Drugs verdeling weekend

Hoi

over 30 dagen staan we alweer een weekendje op intents. Ik was van plan om xct en 3mmc te gaan doen. Alleen vroeg ik mij af wat ik beter eerst kan gaan gebruiken?

de vrijdag wil ik het bij bier houden zodat ik zo fit mogelijk ben zaterdag. En vervolgens zaterdag aan de xct en zondag aan de 3mmc. Of ik dit beter andersom doen?

Het probleem dat ik namelijk heb is dat ik erge hoofdpijn krijg van 3mmc de dag erna en de avond zelf nog vaak een flinke depri dip (ben benieuwd of meerdere mensen hier ook last van hebben!) Daarom wou ik 3mmc op de zondag doen?
Is dat verstandig?

Nihilist88

Badass junkie
Het vrijdag gezond houden door het bij bier te houden, da's als paradoxaal of heb je het over 2, 3 biertjes? Want hele avond bier/alcohol is juist nefast.

Bij XTC is het echt not done om andere stims ervoor of erna te nemen en al zeker geen die op je serotonine werken.
Persoonlijk kan ik dat ook gewoon niet mbt XTC, ook bij 6-APB ligt dit al gevoelig bij mij. XTC is zone serotonine-slurper en kan na uitwerking al zulke ferme kater/dip geven, snel na uitwerking en tot wel week. Je zou eerder zaken moeten doen mbt voorbereiding, voeding en tijdens de XTC rush oa zorgen vr hydratatie en afkoeling, om schadebeperking en de kater tot minimum te herleiden.

Het vrijdag gezond houden door het bij bier te houden, da's als paradoxaal of heb je het over 2, 3 biertjes? Want hele avond bier/alcohol is juist nefast.

Bij XTC is het echt not done om andere stims ervoor of erna te nemen en al zeker geen die op je serotonine werken.
Persoonlijk kan ik dat ook gewoon niet mbt XTC, ook bij 6-APB ligt dit al gevoelig bij mij. XTC is zone serotonine-slurper en kan na uitwerking al zulke ferme kater/dip geven, snel na uitwerking en tot wel week. Je zou eerder zaken moeten doen mbt voorbereiding, voeding en tijdens de XTC rush oa zorgen vr hydratatie en afkoeling, om schadebeperking en de kater tot minimum te herleiden.
Nou het blijft niet bij 2/3 bier maar gwn lichtelijk aangeschoten denk ik. Maar ik denk niet dat je echt snel vol zuipt op zon festival, en ik kan over het algemeen vrij goed tegen bier en tegen die kater. En je slaap altijd goed van alcohol.
Maar als ik zaterdag xct wil nemen is het dus niet verstandig om zondag dan weer een drug te nemen met de zelfde werking zegmaar?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Test jij die 3mmc? Flink hoofdpijn en een depri dip staan gekend bij 3cmc wat nu veel verkocht word als 3mmc.

Dat terzijde na een dag xtc een cathinone doen gaat sowieso een overbelasting zijn op je lichaam en hersenen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Nou het blijft niet bij 2/3 bier maar gwn lichtelijk aangeschoten denk ik. Maar ik denk niet dat je echt snel vol zuipt op zon festival, en ik kan over het algemeen vrij goed tegen bier en tegen die kater. En je slaap altijd goed van alcohol.
Maar als ik zaterdag xct wil nemen is het dus niet verstandig om zondag dan weer een drug te nemen met de zelfde werking zegmaar?
Nee ik zou xtc en 3-mmc niet zo kort op elkaar nemen. Je zult die zondag minder merken van de 3-mmc en wellicht meer nemen dan normaal. Daarnaast zul je je receptoren extra uitputten en meer schade creëren. Plus dat de kater heviger en langer zal duren. En dat allemaal voor minimaal effect.

Test jij die 3mmc? Flink hoofdpijn en een depri dip staan gekend bij 3cmc wat nu veel verkocht word als 3mmc.

Dat terzijde na een dag xtc een cathinone doen gaat sowieso een overbelasting zijn op je lichaam en hersenen.
Ik test die 3mmc niet zelf, een vriend haalt altijd.
Nee ik zou xtc en 3-mmc niet zo kort op elkaar nemen. Je zult die zondag minder merken van de 3-mmc en wellicht meer nemen dan normaal. Daarnaast zul je je receptoren extra uitputten en meer schade creëren. Plus dat de kater heviger en langer zal duren. En dat allemaal voor minimaal effect.
Oke maar als ik een paar puntjes 3mmc pak voor een beetje energie zou het dan wel kunnen? Ben zelf niet zo verslavend dus heb vaak niet echt de neiging om veel bij te pakken

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik test die 3mmc niet zelf, een vriend haalt altijd.

