Drugshonden

Simia

Newbie
Op welke drugs worden die honden over t algemeen getraind?
Kun je lsd en/of mdma safe langs een drugs doggy vervoeren?

Oh, en hi guys, I'm new :)

tails

Belezen gebruiker
en in belgie zijn er bijvoorbeeld maar minder dan 5 drugshonden in het hele land

en als ze die teveel gebruiken dan zijn ze snel versleten heb ik gehoord!
dus je zal ze niet te vaak tegenkomen op feestjes :wave:

azgaza

Badass junkie
Ze worden gebruikt bij vliegvelden bij de ingecheckte bagage; meestal gaan ze niet eens langs de mensen met handbagage.

Delirium

Badass junkie
Waarom bestaan er eigenlijk geen drugs katten?

Simia

Newbie
heheh drugpussy!

Maareh, de reden van de vraag is dat ik en mn vriend 6 weken naar Thailand gaan, en eigenlijk wel wat leuks mee willen nemen. Al is de wiet en de paddo-keuken daar prima, verder kun je er niet zoveel vinden.
Maar om daarvoor nou in een Thaise gevangenis terecht te komen......
Maargoed, enkele microdots is dus safe? :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Simia zei:
heheh drugpussy!

Maareh, de reden van de vraag is dat ik en mn vriend 6 weken naar Thailand gaan, en eigenlijk wel wat leuks mee willen nemen. Al is de wiet en de paddo-keuken daar prima, verder kun je er niet zoveel vinden.
Maar om daarvoor nou in een Thaise gevangenis terecht te komen......
Maargoed, enkele microdots is dus safe? :mrgreen:

Ja en zegeltjes lsd ook, tenzij je een vrouw bent; dan kan je dingen in je bh stoppen, daar zoeken ze meestal niet en voor zover ik weet controleren zemensen niet met hoden.. máár... ik wee thet alleen van engelse vliegvelden, niet van thaise.

teebo

Bewuste gebruiker
Volgens mij lopen ze gewoon met een woef langs de incheckbalie en kijken ze ondertussen naar de gezichten van de mensen...

DreamWeaver

Badass junkie
Honden op feesten zijn meer bedoelt voor het afschrikeffect. Als mensen zien dat er drugshonden zitten worden ze zenuwachtig en dat merken de mensen die bezoekers aan het fouilleren zijn weer. Dit heeft dus als gevolg dat 'drugshonden' hun doel bereiken, mensen met dope op zich worden opgepakt. Niet omdat die honden alles ruiken, maar omdat mensen zichzelf weggeven.

Als je altijd en overal doet alsof je er hoort en jij de baas bent lukt alles. Met een gezonde dosis zelfvertrouwen en een grote bek kom je overal binnen.

vlaemink

Belezen gebruiker
fragany zei:
en in belgie zijn er bijvoorbeeld maar minder dan 5 drugshonden in het hele land

en als ze die teveel gebruiken dan zijn ze snel versleten heb ik gehoord!
dus je zal ze niet te vaak tegenkomen op feestjes :wave:

Bron? Hoe weet ge dat?

Dissonant

Bewuste gebruiker
Thailand is niet van de poes qua straffen voor drugs

Maar lsd moet lukken als je je cool kan bewaren

Vince_

Experimenterende gebruiker
Het risico lijkt me niet groot, maar een thaise gevangenis is niet zo gezellig. Vermoed ik.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Dat je er gewoon over nadenkt om iets mee te nemen maar thailand vind ik gewoon al ontzettend lomp!!!

hmmm moeilijke keuze : 2 weekjes drugloze vakantie of XX jaar drugloze gevangenis...

Simia

Newbie
Doodkapje zei:
Dat je er gewoon over nadenkt om iets mee te nemen maar thailand vind ik gewoon al ontzettend lomp!!!

hmmm moeilijke keuze : 2 weekjes drugloze vakantie of XX jaar drugloze gevangenis...

6 weken :rolleyes:
Maar idd, tis nogal risky.. het gaat toch niet gebeuren. Vroeg het me gewoon af, was een heeeel klein kansje dat ik het zou consideren..

Play_bunny

Wijs gebruiker
Volgens mij lopen ze in veel landen in het verre oosten enzo juist wel met drugshonden.
Nieuw-Zeeland hoort dan wel niet tot het verre oosten, maar daar lopen ze wel met drugshonden tussen de passagiers die net zijn aangekomen.
Voor zover ik weet gebeurt dat ook in Thailand. Anders worden mensen hier wel opgepakt als de koffers door de x-ray gaan of als ze gefouilleerd worden bij de gate. En ze worden toch echt elke keer daar gepakt, is een beetje opvallend nie?

