die ging hard op danceparade :sunglasses:

zommes

Badass junkie
amelie zei:

Ik adviseer je dat niet op deze manier te proberen.

Helaas moet je dus wel tijd en zin maken om rond te bellen en te zoeken.

zommes

Badass junkie
Ja, en jij brengt nu het forum in gevaar.

Dus ik vermoedt heel donkerbruin dat je bericht nu al niet meer te lezen is.

(edit: dit was een reactie op een verwijderde post)

Mr 187

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Ja, en jij brengt nu het forum in gevaar.

Dus ik vermoedt heel donkerbruin dat je bericht nu al niet meer te lezen is.

Yep niet slim en verkeerd bezig zo,maar ik ken wel iemand :wink: die de tekst weg kan halen..lijkt me beter..

Mr 187

Bewuste gebruiker
amelie zei:

Ik zou dit hele bericht weg halen...... :wave:

Don Casanova

Belezen gebruiker
Ik wacht op de nieuwe topic: "Het leven heeft (geen) zin"

Anyway, haal dat bericht over de/het belg maar weg, lijkt me verstandiger.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Waarom worden dit soort problemen geprobeert op te lossen met drugs?
Met drugs los je dit soort problemen gewoon niet op.
Dit moet op een natuurlijke en niet schadelijke manier moeten kunnen vind ik.
Er word gewoon speed aangeraden,dat vind ik echt belachelijk sorry hoor.

Bovenaan