DXM in België

basBUKAKE

Newbie
Hi iedereen,

ik neus hier al een tijdje rond en botste op een tripreport van DXM
het sprak me aan en ik wil het zeker wel eens proberen
hier zijn wat vraagjes:

ik ben 15 jaar, weeg rond de 70 kilo (ik ben niet dik, ik heb gewoon dikke botten ;p)
ik woon in België, Limburg
ik wil supergraag DXM uitproberen maar ik weet niet hoe ik eraan moet geraken :/
ik wil MAXIMUM tot het tweede plateau gaan, liefst zonder het misselijkheidsgevoel
dus mijn vraag aan jullie is

- heb ik een tripsitter nodig?
-waar kan ik DXM verkrijgen, niet te duur maar ook geen troep (ik verkies siroop boven pillen)
-HOEVEEL moet ik innemen, om maximum tot het tweede plateau te trippen

bedankt om te lezen iedereen,

basBUKAKE

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
basBUKAKE zei:
ik ben 15 jaar, weeg rond de 70 kilo (ik ben niet dik, ik heb gewoon dikke botten ;p)

Waarom toch altijd die DXM? Daar hoor je altijd veel meer na- dan voordelen over. En al tript het wel lekker, de kater schijnt walgelijk te zijn, de lichamelijke schade dermate ernstig dat je je af moet vragen of het het allemaal wel waard is.

Wacht gewoon een paar jaartjes, gebruik drugs die het gebruiken waard zijn. Of ga naar de drogist, koop het, wees eigenwijs en probeer het : )

afraidtech

Bewuste gebruiker
Hmm,

heb wiet tot hero gebruikt maar dit is toch de enige drugs waar ik toch het meest huiverig over ben. nog nooit gebruikt en durf het niet te gebruiken.

waarom scoor je niet gewoon 2 bakjes truffels of een goede pil. of gewoon keta (mag ik keta vergeljken met dxm, nog nooit keta gebruikt overigens)

basBUKAKE

Newbie
afraidtech zei:
Hmm,

heb wiet tot hero gebruikt maar dit is toch de enige drugs waar ik toch het meest huiverig over ben. nog nooit gebruikt en durf het niet te gebruiken.

waarom scoor je niet gewoon 2 bakjes truffels of een goede pil. of gewoon keta (mag ik keta vergeljken met dxm, nog nooit keta gebruikt overigens)

aargh verdomme
de apotheek zit vrage te stelle
waarom is het zo moeilijk voor mij om aan shizzle te kome
ik ben wiet kotsbeu, ik voel er niks meer van
mijn hoofd moet opgeruimd worde

koop een of 2 flesjes nortuissin of hoe het ook noemt er zit rond de 200mg DXM in kap het binnen je zult het wel n beetje voelen maar de dag erna ... ge zult et nooit meer willen doen, zo rot heb ik mij nog nooit gevoeld, het is lekker om op te trippen maar de dag erna is gewoon pure hel en jah lichamelijk zal het ook wel schade aanrichten dus ik zou toch 2 keer nadenken voor je het doet

MrEko

Bewuste gebruiker
Als je het wil proberen, ga je gewoon naar de apotheek en vraagt een hoestsiroop met dextromethorfan. je gaat best niet naar de apotheek waar je ouders gaan, die zouden wel eens aan uw ouders kunnen vragen of het al beter gaat met u. Best ook een fles nemen waar geen of weinig alcohol in zit, dat verhoogd enkel de misselijkheid.
Ik heb er niet zo'n goeie ervaring mee, ik raad persoonlijk ketamine aan, vergelijkbaar in effect, maar véél beter (zowel de trip zelf als het innemen, geen tot weinig misselijkheid en een zachte day after), maar je kan best nog wel wat jaren wachten, als je't echt wil, ga ik je niet tegenhouden, maar 't is niet aan te raden om zulke drugs al te nemen als ge nog "in de groei" bent, vooral in de sowieso al verwarrende puberteit. De dissociatie is een heel apart effect, dat misschien niet zo goed samengaat met de emoties en gedachtegang van een door hormonen bestookt brein.

Bovenaan