• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DXM ; bde

afgelopen nacht rond 22.00 weer 10 stuks capsules gepakt. eerst eruitgehaald, alles fijn gecrusht, en opgedronken.

wou het effect van de vorige keer wel mee maken!

wat ik niet goed had onthoudt is dat ik speed ophad de nacht ervoor maarja dit terzijde...

Ik ben daarna rond 23.00 uitgegaan en we waren rond 0.00 in de 013.

Daar begon het fout te gaan.. ik begon alles robot achtig te zien, kleuren kwamen op me af, mensen werden soort dieren leek het wel ipv gewoon mensen,

uit eindelijk snapte ik er zo niks van dat ik maar naar de wc ging met maat van me, en daar begon het... het begon met veel overgeven.. ik voelde me zo ellendig, tijd en ruimte waren 1 geworden leek het wel..

Uiteindelijk ging het zo slecht dat ik naar buiten moest van de beveiliging om een rondje te lopen. Dit rondje heeft in mijn gedachte jaren geduurd, maar ook weer seconde, ben constant geholpen. Had het niet koud of warm ( het was -5 buiten)

Maar ik wou en kon me gewoon steeds steeds minder bewegen...

Toen weer terug gekomen in 013 deed ik een poging om normaal te doen en naar binnen te komen (dat herriner ik me nog wel)
maar het lukte niet goed.. Toen meteen gaan zitten bij de stoeltjes, waar het drama begon. oude vriendin van mij gingen we bij zitten, en vanaf dat moment werd het vaag....

m'n lichaam reageere niet meer op mijn commando's alles werd wit voor mijn ogen, er is water over me heen gegoten, ik viel constant weg, ik had zo het gevoel dat ik dood ging! m'n lichaam en geest waren apart geworden leek het wel...

alles werd wit voor m'n ogen... en ik was ineens in een ruimte zonder tijd en ruimte..
ik had ineens terug blikken uit oude herrineringen, en ik had gewoon vrede met mezelf als dit het zou zijn, als dit mijn leven was geweest....

steeds verder weg zakte ik in, maar ik moest er bij blijven van mezelf, dus ik zei tegen mensen blijf tegen me praten, blijf tegen me praten...

volgens mensen die me hebben gezien heb ik in die tussen tijd dus in de hal van de 013 gelegen, schokkend als een gek met m'n benen, en half buiten bewustzijn.

Het moment dat ik me nog vaag kan herrineren is het moment dat ik inde ambulance lag, en ze zeiden dat ik buiten levensgevaar was. dit was een opluchting toen, en het wit zakte iets weg.

moment dat ik erna kan herrineren isd at ik in het ziekenhuis lag, met allemaal van die slangetjes geplakt aan mn lichaam om dingen te controleren enzo.

uiteindelijk tot half6 of 5 uur in het ziekenhuis gelegen, en toen thuis gaan slapen.

nu voel ik me nog kei vaag, alles draait nog een beetje, maar alles word zachtjees aaan normaal..

ik moest dit even van me aftype..

nooit meer deze shit!!!

shokora

Wijs gebruiker
Vage ervaring... Maar waarom deed je DXM terwijl je op een feestje was/naar een feestje toe ging? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar van alles wat ik er van gehoord heb krijg ik niet echt de indruk dat het een partydrug is.

jajaxtc

Experimenterende gebruiker
Ja idd vaag verhaal,

Maarja ik heb laatst nog gelezen dat je eerder/sneller over verhit raakt dan met XTC gebruik?

Drientje

DF-koning
Ik ben na de 1ste x DXM overgevoelig geraakt voor het spul.

1ste x 5 capsules fijngemaakt niets aan het handje voelde me geweldig.

De tweede x ging het mis. Ik wou totaal niet trippen maar had last van mijn keel en wou van mijn kriebelhoest af, daar zijn die dingen tenslotte voor.

