Dun blowtje

Justus

Newbie
Ik rook elke avond een halve, soms n hele joint, als ik klaar ben met werken. (Horeca dus ben pas 's nachts thuis). Ik ben altijd dun geweest en nog steeds. Ik denk dat dit door het blowen komt. Doe het nu ongeveer 4 jaar. Iemand enig idee of het hierdoor komt?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoezo zou je dun zijn door het blowen? De meeste stoners zijn eerder te dik door de munchies.

Maar meestal heeft het gewoon met aanleg voor dun of dik te maken, of gewoon teveel of te weinig eten.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Precies , lijkt me sterk dat dat de oorzaak is. Klinkt alsof je een snelle stofwisseling hebt (metabolisme) Had daar ook last van , bij mij was/is de truc gezonder eten vaste tijden 3x daags , klinkt erg cliché maar zo is het nou eenmaal. Ik kan weken McDonald's eten en nauwelijks tot niets aankomen.
Vele vinden het juist prettig omdat ze nooit op hoeven letten wat ze eten zolang het maar gezond en of voedzaam / lekker is.

Psychedelibee zei:
Hoezo zou je dun zijn door het blowen? De meeste stoners zijn eerder te dik door de munchies.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Tijdloos zei:
Precies , lijkt me sterk dat dat de oorzaak is. Klinkt alsof je een snelle stofwisseling hebt (metabolisme) Had daar ook last van , bij mij was/is de truc gezonder eten vaste tijden 3x daags , klinkt erg cliché maar zo is het nou eenmaal. Ik kan weken McDonald's eten en nauwelijks tot niets aankomen.
Vele vinden het juist prettig omdat ze nooit op hoeven letten wat ze eten zolang het maar gezond en of voedzaam / lekker is.

Psychedelibee zei:

Inderdaad hier ook zelfde probleem zonder blowen. 3 vaste maaltijden per dag zonder snacks en mijn gewicht gaat de lucht in. Zoals tijdloos zegt weken mcdo en ik zou durven vermageren.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
kan zeker hoor toen ik dagelijks blowde had ik een veel kleinere eetlust. Ik ontbeet niet en at pas s middags. Ik at in zijn geheel ook minder. Sinds ik weinig meer blow eet ik twee keer zo veel.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
SmartieAndMe zei:
kan zeker hoor toen ik dagelijks blowde had ik een veel kleinere eetlust. Ik ontbeet niet en at pas s middags. Ik at in zijn geheel ook minder. Sinds ik weinig meer blow eet ik twee keer zo veel.

Ik had dat ook. Tijdens de periode dat ik dagelijks blowde was mijn eetlust zo goed als weg. Ja, soepjes, snoep, etc. Dat was 1 van mijn redenen te stoppen met veel en dagelijks roken. Ik was echt mager toen. Pas na een behoorlijke poos stoppen kwam de eetlust terug. Nu ik nog maar af en toe blow heb ik daar geen last van meer. Volgens mij ook wel een vrij bekend probleem bij dagelijkse gebruikers van drugs.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
je moet maar even kijken wat je bent.

ectomorph, endomorph of mesomorph.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zo'n beetje mijn hele vriendengroep blowt dagelijks of heeft dat dagelijks gedaan, maar echt niemand heeft hierdoor een verminderde eetlust eigenlijk. Zeker bij een drug als wiet verbaasd het me dat mensen dat hebben eerlijk gezegd, maargoed iedereen reageert er anders op natuurlijk.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Psychedelibee zei:
Zo'n beetje mijn hele vriendengroep blowt dagelijks of heeft dat dagelijks gedaan, maar echt niemand heeft hierdoor een verminderde eetlust eigenlijk. Zeker bij een drug als wiet verbaasd het me dat mensen dat hebben eerlijk gezegd, maargoed iedereen reageert er anders op natuurlijk.

Ik denk ook dat een ieder anders reageert. Ik ken mensen die met xtc bv "gewoon" een hele portie patat wegkrijgen. Ik dus echt met heel veel moeite een paar frietjes. En andersom heb ik met coke op gewoon trek. Liepen langs de frietkraam en had gewoon echt trek in een zak friet met extra mayo. Schoonleeg die zak. Ik werd door mijn mede gebruikers voor gek verklaart.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
haha inderdaad. Niet alleen verminderd mijn eetlust met regelmatig blowen, ik kan met XTC absoluuuut niet eten en met speed heb ik bijvoorbeeld meestal weinig moeite ermee.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ZERO- zei:
Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.
Het is meestal meer dat als je eenmaal begint dat je dan niet meer kan stoppen inderdaad. Ik wacht altijd net zo lang tot ik echt honger krijg en moet eten, om zo maar die munchies uit te stellen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:
Het is meestal meer dat als je eenmaal begint dat je dan niet meer kan stoppen inderdaad. Ik wacht altijd net zo lang tot ik echt honger krijg en moet eten, om zo maar die munchies uit te stellen.

Als ik lekker uit eten ga , neem ik als het kan paar trekjes of een bong een aantal uur voor het eten , en het is paradijs (niet dat ik zo'n goede of grote eter ben) ik geniet er meer van.

Als ik kon en het zou mogen zou ik een 'blow' restaurant openen. Wiet nemen ze zelf mee en mijn gedoogde restaurant zich helemaal focust op de heerlijkste (gezonde) gerechten maken , krijg spontaan trek.

autysd

Bewuste gebruiker
Tijdloos zei:
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:

Als ik lekker uit eten ga , neem ik als het kan paar trekjes of een bong een aantal uur voor het eten , en het is paradijs (niet dat ik zo'n goede of grote eter ben) ik geniet er meer van.

Als ik kon en het zou mogen zou ik een 'blow' restaurant openen. Wiet nemen ze zelf mee en mijn gedoogde restaurant zich helemaal focust op de heerlijkste (gezonde) gerechten maken , krijg spontaan trek.
epic idee, lijkt me heerlijk, een groep mensen die alvast 2 dingen hetzelvde doen, en vredigheid willen :stoned:
als er dan een wietshop nabij is, dan kom ik elke dag eten :rock:
enquete starten voor de regering :rockband: :grin:

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Tijdloos zei:
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:

Grass company in Tilburg heeft een restaurant, waar je ook echt lekker kan eten! De meloen sapjes daar zijn ook zo heerlijk! En het staat vol met spellen, dus terwijl je wacht kun je rustig een leuk spelletje spelen.

Oke, dit klinkt wel heel erg alsof ik daar werk en nu reclame maak. Ik beloof, dat het niet zo is.

Het verlende aan de munchies vind ik dat het vaak naar ongezonde dingen is. Ik heb de laatste paar dagen ook weer veel te ongezond gedaan, ik merk het gelijk aan mijn energie niveau. De meeste snoep is thuis op, dus niet bij kopen en dat komt het goed. Als ik snoep heb liggen kan is soms ook gewoon niet slapen omdat mijn lichaam die snoep wil hebben. Zonder snoep in huis is slapen dus ook makkelijker.

Laatst een heel gezonde dag gehad haha. 1 cornetto, 2 magnum's en een zak met nootjes. Wel netjes avond eten gekookt voor mijn vriend maar ik had er zelf totaal geen zin in.

Bovenaan