Dxm?

Hallo medetrippers:)
Ik wil wel eens trippen op DXM
MAar mijn vraag was dus
hoe moet je het nemen
slikken of snuiven
en hoe voelt het nou?

Cooper

Bewuste gebruiker
even over dxm, ik ging toevallig gisteren kijken of het nog in de winkels lag. Hier ligt het iig niet meer. Ik heb gevraagd waarom niet, en ze zeiden dat de regels aangescherpt zijn. Je kunt het dus blijkbaar niet meer kopen.

CrazyCake

Newbie
Je kunt het dus blijkbaar niet meer kopen.
Dit is niet helemaal waar, je kan het nog in de apotheek zonder recept krijgen.
Je zal wel een geloofwaardig verhaal moeten houden daar, anders krijg je het niet mee.
Wat je in de apotheek krijgt zijn capsules, die moet je openmaken en hieruit komen dan wasbolletjes. Deze bolletjes moet je dan pletten (met een mortier of iets anders wat zwaar is) zodat je lichaam het sneller kan opnemen. daarna kan je het in een drankje doen en opdrinken.
Het zal bitter smaken, maar dat zal je maar voor lief moeten nemen.
Ik raad je wel aan om eerst te testen of je er niet allergisch voor bent door eerst 150 mg te nemen en als het na drie kwartier nog niets doet pas de rest te nemen.
De trip zelf is meer een gevoelstrip dan een visuele op psychedelische trip. Persoonlijk had ik het gevoel dat een kamer waarin ik zat de enige werkelijkheid was, ook stonden alle sterren op een andere plaats en versmolt ik met de bank, tenminste, zo voelde het.

Skippy

Wijs gebruiker

http://miranda1979.punt.nl/upload/hoestdrank.jpg

Het is vies, je word er misselijk , duizelig en een soort van dronken van.

edblok2

Bewuste gebruiker
is gewoon te verkrijgen bij de Etos, ook in drankvorm. Hoe zit dat met de drankvorm? Lijkt me toch een stuk makkelijker dan domme bolletjes te moeten pletten enzo.

Cooper

Bewuste gebruiker
edblok2 zei:
is gewoon te verkrijgen bij de Etos, ook in drankvorm. Hoe zit dat met de drankvorm? Lijkt me toch een stuk makkelijker dan domme bolletjes te moeten pletten enzo.
wanneer heb je het daar voor het laatst gezien dan?

edblok2

Bewuste gebruiker
Cooper zei:
edblok2 zei:
wanneer heb je het daar voor het laatst gezien dan?
vanmiddag nog, toen ik melatonine ging kopen :)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Er wordt tegenwoordig uitsluitend DXM verkocht bij de apotheek, althans, dat wordt op het internet overal verkondigd. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat je het niet hebt gezien, maar misschien is er een nieuw recept??

Skippy

Wijs gebruiker
Zoals ik al had gepost, Daro Retard capsules, of de hoestdrank..
Krijg je gewoon mee bij de apotheek , en het is heeeeeeel vies.

edblok2

Bewuste gebruiker
Svali zei:
Er wordt tegenwoordig uitsluitend DXM verkocht bij de apotheek, althans, dat wordt op het internet overal verkondigd. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat je het niet hebt gezien, maar misschien is er een nieuw recept??

Het betreft wel een andere verpakking inderdaad, niet meer die rode. Kan dus zijn dat er inderdaad geen dxm meer in zit. Maarja, persoonlijk hoef ik dat ook TOTAAL niet. :wave:

Bovenaan