Drugsgebruik onder jongeren

Ik heb voor mijn 18e jaar wel eens cocaine gebruikt

• ja

Stemmen: 1 100,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1
T. zei:
waar gaat dat idd naartoe met die jongeren. Ik ben nu 19 jaar binnen paar maanden word ik er 20. als ik ook zie hier bij ons, van hoe jong ze er al allemaal aan beginnen dan denk ik tch van :wave: :s
Ikzelf heb mijn eerste joint gerookt toen ik 15jaar was....daar bleef het ook bij. Andere harddrugs ben ik maar met beginnen experimenteren vanaf myn 18jaar. Ook al vond ik dit zelf nog een beetje vroeg....

Ik vind...de mensen die beginnen met harddrugs vanaf hun 14-15-16 jaar dat zijn nog kinderen...hebben geen verstand van wat ze nemen,hoeveel ze nemen,...enz
en dan krijg je problemen ja....
idd da is ook
ben nu zelf ook wel zo vroeg begonnen
gelijk ge zegt jong en onwetend
maar heb er in ieder geval toch spijt van

schranziewanzie zei:
T. zei:
waar gaat dat idd naartoe met die jongeren. Ik ben nu 19 jaar binnen paar maanden word ik er 20. als ik ook zie hier bij ons, van hoe jong ze er al allemaal aan beginnen dan denk ik tch van :wave: :s
Ikzelf heb mijn eerste joint gerookt toen ik 15jaar was....daar bleef het ook bij. Andere harddrugs ben ik maar met beginnen experimenteren vanaf myn 18jaar. Ook al vond ik dit zelf nog een beetje vroeg....

Ik vind...de mensen die beginnen met harddrugs vanaf hun 14-15-16 jaar dat zijn nog kinderen...hebben geen verstand van wat ze nemen,hoeveel ze nemen,...enz
idd da is ook
ben nu zelf ook wel zo vroeg begonnen
gelijk ge zegt jong en onwetend
maar heb er in ieder geval toch spijt van

mja alles verjongerd he, ik ben nu 17 en op m'n 15ben ik begonnen met harddrugs, het is vroeg en ik was er ook liever later aan begonnen marja :rolleyes:

caatje zei:
schranziewanzie zei:
caatje zei:
Borstemans zei:
Ja ik ben 14 jaar en ik gebruik regelmatig cocaïne, elk weekend.

en je kan geen geld voor een slagroomspuit missen???? :s
janee anders kan hem zijne coke nie betalen he

en waar wil een 14 jarige dat van betalen elk weekend? Topfunctie op de vmbo? :D

Vond het al erg dat ik op m'n 14e begon met blowen...

elke week coke is toch wel te doen? Gewoon 1 grammetje en je hebt aan 200 euries de maand genoeg? :s

Maja, wie gaat er nou wekelijks coke gebruiken :s

T. zei:

ik ben op men 16de (begin 16) begonnen met hd, op me 15de met soft..

en ik gebruik "verstandig" ook al sins het begin. ik ben niet iemand die zo maar iets neemt, ik moet eerst alles ervan weten voor dat ik eraan begin, zodat ik niet opeens voor verassingen kom te staan of wat dan ook.

Met snuiven ben ik vorig jaar pas begonnen, zo ook met coke.
Met drugs in het algemeen begon ik al voor mijn 18de, maar snuiven deed ik pas vanaf mijn 20ste.

T. zei:

Wel erg kort door de bocht hier. Ik heb op mijn 16e paddo's en xtc genomen. XTC daarna nooit meer en paddo's nog een keer. Ik heb hier verder geen enkele problemen mee gehad. Zo ook een hele hoop mensen in mijn omgeving.
Ik zeg niet dat het verstandig is maar het ligt puur aan de persoon. Iemand van 20 die onverstandig is, kan meer problemen krijgen met XTC dan iemand van 16 die wel verstandig is.

Terug
Bovenaan