Oke maar als ik een paar puntjes 3mmc pak voor een beetje energie zou het dan wel kunnen? Ben zelf niet zo verslavend dus heb vaak niet echt de neiging om veel bij te pakken
Alles kan natuurlijk maar het is extra schadelijk en minder effectief. Ik zou dan eerder voor coke of speed gaan als je perse iets stimulerends wil doen. Dit is uiteraard ook niet goed voor je en je kan het beste gewoon geen stimulerende middelen gebruiken de dag na mdma.

Zeehond

Badass junkie
Dit soort combinaties is vragen om problemen.
Ken je dat verhaal over de boemerang?
Je krijgt hem dubbel zo hard terug met steeds grotere problemen.

Er is al zoveel gezegd en geschreven en bestudeerd over het belang van pauzes tussen gebruik van serotonine slurpers.
Lees je toch goed in en doe het niet.

De Laatste Rohikaan

Belezen gebruiker
Intents! Goeie. Veel plezier alvast.
Wtb je vraag: verstandig zou zijn om maar 1 dag flink aan de drugs te gaan. En het bij 1 middel houden. Maarja snap wel dat dat beetje ruk is.
Hoe tactisch je het ook plant though, een weekender sloopt je toch wel finaal 😂 Dus van die kant bekeken boeit de volgorde niet zo.

Zou persoonlijk op zondag geen 3mmc doen maar meer iets waardoor je benen iets minder kaput aanvoelen, lees: sos/pep of iets anders opwekkemds.

Dominatin2089

Experimenterende gebruiker
Nou neuuuuu niet handig

Xtc en 3mmc vreten beide je serotonine leeg dus beter een dopamine drug zoals coke of pep gebruiken 1 van de 2 dagen dat je geen xtc doet
Ik ga ook naar intents en was eigenlijk hetzelfde van plan als tijmen. Maar ik ga je advies volgen en geen xtc en 3 mmc hetzelfde weekend gebruiken. Coke wil ik ook niet gebruiken. En xtc en speed lijkt me echt te heftig om hetzelfde weekend te gebruiken. Ik krijg een erge kater van die midellen en ik ben ook erg klein en gevoelig voor drugs dus verwacht ik dat mijn lichaam op die combinatie sowieso niet goed gaat reageren. Zou ik wel 3 mmc 2 dagen kunnen gebruiken? En heb je een ander middel dat je zou aanraden voor of na mdma gebruik?

Dominatin2089

Dat raad ik je af.
Ik heb ooit eens 3 dagen wat 3 mmc gebruikt, en de gigantische kater plus 2 nachten plafonddienst die je te wachten staan, kun je jezelf beter besparen....
Dit is mijn eerste weekend festival maar wil het liefst 2 dagen drugs gebruiken en het zo veilig mogelijk houden. vrijdag houd ik het op een drankje of twee zodat ik nuchter ben als ik ga slapen. Ik denk dat ik het liefste zondag een milde dosis mdma wil doen om het mooi af te sluiten. Maar zaterdag ben ik liever niet nuchter het enige middel wat ik kan bedenken is dan keta maar dat heb ik nog nooit gebruikt dus ik denk dat het een milde dosis speed en mdma word.

Dominatin2089

Omdat Beau ook graag twee dagen achterelkaar drugs wenst te gebruiken.

Mijn tip: eerste dag 1 gram Phenibut (lekker rustig aan) en op de tweede dag 130 mg 6-APB.
Alcohol gewoon niet doen. Scheelt ook een hoop geld.
Die drugs heb ik niet eerder gebruikt en doe liever een drug voor het eerst thuis. Want iedereen reageert anders. Maar dit vind ik wel een goeie tip. Die Phenibut lijkt me niet zo heftig en die andere lijkt op m dus ik ga het gw proberen. Mijn andere optie is Mdma en speed maar dan kan ik ook een helse kater verwachten en die combinatie heeft altijd risico’s. Moet alleen wel het geluk hebben dat mijn dealer die midellen ook verkoopt. Het geld maakt niet uit want we gaan toch al te veel betalen voor eten en drinken. Koop gw 1 drankje ofs vind het wel leuk om me een beetje tipsy te voelen.

