Dubbel zien

brommer-nozem

Experimenterende gebruiker
Ik heb 1 x dubbel gezien
Dat was de eerste x dat ik dronken was.
Ik was 14 jaar, en samen met 2 maten hebben we 1 fles bacardi ( 37.5 %) en een fles berenburg (32.5%) weggewerkt.
Alle drie zo dronken als een rietje :P

Het was op een feestje in een kelder, met allemaal matrassen op de grond. We lagen daar met zn 3en helemaal lam op zo'n matras.
Kom er ineens iemand die kelder binnen gelopen, en ik zag diegene 2 x :P

Dat was mn eerste, en tot nu toe, enige x dat ik dubbel zag.

lente

Newbie
Ja.. als ik dubbel ga zien dan weet ik dat ik heel vlug naar huis moet. en vooral niet in een auto moet gaan zitten. want als ik dat doe word ik gegarandeerd ziek..

azgaza

Badass junkie
Ik ga van dubbelzien nooit kotsen, wordt er ook niet misselijk bij, ik zie dan gewoon dubbel. Ik heb trouwens ook nog nooit gekotst van drank, wel uren met mijn ogen dicht opgerolt op de grond gzeeten omdat ik té duizelig was, maar zelfs dan niet gekotst.
Om precies te zijn, ik heb al 10 jaar niet gekotst, van niks. Zal wel aan mij liggen dus.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Ja, ik heb wel eens dubbel gezien. Jaren terug voor het laatst. Ontstaat voornamelijk als je in een hoog tempo hard aan het zuipen bent, denk ik, of als je erg dronken bent. Komt gelukkig nauwelijks meer voor bij mij.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik zie nooit dubbel, maar als ik echt te dronken ben draaien mijn ogen vliegensvlug naar boven, en dan probeer ik weer recht vooruit te kijken maar draaien ze weer omhoog, en dat dan heel snel. Ongeveer 2 keer per seconde ofzo :P

Serenity

Badass junkie
Jaah, gisteren weer heerlijk alles dubbel gezien :beer:
En dan als een debiel één oog dichtknijpen en vage bekken trekken :beer:

matthijs

Badass junkie
Zie wel vrij vaak dubbel of heel erg vaag als ik veel gedronken en geblowd heb. Komt denk ik ook wel omdat ik niet hele goede ogen heb (-1,5 dus verder ook niets ernstigs ofzo..) en geen bril draag.
Als ik alleen heb gedronken heb ik dat veel minder, maar dat komt eigenlijk bijna nooit voor.

Bovenaan