Duivelsadem oftewel Scopolamine.

fgamer

Belezen gebruiker
Ik heb hier reeds over gehoord, en vroeg me af als iemand van jullie dat al eens had gedaan?
Je kan het in iemand zijn gezicht blazen en deze persoon doet dan alles wat je zegt..
Een wandelende zombie, oftewel pinautomaat. :grin:
Nu dit vond ik té krankzinnig voor woorden, en ik vroeg mij af als dit wel klopt?
Of is dit weer een algemene haux die over het internet wordt verspreid?
http://www.vice.com/nl/vice-news/colomb ... ath-1-of-2

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ik denk wel dat het echt kan.

De voornaamste psychologische effecten van scopolamine zijn moeheid, extreme desoriëntatie, slecht korte termijn geheugen en zware hallucinaties. Kenmerkend voor de hallucinaties is dat ze vrijwel niet te onderscheiden zijn van de werkelijkheid, in tegenstelling tot de klassieke psychedelica.

Lichamelijk is het helaas ook erg gevaarlijk. Het werkt heel lang, kan hyperthermie veroorzaken en de kans op een hartstilstand is aanwezig. (scopolamine veroorzaakt een sterk verhoogde hartslag)

fgamer

Belezen gebruiker
Ik ben hier verder onderzoek gaan doen, en ben er achter gekomen dat hypnotiseurs dit gebruiken.
Dus volgende keer als je dankt dat die hypnose show's trucs zijn, nahja..
Denk dan hier maar eens aan!

Fool

Badass junkie
fgamer zei:
Ik ben hier verder onderzoek gaan doen, en ben er achter gekomen dat hypnotiseurs dit gebruiken.
Dus volgende keer als je dankt dat die hypnose show's trucs zijn, nahja..
Denk dan hier maar eens aan!
Heb je hier een goede bron voor? Klinkt namelijk als een nogal gevaarlijke tactiek, aangezien de hypnotiseurs dus best kans hebben dat hun 'klanten' zomaar dood neervallen...

Missyy23

Bewuste gebruiker
Heb ook maar 's gegoogled, (kende het eigenlijk alleen van naam, wist niet wat voor spul het was, ) maar waarom zou iemand hier dit vrijwillig willen gebruiken ?
Behalve dan zoals ik las in lage dosering voor reisziekte :) Het is ook blijkbaar alleen een in-ding in Zuid-Amerika, en bij de CIA en andere geheime diensten,toen ik ging googlen dacht ik eigenlijk te vinden dat het een door hun ontwikkeld iets was, maar dat viel dus weer mee :wink: Lang iets kort, het lijkt me niet een party hardy iets :)

Fool

Badass junkie
Er zijn ook vrij weinig mensen die dit vrijwillig nemen :P

Op de onderstaande link staan een aantal experiences van mensen met dit spul, voornamelijk van Amerikanen die alles nemen 'als ze maar high worden' en achteraf toch maar opgezocht hebben waarom ze naakt door een supermarkt renden. Leuk leesvoer xD
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Datura.shtml

fgamer

Belezen gebruiker
Stel je voor dat politie je wilt aanhouden, je blaast dit spul in hun gezicht, en vraagt daarna vriendelijk om je naar huis te brengen een beetje zakgeld achter te laten en dan lekker terug naar het kantoor te gaan om hun schoenen te poetsen.

Dit zou eigenlijk wel goed spul zijn. :openmouth:

MDMAmazing1

Experimenterende gebruiker
fgamer zei:
Stel je voor dat politie je wilt aanhouden, je blaast dit spul in hun gezicht, en vraagt daarna vriendelijk om je naar huis te brengen een beetje zakgeld achter te laten en dan lekker terug naar het kantoor te gaan om hun schoenen te poetsen.

