Drugs top 3!!!

Zifnab

Experimenterende gebruiker
1 DMT - onbeschrijflijk
2 2CB - lekker trance/medidatiemiddel
3 Wiet - verslaafd, ik probeer te minderen van 12 joints naar 3 per dag, valt niet mee!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
Nog niet eerder gezien op 3 plaatsen MDMA
Of doel je op speed/ketamine met kristallen?

Haha merkwaardig inderdaad. Bruine bittere kristallen, dat moet toch gewoon wel MDMA zijn. Net als de andere twee plaatsen haha.

Voor mij denk ik toch wel:

1. Ketamine
2. LSD
3. GHB

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
1 tripmiddelen (paddo, truffels, lsd, salvia,...) *kan er niet 1 uitkiezen, ze zijn allemaal leuk op hun eigen manier.

2 MDMA

3 Wiet, hasj,...

Kockar

Experimenterende gebruiker
:grin: De laatste is the real one. Bij MDMA is de fun eraf en vind het brak zijn de dagen erna het niet echt waard voor die paar uurtjes waus zijn en dat klein beetje space & euforie.

Ace

Newbie
1. MDMA/XTC (Ik blijf het toch eigenlijk een verschil vinden tussen pure M en X, ik ga van beide ook anders spacen)
2. Hasj, helemaal in het zonnetje met een borreltje er bij :hearteyes:
3. 4-FMP

Dit weekend voor het eerst 2-cb misschien dat me top 3 dan nog veranderd...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
1. Psilocybine (zowel paddo's als truffels)

By far mijn favoriete drug. Verantwoordelijk voor een totale verandering van mijn persoonlijkheid (eerst compleet materialistisch, nu spiritueel). Voor mij is dit veel meer dan je even goed voelen door een bepaalde substantie. Nog steeds zoekende naar iets dat er ook maar bij in de buurt komt. :wink:

2. LSD

Nog maar net begonnen te experimenteren hiermee, maar ook LSD vind ik helemaal geweldig. Wel op een totaal andere manier dan psilo. Muziek op LSD is wel onovertroffen vind ik. Kan niet wachten om Lucy beter te leren kennen.

3. Wiet

En dan met name de sativa soorten. Wel wat verdeeld over deze drug. Aan de ene kant is het een heerlijke filosofische drug, maar aan de andere kant stuurt het je steeds weg van dat dieper denken naar het plezier van bijvoorbeeld eten en na een tijdje word ik er ook simpelweg lui van. Het psychedelische effect ervan vind ik fijn, maar het laat me nooit goed toe om daar echt diep in te gaan zoals met de echte tripmiddelen. Wat ik zoek in een tripmiddel, is iets dat me helpt in het nu te leven.

Noemenswaardige vermelding: XTC.

XTC laat me wel makkelijk in het nu leven. Dat vind ik er heerlijk aan. Maar aan de andere kant voelt het allemaal ook nogal kunstmatig en oppervlakkig aan voor mij.

Timmie94

Bewuste gebruiker
oei dit is een lastige.. kan niet goed kiezen tussen keta op 1 of mdma op 1. het gevoel van mdma blijft gewoon ongeëvenaard fijn, ondanks dat het toch ook wel 'gewoontjes' is geworden.
keta is de drug waar ik als eerste mee in aanraking kwam en heeft daarmee wel een beetje mijn hart gestolen.

1. keta
2. MDMA
3. lachgas, altijd en overal inzetbaar! :grin:

op 3 zouden op zich ook truffels of lsd kunnen staan. heb lsd nog maar 1x gebruikt, en heb er spijt van hoe ik er toen mee ben omgegaan, maar desalniettemin was het wel een vette ervaring, jammer dat ik me er bar weinig van kan herinneren. Hoop het deze zomer nog eens goed tot zijn recht te laten komen, hoogstwaarschijnlijk zal hij dan ook wel in mijn top3 voor gaan komen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Lastige dit, heb er gewoon meer dan 3 die ik speciaal vind en allemaal hun eigen plek hebben.

1. LSD
2. DMT
3. Paddo's

Verder behoren Ketamine, MDMA en cannabis ook nog steeds tot mijn favorieten, maar zo bijzonder als psychedelica zijn ze niet voor mij.

Fool

Badass junkie
Wauw, dit is echt belachelijk lastig, vind het meeste ook zo slecht met elkaar vergelijkbaar. "There is a time and a place for everything" :P

1. LSD
2. Ketamine
3. Behoorlijke twijfel tussen 2C-T-7, Opium of amfetamine. Hier laat ik me ooit nog over uit. :P

Edit, die bovenstaande twijfel valt nu wel weg, heb wel een nieuwe. Ik laat later wel achter of changa(of eigenlijk dmt dus, los ook maar een keer proberen :P) op plek 1, 2 of 3 valt. :grin:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Schaamteloze bump dit van een oud topic maar kan het niet laten.

