drugshonden

qwerty

Newbie
klopt het dat drugshonden sporen van harddrugs (cocaine) tot 8 dagen na gebruik er van kunnen ruiken? en hoe zit het met speekseltesten; tot hoeveel dagen na gebruik van cocaine zal je bij een speekseltest door de mand vallen? Bij voorbaat dank. -

Flameon

Badass junkie
Speekseltest 3 dagen ongeveer voor coke
Drugshonden weet ik niet ... weet wel dat weinig honden echt drugshond zijn :wink: (uit betrouwbare bron hihi)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
als je het 50 euro biljet waarmee je t snuift in je portomonnee bewaart, is er een kans dat ze t ruiken. maar anders? geen idee

Judas

Wijs gebruiker
Als ze echt willen weten of je cocaine gebruikt hebt, dan zullen ze een haar van je onderzoeken. Daarin vallen nog een paar maanden later cocasporen te traceren.
Flameon heeft gelijk dat het circa 3 dagen in je speeksel (en bloed) blijft zitten maar als je buitensporig veel gesnoven hebt dan kan het ook wel 5 a 6 dagen duren voor het uit de lichaamssappen verdwenen is.

Een goede drugshond kan inderdaad miniscule sporen van cocaine herkennen. Als je echter gedouched hebt en schone, gewassen kleding en nieuwe schoenen aan hebt dan slaat de hond niet aan. Mits je inderdaad je portemonee, sleutels en telefoon en andere dingen die met het witte poeder contact gemaakt kunnen hebben thuis laat.

Zag een documentaire op TV bij AT5 waarin een in burgerkleding gestoken A*damse politie met een drugshond in het centrumjacht ging maken op dealers. Niemand met coca op zak was veilig voor dat beest. Een enkele keer rende hij ook op iemand af die niks bij zich bleek te hebben na het fouilleren en dan verklaarde die rechercheur steenvast dat die persoon zonder twijfel onlangs met cocaine in aanraking geweest was. Overigens kregen ze geen enkele echte sos-dealer te pakken, alleen maar mensen die een beetje bij zich hadden tijdens het uitgaan. De enige dealer die ze arresteerden was een man die op de vlucht sloeg toen hij het team door een steeg op de Wallen zag naderen. Hij bleek echter nepcocaine bij zich te hebben die daar regelmatig al dan niet onder dwang aan toeristen verkocht schijnt te worden. Heel ironisch want als hij niet weggerend was, dan waren ze gewoon voorbij gelopen want de hondenneus zou niet in vervoerig geraakt zijn van sealtjes met een bakpoeder/lidocainemengsel.

Ik wreef eens met mijn vinger door het geheime vakje in mijn portmonee waar ik snuifrietjes en sealtjes sos in had zitten. Mijn hele vinger was wit van het poeder. Je wil gewoon niet weten hoeveel coca overal neerdwarrelt als je er mee in de weer bent. Ga van de week maar eens een nieuwe portmonee kopen op de Albert Cuypmarkt want ik heb tegenwoordig dan wel geen coca meer bij me maar wel een bajonet, een ploertendoder, wurgstokjes, een doorgeladen baby-uzi en een flesje chlorofoom. En dat wil ik liever geheim houden voor de gezagsdragers. :grin:

Succes met de test Qwerty:wink:

Bovenaan