Hahahah geweldig :grin:!!!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:

Op de onderstaande link staan een aantal experiences van mensen met dit spul, voornamelijk van Amerikanen die alles nemen 'als ze maar high worden' en achteraf toch maar opgezocht hebben waarom ze naakt door een supermarkt renden. Leuk leesvoer xD

Oh joh, dus dit zit in de Doornappel... Daar heb ik toch wel over gelezen ooit... Ik ga ff wat tripreports lezen, altijd leuk met dit soort dingen :grin: Liever zij dan ik!

MDMAmazing1 zei:
fgamer zei:

Hahahah geweldig :grin:!!!

Hahaha ik zie het ook helemaal voor me

Fool

Badass junkie
fgamer zei:

Zou alleen nogal onpraktisch zijn als meneer de agent dood omvalt in je huis, dan heb je opeens opruimwerkzaamheden. :P
SmartieAndMe zei:
Fool zei:

Oh joh, dus dit zit in de Doornappel... Daar heb ik toch wel over gelezen ooit... Ik ga ff wat tripreports lezen, altijd leuk met dit soort dingen :grin: Liever zij dan ik!
Yep, dat zit erin. xD

fgamer

Belezen gebruiker
Fool zei:
fgamer zei:

Zou alleen nogal onpraktisch zijn als meneer de agent dood omvalt in je huis, dan heb je opeens opruimwerkzaamheden. :P

Ohh.. Bestaat altijd een oplossing eh. ^^
Op voorhand informeren voor de juiste hoeveelheid :grin:
Maar voorzover ik weet werkt dat spul tot 8 uur, en indien je een overdosis hebt, heb je een Scopolamine vergiftiging, wat binnen de 24 uur behandeld moet worden, symptomen zijn zeer pijnlijk en niet uit te houden, dus lijkt me vrij vanzelfsprekend dat je naar het ziekenhuis gaat uit je zelf en wordt behandeld.

Eigenlijk zag ik het even voor me, maar beter eerlijk je geld verdienen!

Fool

Badass junkie
fgamer zei:
Ohh.. Bestaat altijd een oplossing eh. ^^
Op voorhand informeren voor de juiste hoeveelheid :grin:
Maar voorzover ik weet werkt dat spul tot 8 uur, en indien je een overdosis hebt, heb je een Scopolamine vergiftiging, wat binnen de 24 uur behandeld moet worden, symptomen zijn zeer pijnlijk en niet uit te houden, dus lijkt me vrij vanzelfsprekend dat je naar het ziekenhuis gaat uit je zelf en wordt behandeld.
Haha, zo makkelijk gaat het niet hoor. Als meneertje een zwak hart heeft zal hij al veel sneller een hartaanval oid krijgen, het spul is nogal aggresief voor je lichaam. Daarbij zijn de doseringen ook redelijk persoonsafhankelijk. :P

Eigenlijk zag ik het even voor me, maar beter eerlijk je geld verdienen!
Beter van wel ja, hiermee zou je mensen nogal wat schade toedoen :P

Stiekem kom je ook helemaal niet zo makkelijk aan 'puur' scopolamine-poeder, nogal een schaars goedje. :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Heb dit wel eens in de serie 'Criminal Minds' (awesome serie overigens :grin: ) voorbij zien komen. Als het echt doet wat daar beschreven werd is het wel echt ziek. Degene die dat spul gebruikte liet een vader zijn zoon vermoorden en die vent kon er niks aan doen... Heftigggg

Maarrrrr, weet niet wat daarvan waar is natuurlijk

fgamer

Belezen gebruiker
MusicIsLife zei:
Heb dit wel eens in de serie 'Criminal Minds' (awesome serie overigens :grin: ) voorbij zien komen. Als het echt doet wat daar beschreven werd is het wel echt ziek. Degene die dat spul gebruikte liet een vader zijn zoon vermoorden en die vent kon er niks aan doen... Heftigggg

Maarrrrr, weet niet wat daarvan waar is natuurlijk

Is ook zo.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Hmm, vond toevallig dit topic terug van 2014, en om toch geen nieuwe topic aan te moeten maken dacht ik ik post het even hier.
Ik heb via een betrouwbare Vendor 'Devil's breath' kunnen aanschaffen, oftewel scopolamine. Leverings tijd duurt wel een aantal weken maar dat heb ik er wel van over. Heb hier al veel interessante dingen over gezien.