#1. 2C-B
#2. Phenibut
#3. Tianeptine

Enkele anderen favorieten waarmee ik bekend ben;
Etizolam, clonazolam, DOC, methylfenidaat, amfetamine.

De laatste twee vrijwel enkel functioneel (werk/school).

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Jmths zei:
#3. Tianeptine
Ik kende dit niet, maar wat ik er van lees klinkt het niet echt als een recreatieve drug. Gebruik jij het wel voor die doeleinden dan?

Het kan ook recreatief gebruikt worden, las dat het rond 200mg zeer vermakelijk kan wezen al heb ik zelf nog niet zoveel ervaring met doseringen boven de 50mg in 1x.

Maar wel chill zo'n opiaat dingetje waar je actief van wordt/blijft, doet me beetje denken aan kratom qua effect. :smoke:

Zal de komende tijd nog wat experimenteren en een verslagje uittypen, kan ook goed gecombineerd worden met school of werk.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jmths zei:
Psychedelibee zei:
Jmths zei:
#3. Tianeptine
Ik kende dit niet, maar wat ik er van lees klinkt het niet echt als een recreatieve drug. Gebruik jij het wel voor die doeleinden dan?
Maar wel chill zo'n opiaat dingetje waar je actief van wordt/blijft, doet me beetje denken aan kratom qua effect. :smoke:

Zal de komende tijd nog wat experimenteren en een verslagje uittypen, kan ook goed gecombineerd worden met school of werk.
Ben benieuwd naar je report. Maar het is geen opiaat toch? Had gelezen dat het een TCA is.

mikoz

Bewuste gebruiker
1. Truffels (erg fascinerende drug die ik echt iedere keer anders ervaar. Iedere trip is een appart verhaal.)
2. Wiet/hasj (al helemaal in de zon liggend met een lekker koel biertje erbij) zoooo relaxt :)
3. Alcohol met mate(n) :mrgreen:

MDMA zou ik er wel tussen willen zetten om het effect. Naar mijn beleving zijn er dan erg weinig tot geen gedachten en leef je alleen naar wat je nu ziet, hoort, voelt... Je 'ervaart' Maar ik vind het iets te nep of overdreven aanvoelen en de comedown en kater te erg. Ik kijk er naar alsof er een erg duivelse kant aanzit, dit te wijten aan misbruik in het verleden. Als dit niet gebeurd zou zijn, zou MDMA waarschijnlijk op de plaats van alcohol staan.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ben benieuwd naar je report. Maar het is geen opiaat toch? Had gelezen dat het een TCA is.
Ja, ik zag ook verhaal voorbij komen over dat het een 'SRE' (serotonin reuptake enhancer, lolwut?) is en nog wat dingen, ik heb me eerlijk gezegd nog niet heel sterk ingelezen. Maar wat me vooral is bijgebleven was dat ik las dat het affiniteit heeft met de 'mu-opiaat' receptoren en de 'delta-opiaat' receptoren groep wat aardig overeen lijkt te komen met kratom qua receptor affiniteit.
De effecten die ik tot nu toe heb gemerkt lijken dan ook wel wat op die van kratom, beetje dat bekende gevoel van rust in je hoofd dat zo kenmerkend is voor opiaat gerelateerde stofjes. Ik ga er dus een beetje vanuit dat de effecten bij tianeptine grotendeels opiaat receptor gerelateerd zijn.

Zou het mis kunnen hebben echter, morgen ga ik weer wat snoepen en inlezen.

Ik ben van plan morgen zo'n 35mg uit te proberen tijdens een IKEA bezoekje, alles voor de wetenschap. ^^

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Aparte stof, het bindt echt echt aan gigantisch veel receptoren wat ik zo op wikipedia lees. In hoge doseringen zou het nog wel eens voor rare bijwerkingen kunnen zorgen dan. Ben benieuwd naar een reportje mocht je dat ooit schrijven.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
1 truffels, zeer interessant en vermakelijk. Elke trip is weer anders. Ene moment zit je diep in "jezelf" maar het andere moment heb ik de grootste lol (o.a. lachkicks) met vrienden. Helaas nog niet veel andere tripmiddelen gebruikt dus heb vrij weinig vergelijkingsmateriaal m.b.t. trippen.

2 wiet, rook het bijna dagelijks. Heerlijk om lekker stoned te zijn met vrienden om mijn lange werkdag af te sluiten.

3 MDMA, pas 2x gebruikt maar die euforie is zoooo heerlijk. En dan maakt het de muziek en kleuren ook nog is 100x zo mooi.

Vrij standaard drugs alle 3. Dit zal in de loop van de jaren nog wel veranderen. Ga mezelf vooral verkennen in de wondere wereld van de tripmiddelen.

Bovenaan