Druks, gebruiken die shit

moonflower

Experimenterende gebruiker
drukslover zei:
Druks oke ze bestaan waarvoor zou je ze dan niet gebruiken??? :openmouth: :grin: :( :stoned: :smoke: :smilingimp: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Sommige mensen stellen hun grenzen aan wat ze willen, bij mij houd het op met soft en messchien ooit nog smartdrugs, maar ik snap ook niet waarom niet de hele wereld blowd, keep on dreaming :( :wave:

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Dhr. Valentino zei:
Het is een feit dat drugs slecht voor je zijn. Natuurlijk moeten mensen die geen drugs gebruiken wel de lijn doortrekken en natuurlijk ook geen alcohol drinken ! Anders zijn ze een beetje hypocriet...
Hoezo? Zowel drugs als alcohol gebruiken is nog altijd slechter dan alleen alcohol gebruiken (mits in vergelijkbare hoeveelheden) :). Daarbij zijn de gevolgen van alcoholgebruik wat beter de overzien, aangezien alcohol al langer wordt gebruikt dan drugs. Van veel soorten drugs weten we nog steeds niet precies wat het op de lange termijn aanricht en in welke mate. Daarbij wordt drugs niet echt geaccepteerd in de maatschappij, waardoor het een slechte invloed op je image kan hebben.

Joris

Chemische drugs bestaan niet, ze zijn gemaakt.
Wiet en Hash bestaan al en zijn niet door één of andere freak in elkaar geflantst.

Ik zou nooit chemische/harddrugs gaan gebruiken.

drukslover zei:
Druks oke ze bestaan waarvoor zou je ze dan niet gebruiken??? :openmouth: :grin: :( :stoned: :smoke: :smilingimp: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Dit is nou een goed voorbeeld van een meeloper :kots: Iemand die denkt dat drugs gebruiken stoer is. Voortaan als je nog een berichtje achterlaat ergens... spel drugs dan GOED !!! en niet druks :P

MzzL... Daniël

synchemic

TikkelbikkeR zei:
Dit is nou een goed voorbeeld van een meeloper :kots: Iemand die denkt dat drugs gebruiken stoer is. Voortaan als je nog een berichtje achterlaat ergens... spel drugs dan GOED !!! en niet druks :P

Nou ik weet niet.. hij heeft wel gelijk in het feit dat drugs bestaan, dus dat het sowieso persoonlijk is om te gebruiken of niet. Ik hoorde niets over 'stoerheid' ofzo. Sterker nog, sinds LSD in de jaren 60, en XTC, zijn er toffe ontwikkelingen geweest die zonder drugs nooit gekomen zouden zijn. Stoere ontwikkelingen die bijdragen aan persoonlijke vrijheid :P

Wimmel

Newbie
Haha

Hoezo bestaat harddrugs niet zoals softdrugs??
Cocaine komt van een plant ook uit de natuur en heroine ook.
Bijna alle trip middelen komen uit stoffen van de natuur

MystiX

:smoke: chemisch/ synthetische drugs zijn niet per defenitie harddrugs en bij chemische /synthetische drugs kan men bij het maken al rekening houden met wat de stofjes zullen gaan doen. 2-ct-2 is een synthetische variant van mescaline en heeft naar dat ik weet geen bij/ nawerkingen die slecht zijn. maar overmatig gebruik van alles is slecht want teveel aan vitamine c is ook schadelijk.( doet namelijk het zelfde als dat je te weinig vit. c binnenkrijgt) Je kunt dus wel eens wat chemische/ synthetische drugs gebruiken maar dan wel met mate. En voor dat je er sowieso aan begint doe eerst eens wat researh op inet. dat helpt je vaak al een heel eind op weg.

Superman

wa kan mij het bommen of je nu hard drugs voor losers vindt alle mensen die hard drugs willen gebruiken is hun eigen keuze

Mac...

Badass junkie
Laat mensen in hun waarde als ze drugs willen gebruiken. Mensen die andere mensen bekritiseren dat zijn pas losers

BacingsPen

Badass junkie
Harddrugs is niet voor losers (als zijn er genoeg losers die harddrugs gebruiken) Harddrugs is voor mensen die geen genoegen nemen met soft drugs en alcohol.

Cocaine en Heroine komen natuurlijk uit de natuur, maar uiteindelijk komt alles uit de natuur? Natuurlijke drugs zijn drugs die werkzaam zijn zonder dat je ze hoeft te bewerken, denk aan: Wiet en paddo's.

Ik ben ook van mening dat je beter van de niet natuurlijke middelen kan afblijven al zijn er natuurlijk uitzonderingen.

Ook bij voedsel is het vaak zo dat bewerkte middelen schadelijker zijn dan onbewerkte middelen.

fokker

Belezen gebruiker
Joris zei:
Say no to harddrugs, harddrugs zijn voor losers :wave:

tsssk... :rolleyes: Heb je het zelf al eens geprobeert? Weet je waar je het over hebt?

You ignorant fool, I'v been to worlds you wouldn't even dream of....