Ik heb het trouwens niet over die rotzooi die je zo op het internet kan kopen das allemaal nep. :tearsofjoy:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hmm, vond toevallig dit topic terug van 2014, en om toch geen nieuwe topic aan te moeten maken dacht ik ik post het even hier.
Ik heb via een betrouwbare Vendor 'Devil's breath' kunnen aanschaffen, oftewel scopolamine. Leverings tijd duurt wel een aantal weken maar dat heb ik er wel van over. Heb hier al veel interessante dingen over gezien.

Ik heb het trouwens niet over die rotzooi die je zo op het internet kan kopen das allemaal nep. :tearsofjoy:

Scopolamine is de werkzame stof in Datura. Voor zover ik weet is dat geen spul om mee te gaan klooien. ten eerste is het levensgevaarlijk en ten tweede zijn de ervaringen niet alleen heel bizar maar vaak ook behoorlijk onplezierig. Wees hier aub voorzichtig mee @Nose Candy of beter nog, gebruik het gewoon niet!

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Scopolamine is de werkzame stof in Datura. Voor zover ik weet is dat geen spul om mee te gaan klooien. ten eerste is het levensgevaarlijk en ten tweede zijn de ervaringen niet alleen heel bizar maar vaak ook behoorlijk onplezierig. Wees hier aub voorzichtig mee @Nose Candy of beter nog, gebruik het gewoon niet!

Ik vond het eerlijk gezegd wel eens interessant, verder zou het niet schadelijk zo echt heel schadelijk zijn had ik gelezen. Het word namelijk ook voor medische toepassingen gebruikt. Ik wil eigenlijk gewoon eens ondervinden als 'Devil's Breath' echt zo berucht is zoals beweerd word, en gelijk Fgamer ook aan haalt in bovenstaande berichten, of dat het meer een 'legende' is overgewaaid uit Zuid Amerika.

Op discovery channel heb ik ooit eens TV programma gezien van een hypnotiseur die doormiddel van dit product de juiste hoeveelheid in een persoon zijn of haar gezicht blaast waardoor deze persoon in een soort trance terecht komt en automatisch het brein openzet voor suggesties.

Wat ik gewoon gek vind is dat dit product nergens opgenomen is in de opium wet en dat je er bijna niets over hoort, verder zou het in bepaalde maten niet schadelijk zijn. Dus wat kan er nou fout gaan?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik vond het eerlijk gezegd wel eens interessant, verder zou het niet schadelijk zo echt heel schadelijk zijn had ik gelezen. Het word namelijk ook voor medische toepassingen gebruikt. Ik wil eigenlijk gewoon eens ondervinden als 'Devil's Breath' echt zo berucht is zoals beweerd word, en gelijk Fgamer ook aan haalt in bovenstaande berichten, of dat het meer een 'legende' is overgewaaid uit Zuid Amerika.

Op discovery channel heb ik ooit eens TV programma gezien van een hypnotiseur die doormiddel van dit product de juiste hoeveelheid in een persoon zijn of haar gezicht blaast waardoor deze persoon in een soort trance terecht komt en automatisch het brein openzet voor suggesties.

Wat ik gewoon gek vind is dat dit product nergens opgenomen is in de opium wet en dat je er bijna niets over hoort, verder zou het in bepaalde maten niet schadelijk zijn. Dus wat kan er nou fout gaan?
Er kan van alles fout gaan. Je weet niet hoe potent het spul is wat je koopt en de juiste dosering hangt nogal nauw. Iets te weinig en je merkt er haast niks van, iets te veel kan je leven kosten. Als je dan de juiste dosis hebt, dan kan de trip nog voor ongelofelijk gevaarlijke situaties leiden want je bent echt niet meer jezelf. Het is ook geen psychedelica maar een delirium. Je weet niet dat je tript en gaat dingen doen die je achteraf niet meer weet. Ik raad het je ten strengste af met dit soort middelen te gaan experimenteren.

