Drugs test 3-mmc

Hallo allemaal,
Weet iemand hier hoelang 3-mmc/4-mmc in je urine blijft? Kan hier namelijk weinig over vinden.

heb binnenkort namelijk een urine test. Iemand hier nog tips voor?

albast bedankt

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik GOK dat je dan goed zit maar weet t niet zeker. Testen ze er op dan? Las laatst hier dat er niet echt testen voor zijn.

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Ik GOK dat je dan goed zit maar weet t niet zeker. Testen ze er op dan? Las laatst hier dat er niet echt testen voor zijn.
‘ Someone correct me if im wrong!
Volgens mij heb ik ergens gelezen hier op het forum dat mensen voor speed positief werden getest terwijl ze 3mmc hadden gebruikt. Voor 3mmc is volgens mij geen test maar voor andere drugs kan je wel positief getest worden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
‘ Someone correct me if im wrong!
Volgens mij heb ik ergens gelezen hier op het forum dat mensen voor speed positief werden getest terwijl ze 3mmc hadden gebruikt. Voor 3mmc is volgens mij geen test maar voor andere drugs kan je wel positief getest worden.
Kan goed hoor, geen idee. Weet wel dat uit een speekseltest idd amfetamine kan komen als je 3 mmc hebt gebruikt. Dat las ik hoer ook.

Ja helaas willen mijn ouders hier op testen... ik kon dus ook geen drugs test vinden op het internet voor 3mmc maar de drugs test die ze nu hebben besteld staat toch wel op dat het voor mephedrone is.

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Gebruikte je met regelmaat? Of een enkele keer? Ik denk dat als je nu 14 dagen niks gebruikt dat je echt wel goed zit!
Er is alleen nog geen onderzoek naar gedaan dus niemand kan het je met zekerheid vertellen

Gebruikte je met regelmaat? Of een enkele keer? Ik denk dat als je nu 14 dagen niks gebruikt dat je echt wel goed zit!
Er is alleen nog geen onderzoek naar gedaan dus niemand kan het je met zekerheid vertellen
Ik gebruikte alleen intensief in het weekend. Door de weeks helemaal niks. Ik ga nu idd de komende 2 weken niks gebruiken en maar hopen op het beste!

Bovenaan