Laatst bewerkt:

Dominatin2089

Mijn tip: eerste dag 1 gram Phenibut (lekker rustig aan) en op de tweede dag 130 mg 6-APB.
Ik weeg 50kg en ben 1,62cm lang is 130 dan nog steeds een goede dosering?

LionX

Badass junkie
Ik ga ook naar intents en was eigenlijk hetzelfde van plan als tijmen. Maar ik ga je advies volgen en geen xtc en 3 mmc hetzelfde weekend gebruiken. Coke wil ik ook niet gebruiken. En xtc en speed lijkt me echt te heftig om hetzelfde weekend te gebruiken. Ik krijg een erge kater van die midellen en ik ben ook erg klein en gevoelig voor drugs dus verwacht ik dat mijn lichaam op die combinatie sowieso niet goed gaat reageren. Zou ik wel 3 mmc 2 dagen kunnen gebruiken? En heb je een ander middel dat je zou aanraden voor of na mdma gebruik?
Je serotonine bron kun je maar 1x leeg pompen en dan zorgt de xtc of 3-mmc dat het niet weer her opgenomen wordt.
Het is een re-uptake inhibitor, daarom geniet je er zo lang van, de serotonine komt vrij en blijft vrij.
Maar het herstel duurt gewoon lang.
De dag erna zul je dus andere effecten merken ipv het gelukzalige gevoel.
Mijn methode is de eerste dag speed en de tweede dag xtc/3-mmc of 4-fma. Niet mixen.
Dat werkt prima voor mij. Maar het is wel een aanslag op je lichaam wees daar bewust van.
Meerdere dagen bingen op 3-MMC geeft een enorme stress op je hart!

Lees hier op het forum alsjeblieft veel over wat je wil gaan gebruiken zodat je goed geinformeerd eraan begint.
Dat is een van de doelen hier, informeren en bewustwording creëren bij nieuwe gebruikers.
Je kunt nooit te veel info opzoeken.

Have fun en stay safe!

Dominatin2089

Je serotonine bron kun je maar 1x leeg pompen en dan zorgt de xtc of 3-mmc dat het niet weer her opgenomen wordt.
Het is een re-uptake inhibitor, daarom geniet je er zo lang van, de serotonine komt vrij en blijft vrij.
Maar het herstel duurt gewoon lang.
De dag erna zul je dus andere effecten merken ipv het gelukzalige gevoel.
Mijn methode is de eerste dag speed en de tweede dag xtc/3-mmc of 4-fma. Niet mixen.
Dat werkt prima voor mij. Maar het is wel een aanslag op je lichaam wees daar bewust van.
Meerdere dagen bingen op 3-MMC geeft een enorme stress op je hart!

Lees hier op het forum alsjeblieft veel over wat je wil gaan gebruiken zodat je goed geinformeerd eraan begint.
Dat is een van de doelen hier, informeren en bewustwording creëren bij nieuwe gebruikers.
Je kunt nooit te veel info opzoeken.

Have fun en stay safe!
Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in de do’s en don’ts van drugs. Ik heb een aantal zomers geleden alle video’s van drugslab gekeken dus heb daardoor een algemene basis kennis. Nu ben ik wat ouder en gebruik ik af en toe op een feestje of thuis samen met mijn vriend. Maar je gaat al zo snel de mist in je moet je echt goed aan “regels” houden anders gaat het mis. Heb helaas zelf ook fouten gemaakt met doseren. Nou gaat het met een pilletje xtc nog niet zo snel mis maar je moet echt goed op jezelf en je dosering letten. Ik loop op elk feestje wel voorbij iemand die is flauwgevallen. Misschien als er niet zo’n taboe op drugs was zouden die situaties minder voorkomen. Je komt het veel tegen mensen die eigenlijk niet weten wat ze aan het doen zijn en dat heeft altijd risico’s. Gelukkig zijn er sites zoals deze waar je je goed kan informeren. Doe mijn best om er voor te zorgen dat er niets mis gaat. Maar met een gebrek aan informatie gaat het al snel mis helaas.

Lemmy

Badass junkie

Ik zwijg verder. Interessante tips van jou wel, zeker ivm Phenibut.

Vaak over gelezen, nog nooit geprobeerd.

Bovenaan