Mocht je toch zo eigenwijs zijn om het te proberen, dan echt 100% een tripsitter bij je in de buurt en begin met een lage dosis!!

Flualhamdulillam

Badass junkie
Over dit soort dingen heb ik altijd wat twijfels... Discovery channel ook? 🤣😅

Het word namelijk ook voor medische toepassingen gebruikt. Ik wil eigenlijk gewoon eens ondervinden als 'Devil's Breath' echt zo berucht is zoals beweerd word, en gelijk Fgamer ook aan haalt in bovenstaande berichten, of dat het meer een 'legende' is overgewaaid uit Zuid Amerika.
Yes het wordt door medici gebruikt, maar dat zegt niet zo veel over de veiligheid als je het niet-medisch gebruikt en koopt van een onbekende bron. Met Datura ligt het gevaar voornamelijk bij een overdosis, omdat het meerdere psychoactieve alkaloïden inzitten en het een natuurproduct is, dus de concentratie van deze stofjes zal altijd variatie inzitten.

Ik wilde verder typen maar ik zie dat @Mezelf zijn net geplaatste comment dezelfde lading dekt 😋

АЛ-90

Belezen gebruiker

Scopolamine (een van de actieve alkaloïden in datura) wordt in lage doseringen gebruikt als middel tegen reisziekte (ook wel verkocht als hyoscine) en ook om speeksel te verminderen voor operaties. Je krijgt er namelijk een extreem droge bek van. Van alle drugs die ik geprobeerd gaf niks me zón droge mond als scopolamine. Dit gaat om Scopolamine Hydrobromide. De dosering van één tablet tegen wagenziekte is 300 microgram.

Scopolamine butylbromide is een ander stofje dat voornamelijk tegen buikkramp gebruikt wordt, de dosering hiervan ligt eerder rond de 10 milligram.

Bij hogere doseringen is scopolamine hydrobromide echter een deliriant. Dit is geen 'fabeltje' of 'mythe' overgewaaid uit Zuid Amerika, dit is simpelweg hoe deze groep van stoffen werkt. Mocht je scopolamine op deze manier gaan gebruiken, zorg dan zeker dat je een tripsitter bij je hebt. Als je een hoge dosis van een deliriant neemt vergeet je namelijk vaak dat je drugs hebt genomen. Daarnaast heb je totaal geen controle meer over je acties, denken en bewegen. Als je dit alleen gebruik kan het dus zéér makkelijk tot gevaarlijke situaties leiden.

Mocht je dit écht willen proberen, zorg dan alsjeblieft dat je farmaceutische scopolamine gebruikt.

Er is niet echt een veilig manier om doornappel zaden te doseren en consumeren. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is een hoeveelheid doornappelzaden malen en héél goed mengen. Dan beginnen met een zeer kleine dosis van je mengsel en kijken wat de effecten zijn, en zo over meerdere keren je dosis opbouwen tot je bent waar je wil zijn (voor zover dat uberhaupt kan met delirianten). Geen idee of dit werkt in de praktijk though.

Laatst bewerkt:

transformated

Badass junkie
Zelf heb ik enorm interesse in Datura (Scopolamine) en zou het graag doen of proberen maar ik doe het niet want het laatste waar ik op zit te wachten is een delirium en een delirium wil je gewoon niet meemaken.
@Nose Candy zoals gezegd hierboven zorg voor een trip sitter en beginnen met een lage dosis. Let ook heel goed op en maak geen domme fouten als je beslist te experimenteren of wat het beste is om het misschien links te laten liggen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Salvia is ook wel een wondere wereld, als je sterk genoeg bent om de trip te sturen. Een kameraad wou uit het venster springen, gelukkig was er iemand nuchter bij.

Ik ga nu vet dom klinken, maar wat is een delerium?

Edit; heb het even opgezocht. Maar om perfect dan te doseren he, zeggen jullie Farmaceutische Scopolamine. Mijn vendor had een soort tabletten van 0,25 mg/1ml.

