Echte appeltjes? Nog te krijgen denk je?

Bas

Wijs gebruiker
Appeltjes pep? Je bedoeld dat het gemixt is met XTC (weet niet welke soort eigenlijk)
Zelf heb ik dat onlangs nog kunnen verkrijgen terwijl ik er geen behoefte naar had of wist dat het bestond.

:sweatsmile:

Heb het alleen nog niet kunnen testen, onderweg naar een festival tijdens carnaval (XXlerator) ben ik het verloren.

:tilttearlaugh:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Oorspronkelijk is "appeltjes speed" een groen gekleurde speed met een smaakstofje. Extra chemicaliën. Was zo'n hype net als de totale hypes voor (nieuwe) vormpjes en kleurtjes XTC pillen, terwijl MDMA MDMA is. Mode gedoe'tje. :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Oorspronkelijk is "appeltjes speed" een groen gekleurde speed met een smaakstofje. Extra chemicaliën. Was zo'n hype net als de totale hypes voor (nieuwe) vormpjes en kleurtjes XTC pillen, terwijl MDMA MDMA is. Mode gedoe'tje. :)
Smaakt of ruikt t wel naar appeltjes of iets? Of is het echt compleet nutteloss? Ik ken t helemaal niet. Ik ken wel appeltjes tabak voor in een waterpijp.

Laatst bewerkt:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Het ruikt iets frisser geloof ik, beetje waspoederig. Heb dit wel van "horen zeggen". Ik duw echt niets in m'n neus wat ik niet gewassen heb. Ik denk een beetje zo'n "Breaking-Bad-blauwe-meth-is-beter" achtig iets en niets meer dan een hype. Ook zelfde met roze speed. Geen idee hoe ze dat noemden... "Bubblegum speed" allicht. Of "Pink Panther speed". Of "@Roze olifant speed":tearsofjoy:.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Het ruikt iets frisser geloof ik, beetje waspoederig. Heb dit wel van "horen zeggen". Ik duw echt niets in m'n neus wat ik niet gewassen heb. Ik denk een beetje zo'n "Breaking-Bad-blauwe-meth-is-beter" achtig iets en niets meer dan een hype. Ook zelfde met roze speed. Geen idee hoe ze dat noemden... "Bubblegum speed" allicht. Of "Pink Panther speed". Of "@Roze olifant speed":tearsofjoy:.

Omg. Bestaat roze speed? Waar kan ik die krijgen? Roze olifant speed. :')

Trouwens die appeltjespep lijkt me ergens nog wel wat, alles beter dan die ranzige verschraalde oude sigarettengeur/smaak van gewone speed.

Bas

Wijs gebruiker
Roze speed bestaat net zo goed als appeltjes pep! Het is bijna net zo makkelijk te verkrijgen als gewone pep, gewoon bij je buurman. Zelf heb ik wel de mogelijkheid gehad roze pep te gebruiken (zonder het te verliezen), als je het vergeleek met gewone pep had het serieus een wat roze tint. Voor ik het zelf snoof had ik wat nagevraagd, de 1 gaf aan dat het de oude pep is van vroeger, wat vroeger dus het beste en het hardste was, andere gaven aan dat het tegenwoordig meer troep was. Nadat ik samen met iemand anders 1,5 gram had opgesnoven binnen enkele uurtjes waren we er al klaar mee en gingen we gewoon over op normale pep.

Heb het niet kunnen testen, maar het was wel degelijk pep. Echter verwacht ik dat het niet te geconcentreerd is als de huidige goede pep om het even simpel te zeggen. Denk dat ze het gewoon zo verkopen, zoals het vroeger was, om het in stand te houden. Qua effect merk je vrij weinig moet ik eerlijk zeggen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
appeltjes-speed, das een term die ik al sinds de jaren 90 niet meer gehoord heb. Was kwalitatief inferiere speed die inderdaad wat naar wasmiddel rook. Dat die groen zou zijn gewest kan ik me niet herinneren. Wel dat er vroeger ook roze-achtige speed was

Yaizer

Bewuste gebruiker
Omg. Bestaat roze speed? Waar kan ik die krijgen? Roze olifant speed. :')

Trouwens die appeltjespep lijkt me ergens nog wel wat, alles beter dan die ranzige verschraalde oude sigarettengeur/smaak van gewone speed.

Ik heb wel is roze speed gehad. Echt fel neon roze bijna. Was heel bizar.

Kwaliteit was nog goed ook haha.

Dagoth Ur

Belezen gebruiker
"Appeltjes" pep is de grootste fk scam ever. de geur ligt eraan hoe de pep gewassen is. Ik heb pep gehad die naar die fabeled "chemisch-achtige suiker en appeltjes" rook die maar 20% was, maar ook pep die naar rattenpis stonk en die was gewoon 70%. Same goes voor eentje die naar bisonkit rook

Laatst bewerkt:

Peptalking

Bewuste gebruiker
Tja roze speed zal toch een productie foutje zijn als er geen kleurstoffen zijn toegevoegd!?
Misschien met warmte en of zuurtegraad?? Ph te laag of te hoog!?
De appeltjes pep bestaat wel degelijk nog!
Is alleen nooit groen geweest maar gewoon wit het rook idd frisser en soort waspoeder achtige geur vleugje appel achtig stond vroeger bekend als zeer hoge kwaliteit pep. En dat is het nu nog steeds heeft met het proces van de kristallen te maken geloof ik.
Kan er ook helemaal naast zitten hoor snappie!
Is in ieder geval rete duur vergeleken het rattegif wat tegenwoordig voor speed door moet gaan bah!
Zo PappaPep heeft gesproken!!