Maar verstandige keus dat je het niet gaat doen. Geen risico nemen als het niet hoeft. En 6 weken zonder drugs? dat is toch ook niet een ramp?! Laat je lichaam even lekker bijkomen en als je terug bent, kun je altijd weer drugs gaan gebruiken.

Dissonant

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
eigenlijk zijn er in thailand toch superveel goafeesjes, dus daar vind ge zowiezo ook lsd...

Dat denken veel mensen

Maar als je bijvoorbeeld op de echte full moon party in wilde weg naar drugs begint te vragen, loop je veel kans om in de gevangenis te belanden, of in het beste geval een vette bribe te moeten betalen. Daar zijn steeds meer undercoverflikken.

Kenny86

Newbie
Ik weet dat drugs honden niet de drugs kunnen ruiken die in strijkzakken zit. Maar weet iemand of in deze strijk zakken ijzer in zit verwerkt?
Anders word je er alsnog uit gepikt zodra je door het detectiepoortje loopt.

Doodkapje

Wijs gebruiker
joohoo don't take drugs to thailand...
you will be catched and end in jail...

pfff straks gaan ze hier nog vragen of ze in een dode baby drugs mee naar thailand kunnen nemen zoals ik het al gezien heb op faces of death of zoiets of mundo cane (jullie kennen ze wel de real horror verhalen)...

Everio

Bewuste gebruiker
je bent gewoon HELEMAAL ziek als je er al aan DENKT om dat mee te nemen naar thailand

opzich zou het relax zijn maar het risico he jongen

damn... wees verstandig en laat het thuis :)

gummyfrog

en hoe zit dat met duitsland?? tips over verstoppen, we gaan naar Antaris... Voornamelijk beetje speed en kristallen en een tubetje herbs van de smartshop

Wacky

Badass junkie
Duitsland:
Kans op controle is erg groot als je in het festival seizoen met een nederlands nummerbord door duitsland rijd.

Een hond in je auto is mogelijk, soms ook in een bakje plassen zodat ze kunnen testen of je alcohol / wiet / ? gebruikt hebt (er zitten 3 indicatie gevallen op het testding) maar voor wiet bleek het al niet goed te werken. Het zou 2 dagen na gebruik positief aan moeten geven, maar gaf ongeveer 15 uur na gebruik niets aan bij mij.

Bij de controle kijken ze door je spullen, misschien laten ze een hond door je auto snuffelen (bij wacken staan ze bijvoorbeeld standaard bij de doorgaande weg met een hond, als je random ergens van de snelweg gehaald wordt zal er minder snel een hond bij zijn.)

Ze maken geen potjes of flesjes open, ze kijken niet onder de motorkap en halen geen bekleding los van je auto.

Deze informatie is gebaseerd op 6 drugscontroles die ik in duitsland heb gehad de laatste jaren waarvan 3 vlak bij wacken en 3 keer van de snelweg gehaald.

1 van die keren dat ik van de snelweg gehaald was hadden ze schijnbaar geen zin mn auto te gaan doorzoeken. Ze haalden wat tassen uit mn auto en zagen dat ik teveel zooi bij had om te doorzoeken ofzo. Daarop maakten ze een fake call en zeiden me dat ze hadden gebeld om de hond te laten komen. Ik had ook mijn rijbewijs niet bij, dus ze belden ook even nederland op om op te vragen of ik een rijbewijs had. Daar gaven ze per ongeluk of express een verkeerde naam op ofzo en begonnen ze te zeiken dat ik geen rijbewijs had. Na 10 minuten van deze psychologische oorlogvoering zeiden ze dat ze me wel geloofden en lieten ze me gaan.

Snachts rijden verkleint het risico op controles en op files ! :wink:

mercury.31

Play_bunny zei:
Volgens mij lopen ze in veel landen in het verre oosten enzo juist wel met drugshonden.
Nieuw-Zeeland hoort dan wel niet tot het verre oosten, maar daar lopen ze wel met drugshonden tussen de passagiers die net zijn aangekomen.
Voor zover ik weet gebeurt dat ook in Thailand. Anders worden mensen hier wel opgepakt als de koffers door de x-ray gaan of als ze gefouilleerd worden bij de gate. En ze worden toch echt elke keer daar gepakt, is een beetje opvallend nie?

Maar verstandige keus dat je het niet gaat doen. Geen risico nemen als het niet hoeft. En 6 weken zonder drugs? dat is toch ook niet een ramp?! Laat je lichaam even lekker bijkomen en als je terug bent, kun je altijd weer drugs gaan gebruiken.

ik ben naar australie geweest en daar gingen ze ook met honden langs men tassen, die hond rook een appel die ik in het vliegtuig, 4 uur eerder had opgegeten nog in mijn tas zitten, maar die honden waren voor het opsporen naar eten, met de vogel griep toen, en de amerikaanse paranoide manier van controleren op vliegvelden

Bovenaan