Geen idee wat dit betekent tho, dacht zoek het later wel op. Zal ergens wel een tripreport over te vinden zijn.

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Salvia is ook wel een wondere wereld, als je sterk genoeg bent om de trip te sturen. Een kameraad wou uit het venster springen, gelukkig was er iemand nuchter bij.

Mag ik? Zonder Wikipedia he
Schud t zo uit m’n mouw :rock:

Een delirium is een toestand ver oorzaak door uitdroging ziekte ontsteking alcohol ontwenning of vergiftiging. Het is gekenmerkt door acute verwarring, hallucinaties audio en visueel en extreme paniek. Kenmerkend is vooral dat hallucinaties meer de vorm van waanbeelden hebben en vaak als realistischer en beangstigender worden ervaren als reguliere pschydelica

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Mag ik? Zonder Wikipedia he
Schud t zo uit m’n mouw :rock:

Een delirium is een toestand ver oorzaak door uitdroging ziekte ontsteking alcohol ontwenning of vergiftiging. Het is gekenmerkt door acute verwarring, hallucinaties audio en visueel en extreme paniek. Kenmerkend is vooral dat hallucinaties meer de vorm van waanbeelden hebben en vaak als realistischer en beangstigender worden ervaren als reguliere pschydelica

Jaja! Zonder wikipedia ook nog. :openmouth:

Had het al even gecheckt trouwens, mijn vorig bericht ook aangepast. :grin:

Maar klinkt toch best wel te doen, je moet er voor zijn natuurlijk.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Edit; heb het even opgezocht. Maar om perfect dan te doseren he, zeggen jullie Farmaceutische Scopolamine. Mijn vendor had een soort tabletten van 0,25 mg/1ml.

Geen idee wat dit betekent tho, dacht zoek het later wel op. Zal ergens wel een tripreport over te vinden zijn.

Sorry, maar als je niet weet wat een delirium is (letterlijk het effect waar scopolamine/datura bekend om is) dan ben je no way klaar om dit middel te gaan nemen. Voor zover klaar zijn hiervoor überhaupt bestaat, want het is echt niet zo slim om met zo’n link middel te experimenteren. Het kan fysiek gevaarlijk en zelfs dodelijk zijn (o.a. kans op hartritmestoornissen; de marge tussen veilige en onveilige dosering is behoorlijk klein), maar ook weet je in een delirium niet meer wat je doet. Als je tript op psychedelica, dan weet je meestal nog wel dat je aan het trippen bent en dat je iets hebt genomen. In een delier weet je dit niet. Alles wat je meemaakt is echt. En je gaat er dus niet echt van trippen, maar hallucineren. Je ervaart waanbeelden, voert hele gesprekken met mensen die er niet zijn, etc. Je kunt jezelf in serieus gevaar brengen door rare dingen te doen. Daarbij worden daturatrips vaak als zeer beangstigend en duister ervaren. Ik zou het afraden. En als je het echt perse wil gaan doen, zou ik me eerst echt eens keihard gaan inlezen in wat deze stof precies doet.

Proxima

Badass junkie
Ikzelf zou scopolamine nooit als tripmiddel nemen.

Het is redelijk onvoorspelbaar wat een dosis precies met je doet en van een werkzame dosis kan je wel degelijk permanente schade aan je lichaam aanbrengen (o.a. hersenen, ogen en hart).

Bovendien kan je in het delirium denken dat je nog niets hebt genomen waarna je opnieuw een dosis neemt.

Verder heb je de hele tijd een kurkdroge mond waar je niets aan kan doen en is er een kans dat je tijdens het delirium niet meer kan pissen, erg pijnlijk en ongezond.