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Appeltjes pep was een interessant fenomeen. Het heeft vanuit de overlevering een imago dat mij doet denken aan de 'blauwe Mitsubishi's' bij XTC tabletten.

Het lijkt mij niet erg waarschijnlijk dat de appeltjes pep een gevolg is geweest van naar 'merkidentiteit' hunkerende producenten. Er zijn bepaalde vluchtige esters die een frisse appelgeur kunnen afgeven. De geestelijk voorouder van de appeltjes was mogelijk een DIY biodiesellaar.

Dat er dan vervolgens ergens een hardcore Henkie besluit om zijn appelgeurende onsje in de vriezer even tegen een velletje groen crepepapier te houden... geloof ik dan wel weer meteen. Ben zelf nooit daadwerkelijk groene appeltjes pep tegengekomen, maar vrienden hadden het er wel eens over.

Laatst bewerkt:

Crazymom

Newbie
Ouwe tijd dat was goed spul was volgens mij rond 1995 dan had je echt paar dagen totaal geen behoefte om te eten. En dan die kop die de meeste trokken sommige met een brul derbij als ze een lijn naar binnen hadden gewerkt. Nee de pep van toen is er niet meer er is een bepaald bestanddeel wat er toen uit ging. uiteindelijk was er een velgen reiniger waar dat bestanddeel nog in zat verwerkt dus de jerrycans vlogen de winkel uit . Maar dat bestanddeel ging/moest uit de markt en mog toen nergens meer voor gebruikt woorden dus ook niet verwerkt in een of ander product . Maar hoe het heete weet ik niet meer . Daar is de pep van tegenwoordig niks bij .

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ouwe tijd dat was goed spul was volgens mij rond 1995 dan had je echt paar dagen totaal geen behoefte om te eten. En dan die kop die de meeste trokken sommige met een brul derbij als ze een lijn naar binnen hadden gewerkt. Nee de pep van toen is er niet meer er is een bepaald bestanddeel wat er toen uit ging. uiteindelijk was er een velgen reiniger waar dat bestanddeel nog in zat verwerkt dus de jerrycans vlogen de winkel uit . Maar dat bestanddeel ging/moest uit de markt en mog toen nergens meer voor gebruikt woorden dus ook niet verwerkt in een of ander product . Maar hoe het heete weet ik niet meer . Daar is de pep van tegenwoordig niks bij .

aaah, heerlijk was dat ja..
daar zou ik nog wel een flinke kater voor over hebben!

Syl

Badass junkie
Appeltjes pep? Je bedoeld dat het gemixt is met XTC (weet niet welke soort eigenlijk)
Zelf heb ik dat onlangs nog kunnen verkrijgen terwijl ik er geen behoefte naar had of wist dat het bestond.

:sweatsmile:

Heb het alleen nog niet kunnen testen, onderweg naar een festival tijdens carnaval (XXlerator) ben ik het verloren.

:tilttearlaugh:
Heb ik ook x gehad dat per ongeluk gemixt was met xtc, was foutje van de zaak...
Dacht neem ff lijn en die kwam binnen hoor 😵🤪🙃
Dat was geen prettige ervaring..

Poederpret

Bewuste gebruiker
Ik weet dat dit een oud topic is maar goed...Appeltjes/roze pep is niks meer dan een simpele marketingtruc. Amfetamine sulfaat (het poeder wat je snuift) is van zichzelf wit, en word niet beïnvloed door het productieproces. Elk ander kleurtje of geurtje wat er aan zit is toegevoegde zooi en word niet veroorzaakt door de hoeveelheid amfetamine freebase/sulfaat.

De geur, echter, kan wel verschillen. Dit word dan weer wel veroorzaakt door verschillende productieprocessen:

Bij synthese van amfetamine is het product uiteindelijk het sulfaatzout van amfetamine, dit ontstaat door het toevoegen van zwavelzuur bij extractie. Als er te weinig zwavelzuur word toegevoegd kan het zijn dat er freebase achterblijft in je product, dit is de meest zuivere vorm van amfetamine en komt voor als een kleurloze tot gelige olie (dit is karakteristiek voor organische amines). Ook hebben deze stoffen allemaal een soortgelijke "rotte vis" of "pislucht".

Dus als je pep ranzig ruikt, kan het komen door een grotere hoeveelheid freebase. Geen geur betekent dat je voornamelijk het sulfaatzout in handen hebt.

Ik hoop dat dit meer verduidelijking geeft over het uiterlijk voorkomen van pep.

Tijd voor een lijn dan maar.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hehe eindelijk iemand die geen poep praat maar lekker opklopt ...
Appeltjes pep wie kent het niet, het is een productie error meer niet, echte pep is gewoon mooi wit ruikt naar frisse pep en je hoeft er maar 100mg van te nemen om lekker te gaan.
Ik heb voor het eerst mogen opkloppen onder toezicht van de keizer het was zeer interresant, ondanks dat ik louter en alleen de boormachine vast hield whahwhahwa... gvd sta al een tijdje behoorlijk strak ik had iets minder moeten nemen en iets vroeger zoals Carlitos al beaamde.
Morgen weer trouw aan die ranzige tabeltjes van Tentin ik merk dat ik er toch koppijn van krijg, niet van dit bommetje.
1622229331568.png

Bovenaan