drugsbeleid hongarije

Aking

Wijs gebruiker
mensen.. weet er iemand hier hoe het zit met het drugsbeleid in hongarije... ik ga namelijk volgende week naar het szigetfestival en wil graag een paar (5-10) pillen meenemen...

is dit veilig... of kan ik ze beter thuislaten :rolleyes:

Aking

Wijs gebruiker
k zou t niet weten... en k weet daar niet wat voor iets k koop.. dat weet k hier wel... en k ben ook niet bang dat ze me tijdens de reis pakken (ga met de trein) maar meer op sziget zelf....

en vind het de moeite niet om voor 5 pilletjes in hongarije opgepakt te worden...

Mindless1985

Badass junkie
Echt veilig is het natuurlijk nooit, ik heb daar vorige zomer samen met twee hongaarse meisjes en een dealer wat geblowt, en dat moest echt heel sneaky in het bos doen, maar ik denk niet dat de kans erg groot is.

Intoxicated

Wijs gebruiker
nou op dat festival zelf zal het vast wel meevallen. Dan laat je ze gewoon in je tas. En ga je er 1 uithalen als het nodig is. Maar ik zou eerder bang zijn bij controles het aanloopverkeer, zoals treinen en snelwegen. Dat was bij zo'n teknofestival in hongarije vorig jaar ook gebeurd. Is een maat van me nog bijna genaaid...

Mindless1985

Badass junkie
Je hebt geluk, een van die meisjes kwam net op msn. Ik heb het haar even gevraagd, zij was vroeger helemaal into xtc en speed. Ze zei dat je in ieder geval een dikke boete krijgt en waarschijnlijk een paar nachtjes de cel in gaat. Dus ik denk dat je ze beter daar op het festival kunt halen, of gewoon alleen aan het bier gaat, wat goed te betalen is in hongarije :grin:

Bovenaan