Afgezien van zelfkastijding kan ik dus niet inzien waarom je dit middel zou willen nemen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Sorry, maar als je niet weet wat een delirium is (letterlijk het effect waar scopolamine/datura bekend om is) dan ben je no way klaar om dit middel te gaan nemen. Voor zover klaar zijn hiervoor überhaupt bestaat, want het is echt niet zo slim om met zo’n link middel te experimenteren. Het kan fysiek gevaarlijk en zelfs dodelijk zijn (o.a. kans op hartritmestoornissen; de marge tussen veilige en onveilige dosering is behoorlijk klein), maar ook weet je in een delirium niet meer wat je doet. Als je tript op psychedelica, dan weet je meestal nog wel dat je aan het trippen bent en dat je iets hebt genomen. In een delier weet je dit niet. Alles wat je meemaakt is echt. En je gaat er dus niet echt van trippen, maar hallucineren. Je ervaart waanbeelden, voert hele gesprekken met mensen die er niet zijn, etc. Je kunt jezelf in serieus gevaar brengen door rare dingen te doen. Daarbij worden daturatrips vaak als zeer beangstigend en duister ervaren. Ik zou het afraden. En als je het echt perse wil gaan doen, zou ik me eerst echt eens keihard gaan inlezen in wat deze stof precies doet.

Ik wil dit echt eens proberen, maar veel mensen raden het mij af. Ik ga deze bewaren voor later en misschien eerst nog enkele andere psychedelica doen voordat ik dit ga doen. Aangezien salvia ook een delirium is ga ik deze eerst nog eens doen. Had vroeger de 10x. Dus ga ik nu eens voor de 15x en dan eventueel de 20x. Als dat goed gaat ga ik eventueel voor de scopo.

CuriousExplorer

DF-koning
Ik wil dit echt eens proberen, maar veel mensen raden het mij af. Ik ga deze bewaren voor later en misschien eerst nog enkele andere psychedelica doen voordat ik dit ga doen. Aangezien salvia ook een delirium is ga ik deze eerst nog eens doen. Had vroeger de 10x. Dus ga ik nu eens voor de 15x en dan eventueel de 20x. Als dat goed gaat ga ik eventueel voor de scopo.
Als 10, en 15x goed gaat kun / zou je beter eerst salvia uitproberen tot 80x extract. 😉

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Ik ben benieuwd wat je van salvia vindt. (Zelf nog geen ervaring mee.) Salvia is dacht ik naast potentiële delirant vooral ook een dissociatief. Maar dan wel een zeer atypische in vergelijking met de 'normale' dissociatieven. Wordt wel eens omschreven als het duistere zusje van DMT, vraag me af of mensen die er ervaring mee hebben dat ook zo ervaren? Aangezien DMT hoe heftig ook, toch wel echt een psychedelicum is en geen delirant of disso.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik mag geen vendor noemen.
Maar het gaag tot 80x extract. Zelf ervaring met 40x extract en dat is echt keiharde crazy shit.
Maar op een fascinerende manier, je ziet het leven niet veel in 2D. 😄
Lijkt me een leuke ervaring ja.

Ik ben benieuwd wat je van salvia vindt. (Zelf nog geen ervaring mee.) Salvia is dacht ik naast potentiële delirant vooral ook een dissociatief. Maar dan wel een zeer atypische in vergelijking de 'normale' dissociatieven. Wordt wel eens omschreven als het duistere zusje van DMT, vraag me af of mensen die er ervaring mee hebben dat ook zo ervaren? Aangezien DMT hoe heftig ook, toch wel echt een psychedelicum is en geen delirant of disso.

Mijn ervaring met het x10 extract was al redelijk intens. Het is vooraal psychisch vond ik. Je word weggetrokken in een soort van wormgat.

CuriousExplorer

DF-koning
Lijkt me een leuke ervaring ja.
Ik was een stripfiguur in een strip. Maar dan letterlijk. Mijn wang kleefde aan de bladzijde, en alles rondom was 2D, zoals een stripfiguur het vanuit zijn standpunt zou zien.

Ik wil nog eens. 😍
Mijn ervaring met het x10 extract was al redelijk intens. Het is vooraal psychisch vond ik. Je word weggetrokken in een soort van wormgat.

Bovenaan