1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

drugstest met hoofdhaar

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door aaaqqqwww, 1 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. aaaqqqwww

aaaqqqwww Newbie

Hallo,

ik zal bij het begin beginnen...
    rond april-mei waren mijn vrienden een jointje aan het rollen in mijn bijzijn onder de middag iets verder van school. Opeens kwam politie opdagen en fouilleerde ons allemaal, bij 3 van mijn 4 vrienden werd cannabis aangetroffen, bij mij en 1 van mijn vrienden echter niet. omdat 1 van de 3 schuldigen niet wou toegeven dat de weed in zijn brommer van hem was, zeiden de agenten dat we allemaal een brief zouden krijgen voor een verhoor. 2 vrienden kregen al snel een uitnodiging en legden hun verklaring af. ik en een andere vriend kregen een brief om een schriftelijke verklaring te schrijven en op te sturen. op die brief was er een optie mogelijk om toch een mondeling verhoor af te leggen. ik wist dat deze optie beter niet in de brief zou staan aangezien mijn moeder niet weet van mijn regelmatig cannabis en xtc gebruik. mijn moeder is dat ene soort persoon die koste wat kost mijn onschuld wilt bewijzen tegenover de politie en heeft mij laten schrijven op de brief dat ik een mondeling verhoor wens af te leggen met haar en mijn stiefvader erbij. Dat was nog niet zo erg dacht ik, aangezien er bij mij geen drugs werd aangetroffen op de dag van fouillage. Iets later komt mijn moeder naar mij en vraagt mij of ze bij op de brief mocht schrijven dat we graag zo een drugstest met onderzoek van een hoofdhaar willen afleggen. zo een test kan drugsgebruik tot 3 maanden terug onderzoeken( inclusief de mate en de tijd van gebruik). ik kon niet anders dan ja zeggen tegen mijn moeder.
    ik heb gelezen dat je zelf zo een test kan bestellen maar niks over dat de politie dat gebruikt.
    Mijn vraag is nu... weet iemand of de politie(in België) zo een test kan doen of echt alleen speeksel- of urinetest?
    alvast bedankt om te antwoorden
    grtjes

Laden...
Vergelijkbare Topics - drugstest hoofdhaar
  1. Edoardo
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    401
  2. Dylanrush
    Reacties:
    7