Ik vind dat het iedereens eigen keuze moet zijn of ie drugs gebruikt of niet, of je drugs gebruikt of niet maakt je nog geen slecht persoon. Ik vind zelfs dat als je goed om gaat met drugs het een toegevoegde waarde kan hebben in het leven, op XTC heb ik bijvoorbeeld de beste gesprekken met mn vriendin en het heeft ons dichter bij elkaar gebracht dan je ooit zou kunnen vermoeden... en dan kom jij mij hier vertellen dat ik de looser ben omdat ik eens n 3 tot 4 keer per jaar XTC neem? Dude haal je oogkleppen af... jij loopt alle drugs gebruikende mensen hier voor junks aan te zien, wie is hier nou de looser?

Buy a mirror and go critisize your own lifestyle :wave:

cheyenne

Newbie
sorry hoor,maar ik vind dit echt een dom bericht.hoezo gebruiken?iedereen die drugs gebruikt weet de nadelen en er is zeker niets stoers aan!je hebt pas persoonlijkheid als je zonder drugs ook de dagen kunt door komen,en ik spreek uit ervaring.

mensen die niet in willen zien dat drugs slecht is en het gebruik goed praten met allerlei smoesjes die ontkennen !

drugs is slecht,punt!

Bal0n

Badass junkie
Ohja? Lees jij dan eens The Psychedelic Experience van Timothy Leary, dan praten we verder..

edit:

Bovendien zijn er veel verschillende manieren van drugs gebruiken. Als ik bewust en verantwoord gebruik (wat voor veel mensen heel goed mogelijk is) zijn de negatieve aspecten van drugsMISbruik heel makkelijk uit te kaarten.

Bal0n

Badass junkie
Dat is dan jouw, in mijn opzicht, bekrompen standpunt, sowieso snap ik niet waarom je de term harddrugs gebruikt..

bartje85

Newbie
Officieel is alcohol ook harddrugs. Het ligt grotendeels aan de verslavende werking. Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet beslissen hoe ver hij wil gaan in zijn eigen drugsgebruik. Mijn principe is dat je (bijna) alles geprobeert moet hebben in je leven, maar zoals ik al zei dat is mijn keuze en die heb je maar te respecteren.

Mac...

Badass junkie
Trouwens wie bepaalt eigenlijk de grens tussen hard en softdrugs. Dat is niet een wetenschappelijk iets, dat is maar vastgesteld door de overheid.

Wammus

Newbie
Ik vind het een belachelijke stelling. Net alsof je alles wat er op deze wereld bestaat maar meteen moet gebruiken. Kom op zeg dat zou betekenen dat we over een aantal jaar alleen nog maar heroïne spuitende, speed snuivende jongeren hebben die dit alles onder het genot van een glas sterke drank en een dikke joint gebruiken. Dat lijkt me toch een wat minder goed idee...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Wammus zei:
Ik vind het een belachelijke stelling. Net alsof je alles wat er op deze wereld bestaat maar meteen moet gebruiken. Kom op zeg dat zou betekenen dat we over een aantal jaar alleen nog maar heroïne spuitende, speed snuivende jongeren hebben die dit alles onder het genot van een glas sterke drank en een dikke joint gebruiken. Dat lijkt me toch een wat minder goed idee...
Nee zo lekker blijven doorrijden met je auto w8en tot de ozonlaag verdwijnt,nee dat is lekker :wink:

spacekonijn

Badass junkie
ja helaas wel of naja niet echt natuurlijk want anders word het flink saai op aarde maar een beetje normaler kan wel of naja normaal dat mag ik dan natuurlijk ook weer niet zeggen

beetje meer zoals ik :sunglasses: :stoned:

Mac...

Badass junkie
Haha, meer zoals jij. Nee dat zou een fantastische wereld zijn. Ben toch blij dat er mensen zijn die met een nuchter hoofd nog proberen te regelen.

Marcel

Belezen gebruiker
Chemisch en natuurlijk

Guys,

Ff over de discussie of chemisch nu slechter is dan natuurlijk: dat maakt niets uit. In beide gevallen is het een bepaalde stof die werkzaam is (bijvoorbeeld psylocibine) en maakt het voor je hersenen of lijf niets uit of deze stof in een lab is gemaakt of afkomstig is uit een plant.

Als je wil weten hoe drugs werken kijk dan op: http://www.jellinek.nl/brain/index.html

Greetz,

Marcel

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Re: Chemisch en natuurlijk

Marcel zei:
Guys,

Ff over de discussie of chemisch nu slechter is dan natuurlijk: dat maakt niets uit. In beide gevallen is het een bepaalde stof die werkzaam is (bijvoorbeeld psylocibine) en maakt het voor je hersenen of lijf niets uit of deze stof in een lab is gemaakt of afkomstig is uit een plant.

Als je wil weten hoe drugs werken kijk dan op: http://www.jellinek.nl/brain/index.html

Greetz,

Marcel
Grappig die presentatie :)

Bovenaan