Psychedelibee zei:Hoezo zou je dun zijn door het blowen? De meeste stoners zijn eerder te dik door de munchies.
Tijdloos zei:Precies , lijkt me sterk dat dat de oorzaak is. Klinkt alsof je een snelle stofwisseling hebt (metabolisme) Had daar ook last van , bij mij was/is de truc gezonder eten vaste tijden 3x daags , klinkt erg cliché maar zo is het nou eenmaal. Ik kan weken McDonald's eten en nauwelijks tot niets aankomen.
Vele vinden het juist prettig omdat ze nooit op hoeven letten wat ze eten zolang het maar gezond en of voedzaam / lekker is.
Psychedelibee zei:Hoezo zou je dun zijn door het blowen? De meeste stoners zijn eerder te dik door de munchies.
SmartieAndMe zei:kan zeker hoor toen ik dagelijks blowde had ik een veel kleinere eetlust. Ik ontbeet niet en at pas s middags. Ik at in zijn geheel ook minder. Sinds ik weinig meer blow eet ik twee keer zo veel.
Psychedelibee zei:Zo'n beetje mijn hele vriendengroep blowt dagelijks of heeft dat dagelijks gedaan, maar echt niemand heeft hierdoor een verminderde eetlust eigenlijk. Zeker bij een drug als wiet verbaasd het me dat mensen dat hebben eerlijk gezegd, maargoed iedereen reageert er anders op natuurlijk.
Het is meestal meer dat als je eenmaal begint dat je dan niet meer kan stoppen inderdaad. Ik wacht altijd net zo lang tot ik echt honger krijg en moet eten, om zo maar die munchies uit te stellen.ZERO- zei:Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.
Psychedelibee zei:Het is meestal meer dat als je eenmaal begint dat je dan niet meer kan stoppen inderdaad. Ik wacht altijd net zo lang tot ik echt honger krijg en moet eten, om zo maar die munchies uit te stellen.ZERO- zei:Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.
epic idee, lijkt me heerlijk, een groep mensen die alvast 2 dingen hetzelvde doen, en vredigheid willenTijdloos zei:Psychedelibee zei:Het is meestal meer dat als je eenmaal begint dat je dan niet meer kan stoppen inderdaad. Ik wacht altijd net zo lang tot ik echt honger krijg en moet eten, om zo maar die munchies uit te stellen.ZERO- zei:Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.
Als ik lekker uit eten ga , neem ik als het kan paar trekjes of een bong een aantal uur voor het eten , en het is paradijs (niet dat ik zo'n goede of grote eter ben) ik geniet er meer van.
Als ik kon en het zou mogen zou ik een 'blow' restaurant openen. Wiet nemen ze zelf mee en mijn gedoogde restaurant zich helemaal focust op de heerlijkste (gezonde) gerechten maken , krijg spontaan trek.
Tijdloos zei:Psychedelibee zei:Het is meestal meer dat als je eenmaal begint dat je dan niet meer kan stoppen inderdaad. Ik wacht altijd net zo lang tot ik echt honger krijg en moet eten, om zo maar die munchies uit te stellen.ZERO- zei:Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.
Als ik lekker uit eten ga , neem ik als het kan paar trekjes of een bong een aantal uur voor het eten , en het is paradijs (niet dat ik zo'n goede of grote eter ben) ik geniet er meer van.
Als ik kon en het zou mogen zou ik een 'blow' restaurant openen. Wiet nemen ze zelf mee en mijn gedoogde restaurant zich helemaal focust op de heerlijkste (gezonde) gerechten maken , krijg spontaan trek.