Drugssigaret?

Oclock707

Newbie
Ik had ooit een sigaret gekregen van iemand waar ik zwaar psychotisch van werd en waar ik dagen van in de war was. De volgende dagen werd ik extreem gestalkt door een man die ik via via kende en die had mij die sigaret waarschijnlijk heeft laten geven door een ander. Ik had eigenlijk helemaal niet zoveel met die persoon maar ik herken de verlies in emotie bij verliefdheid die ik had bij vrouwen. Ik beleefde ook trauma's op een andere manier die ik opgelopen in me leven had. Ik had bepaalde dingen niet verwerkt in me leven en toen herbeleefd ik een heleboel en dat was emotioneel heel erg zwaar.Ik had ooit gelezen dat ze LSD gebruiken voor zwaar getraumatiseerde patiënten en er moest nog een heleboel uit.

Ik ben benieuwd wat voor een drugs ze mij gegeven hebben?

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Beetje vaag verhaal vind ik dit...

Heb nog nooit van zo'n werking bij welke drug dan ook gehoord en je verhaaltje zelf, daar kom ik niet zo goed wijs uit

Fool

Badass junkie
Waarschijnlijk zijn deze problemen door iets anders getriggert, maar projecteer je dit op die sigaret. Heb je het hier al met een (huis)arts over gehad?

Mocht je echt een sigaret met drugs erin gehad hebben, dan is het niet heel waarschijnlijk, maar wel mogelijk dat het Fencyclidine(PCP) was. Dit is vrij onbekend in Nederland, maar wordt wel gebruikt door sigaretten in een oplossing met PCP te dopen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tja ben alleen bekend van vroeger toen we de inhoud leeghaalde vervolgens een tip erin deden en met wiet vulden om zo makkelijk te kunnen blowen overal zonder het opvalt.. We zeiden dat het Kretix sigaretten waren als men het vroeg wat men toen ook direct geloofde , geen idee of dat nu nog kan :)

Fool zei:
Waarschijnlijk zijn deze problemen door iets anders getriggert, maar projecteer je dit op die sigaret. Heb je het hier al met een (huis)arts over gehad?

Mocht je echt een sigaret met drugs erin gehad hebben, dan is het niet heel waarschijnlijk, maar wel mogelijk dat het Fencyclidine(PCP) was. Dit is vrij onbekend in Nederland, maar wordt wel gebruikt door sigaretten in een oplossing met PCP te dopen.

Is het niet zo dat PCP zijn werking verliest / kapot gaat zodra je het in de fik steekt ? Net als LSD etc.. Of is er speciale PCP voor deze manier van inname gemaakt ?

Edit:

Effecten van PCP

Wat zijn de effecten van het gebruik van PCP

Het effect van een middel wordt niet alleen bepaald door het middel zelf, maar ook door persoongebonden factoren (zoals de verwachting, ervaring met het middel, ziektegeschiedenis etcetera), en de omgeving waarin het wordt gebruikt (bijvoorbeeld rustig, druk, vertrouwd, onveilig). De beschreven effecten kunnen per persoon dus verschillen.
Lichamelijk

Verdovende werking. Maakt gevoelloos, vooral in armen en benen.
Geestelijk

Tijd en ruimte worden anders ervaren
Dissociatie. Gebruiker ervaart scheiding van lichaam en geest (uittredingen). Gebruiker heeft het idee boven zijn lichaam te zweven.

Werkingsduur

PCP werkt heel snel na de inname. Bij roken na enkele seconden; bij snuiven na enkele minuten.

Aldus Trimbos

Mij lijkt me de werking niet helemaal overeenkomen.

Fool

Badass junkie
Als je gevoelig voor psychoses bent, kan Fencyclidine prima een dergelijke psychose opwekken toch? Het is in ieder geval zeker werkzaam als het op een sigaret gedoopt wordt, is één van de manieren waarop het in Amerika vaak ingenomen schijnt te worden.

Siemen23

Experimenterende gebruiker
Pcp is zeker een mogelijkheid want vaak worden sigaretten in pcp oplossing ondergedompeld

Bovenaan