MDmaneschijn
Newbie
1. MDMA Kristallen/ xtc
2. 2-CB
3. Jonko's omdat ze toch altijd zo lekker smaken
2. 2-CB
3. Jonko's omdat ze toch altijd zo lekker smaken
Kockar zei:1MDMA
2XTC
3KRISTALLEN (bruine bittere)
![]()
Haha inderdaad!25tolife zei:Kockar zei:1MDMA
2XTC
3KRISTALLEN (bruine bittere)
![]()
Nog niet eerder gezien op 3 plaatsen MDMA
Of doel je op speed/ketamine met kristallen?
Heroïne (C21H23NO5), stofnaam diacetylmorfine, is een kleurloos, geurloos, bitter smakend opiaat, bereid uit morfine. De stof komt voor als een wit poeder of bruine, stugge kristallen,
Fool zei:Nog niet eerder gezien op 3 plaatsen MDMA
Of doel je op speed/ketamine met kristallen?
Precies dit!Fool zei:"There is a time and a place for everything"
Ik kende dit niet, maar wat ik er van lees klinkt het niet echt als een recreatieve drug. Gebruik jij het wel voor die doeleinden dan?Jmths zei:#3. Tianeptine
Psychedelibee zei:Ik kende dit niet, maar wat ik er van lees klinkt het niet echt als een recreatieve drug. Gebruik jij het wel voor die doeleinden dan?Jmths zei:#3. Tianeptine

Ben benieuwd naar je report. Maar het is geen opiaat toch? Had gelezen dat het een TCA is.Jmths zei:Maar wel chill zo'n opiaat dingetje waar je actief van wordt/blijft, doet me beetje denken aan kratom qua effect.Psychedelibee zei:Ik kende dit niet, maar wat ik er van lees klinkt het niet echt als een recreatieve drug. Gebruik jij het wel voor die doeleinden dan?Jmths zei:#3. Tianeptine
Zal de komende tijd nog wat experimenteren en een verslagje uittypen, kan ook goed gecombineerd worden met school of werk.
Ja, ik zag ook verhaal voorbij komen over dat het een 'SRE' (serotonin reuptake enhancer, lolwut?) is en nog wat dingen, ik heb me eerlijk gezegd nog niet heel sterk ingelezen. Maar wat me vooral is bijgebleven was dat ik las dat het affiniteit heeft met de 'mu-opiaat' receptoren en de 'delta-opiaat' receptoren groep wat aardig overeen lijkt te komen met kratom qua receptor affiniteit.Ben benieuwd naar je report. Maar het is geen opiaat toch? Had gelezen dat het een TCA is.