Ik vond het eerlijk gezegd wel eens interessant, verder zou het niet schadelijk zo echt heel schadelijk zijn had ik gelezen. Het word namelijk ook voor medische toepassingen gebruikt. Ik wil eigenlijk gewoon eens ondervinden als 'Devil's Breath' echt zo berucht is zoals beweerd word, en gelijk Fgamer ook aan haalt in bovenstaande berichten, of dat het meer een 'legende' is overgewaaid uit Zuid Amerika.
Op discovery channel heb ik ooit eens TV programma gezien van een hypnotiseur die doormiddel van dit product de juiste hoeveelheid in een persoon zijn of haar gezicht blaast waardoor deze persoon in een soort trance terecht komt en automatisch het brein openzet voor suggesties.
Wat ik gewoon gek vind is dat dit product nergens opgenomen is in de opium wet en dat je er bijna niets over hoort, verder zou het in bepaalde maten niet schadelijk zijn. Dus wat kan er nou fout gaan?
Scopolamine (een van de actieve alkaloïden in datura) wordt in lage doseringen gebruikt als middel tegen reisziekte (ook wel verkocht als hyoscine) en ook om speeksel te verminderen voor operaties. Je krijgt er namelijk een extreem droge bek van. Van alle drugs die ik geprobeerd gaf niks me zón droge mond als scopolamine. Dit gaat om Scopolamine Hydrobromide. De dosering van één tablet tegen wagenziekte is 300 microgram.
Scopolamine butylbromide is een ander stofje dat voornamelijk tegen buikkramp gebruikt wordt, de dosering hiervan ligt eerder rond de 10 milligram.
Bij hogere doseringen is scopolamine hydrobromide echter een deliriant. Dit is geen 'fabeltje' of 'mythe' overgewaaid uit Zuid Amerika, dit is simpelweg hoe deze groep van stoffen werkt. Mocht je scopolamine op deze manier gaan gebruiken, zorg dan
zeker dat je een tripsitter bij je hebt. Als je een hoge dosis van een deliriant neemt vergeet je namelijk vaak dat je drugs hebt genomen. Daarnaast heb je totaal geen controle meer over je acties, denken en bewegen. Als je dit alleen gebruik kan het dus zéér makkelijk tot gevaarlijke situaties leiden.
Mocht je dit écht willen proberen, zorg dan alsjeblieft dat je farmaceutische scopolamine gebruikt.
Er is niet echt een veilig manier om doornappel zaden te doseren en consumeren. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is een hoeveelheid doornappelzaden malen en héél goed mengen. Dan beginnen met een zeer kleine dosis van je mengsel en kijken wat de effecten zijn, en zo over meerdere keren je dosis opbouwen tot je bent waar je wil zijn (voor zover dat uberhaupt kan met delirianten). Geen idee of dit werkt in de praktijk though.