Een paar uur later moest ik op mijn werk een zware machine bedienen en het ging giga fout. Ik kwam met mijn hand klem in de machine te zitten omdat ik niet oplette. Ik voelde me zweverig en draaide met mijn ogen alsof ik xtc ophad. Ook waren mijn pupillen extreem groot. Nadat ik zonder kleerscheuren(niets aan het handje dus) uit de machine bevrijd was ben ik met de auto naar huis gereden omdat ik me niet lekker voelde.

Het regende hard en ik zag vreemde dingen in de regen die neer viel. Omdat ik niet in de gaten had dat ik aan het trippen was maakte ik bijna een ongeluk en slingerde ik over de weg. bij mijn ouders aangekomen waar ik mee zou eten vertelde ik mijn ma dat ik klem had gezeten. Ze vroeg wat ik ophad(die denkt ook meteen allerlei slechte dingen van me haha)en ik vertelde alleen die daro shit.

Na studie van de bijsluiter bleek dat als je een keer een overdosis heb gehad(dat is ook wat je doet als je 5 capsules neemt tenslotte)je een overgevoeligheid kan ontwikkelen. Blijkt dus als je overgevoelig bent je zelfs bij ernstige gevallen in coma kunt raken ervan...

Weet wat je neemt, ik denk dat jij ook een overgevoeligheids reactie had en dat je van geluk mag spreken dat je in ej eigen bed kon gaan slapen...

X

Drientje

ILoveRCs

Wijs gebruiker
DXM OP EEN FEEST :confused: wtf dat kan nooit goed gaan, toen ik dxm op had (10 caps) en ik wou iets in de supermark halen werd ik al gek van alle mensen om me heen

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Dit herrinerd me aan mijn keer DXM... Ik viel ook ineens helemaal weg toen ik in bed ging liggen en was er van overtuigd dat ik zou sterven. Mijn lichaam zat die helemaal spastisch te bewegen en ik kon het niet stoppen. Was echt ontzettend naar.

DXM is gewoon troep!

Detroit303

Bewuste gebruiker
Klinkt als het stevige bad trip :openmouth: :openmouth:
Ik heb al vaker slechte dingen over DXM gehoord. Waarom wil je net daarop trippen, terwij je lekker chill kunt trippen op paddo's ofzo!

Um

Belezen gebruiker
trip dan op paddos, mescaline, lsd, 2cb of iets soortgelijks

waarom dxm nemen?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Om het gedaan te hebben?

Maar dit lijkt allemaal bijzonder veel op een bijna dood ervaring zeg, wit licht, versmelting tijd en ruimte, totale acceptatie van de situatie etc. Dat maakt mij dan toch weer nieuwsgierig he :rolleyes:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
DXM... rotzooi. maar snap sowieso niet waarom je het neemt bij het uitgaan. DMX is meer spul om op je bed te nemen, net zoals ketamine.
Heb ook wel eens hele rare stuiptrekkingen gehad van DXM, maar wist er alleen niks meer van. Laatste keer dat ik het gedaan heb.

Drientje

DF-koning
Na een overdosis(wat je dus doet anders trip je niet) kun je overgevoelig raken zoals ik en kun je zelfs met 1 capsule 3 dagen van de wereld zijn. Meer capsules kun je in coma raken met de dood als gevolg.

Weet waar je aan begint!!

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Jeuzus dan heb ik nog mazzel gehad met me 20 caps ...

Kon ook niks meer, me ruggegraat voelde als een spier die kompleet verstijfd stond, er was geen tijd meer. Ik lag op bed en me voeten lagen wel een voetbalveld verder. Op een gegeven moment zweefde ik zelfgs boven mezelf uit (lkkr dissociatieven).

Mijn advies:

Blijf ver van deze troep weg, lage dos is net bier op hebben maar dan met een snuifje psychedelica en een hogere dosis kan je volgens mij nooit optimaal van geniet....

Bovenaan