Drugshonden*

Fucking Madness

Experimenterende gebruiker
Kunnen drugshonden xtc pillen ruiken???

en zo ja, hoe kan je verkomen dat ze het ruiken...?

mzzl

*edit*
heb even je topictitel veranderd,
admin

heidrun

Belezen gebruiker
natuurlijk ruiken drugshonden xtc
je kan maar heel weinig, misschien wel niks doen om het te voorkomen

Krs

Bewuste gebruiker
ging naar q-base in duistland dacht ook dat daar zware controles zouden zijn. Ben er met de bus heen gegaan en nerges controle ook niet bij de ingang. Zal dus denk ik wel meevallen met de controles.

heidrun

Belezen gebruiker
een vriend van me is naar een disco in duitsland geweest. gelukkig had hij z'n pillen aan een vriendin gegeven die ze in haar BH had gestopt, want die vriend werd uit de rij gepikt voor een stripsearch.
ja je leest het goed!! hij moest zich helemaal uitkleden. dus die controles daar zijn best streng

Mac...

Badass junkie
is per feest verschillend en vaak steekproeven, maar als je de zak bent ben je ook echt de zak.

Mac...

Badass junkie
explosion weet ik niet, dit is vrij nieuw en (hier) niet illegaal, maar mdma in het drinken ruiken ze zeker wel.

Krs

Bewuste gebruiker
niet druk om maken gewoon meenemen controles zullen wel meevallen. Gewoon goed verstoppen.

Mac...

Badass junkie
ja jij bent lekker met je adviezen, zul je zien dat ze zich net helemaal moeten uitkleden. tis niet te hopen voor je

oane

Experimenterende gebruiker
ja zegen ze ineens wil mein her even voor uit bukken :openmouth: nee k kijk wel of ik daar op t festival iets kan kopen. zal wel 5x zo duur zijn maja moet maar

Krs

Bewuste gebruiker
haha ze gaan daar iedereen beetje uit laten kleden. Wat denk je lopen zoveel mensen gaan iedereen helemaal af :confused: . Gewoon nie zo druk om maken stelt altijd maar weinig voor :wink:

Mac...

Badass junkie
Nou heb toch echt al een paar keer gezien in het buitenland dat ze gewoon steekproeven houden. Vooral als ze al weten dat er veel Nederlanders zijn.

heidrun

Belezen gebruiker
Christiaan18 zei:
haha ze gaan daar iedereen beetje uit laten kleden. Wat denk je lopen zoveel mensen gaan iedereen helemaal af :confused: . Gewoon nie zo druk om maken stelt altijd maar weinig voor :wink:

denk eens eerst na voordat je wat plaatst.....
je zal maar net die ene zijn die uit de rij gepikt wordt.
in NL zien ze nog weleens wat door de vingers, dan wordt alleen je drugs afgepakt (heb ik weleens meegemaakt)

maar in Duitsland zijn ze een tikkie strenger hoor!

heidrun

Belezen gebruiker
ik zou dat ook nooit doen.

maar er vroeg hier iemand wat over controles in duitsland en jij zegt, joh neem gewoon mee.

en dat is een beetje dom

Krs

Bewuste gebruiker
ik wou er alleen maar mee zeggen dat die verhalen over honden strenge controles meestal maar een beetje gelul is en het meestal wel meevalt. Kijk je weet als je het meeneemt de kanst bestaat dat ze je pakken en dan ben je gewoon het zakje het is een risico dat je neemt.

Bovenaan