Eckhart Tolle

Waarnemer

Experimenterende gebruiker
Wie is Eckhart Tolle;

een man die praat over bewustzijn en niks anders
daar weet hij alles vanaf
hij heeft een rustige, vredige, tranceverwekkende stem
verruimt geesten
heeft zelf lsd gebruikt
maakt audiobooks
is vet goed

m.a.w. download; the flowering of human consciousness als audiobook (torrent)
zet hem op tijdens een lsd trip en verruim je geest nog 2 maal zo sterk

succes gegarandeerd

groeten Toon

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb wel is een youtube filmpje van hem gezien.
Ik heb ook wel een goed gevoel bij hem, maar uiteindelijk raakt hij mij niet fundamenteel (of zoiets.) Maar daarom zijn er ook meerdere leraren (en ja, uiteraard ook valse oplichters, maar uiteindelijk is dat toch wel iets dat boven water komt.)

Enne, Oprah Winfrey loopt ook met hem weg (en hij wsl met haar, gezien de breeeeduitgemeten reclame voor zijn nieuwe boek - echt betere reclame kun je, je in Amerika niet wensen) Ik wist niet dat hij ook lsd heeft gedaan. Dat lijkt me niet iets wat hij propageert (toch?), anders ben ik wel benieuwd wat Oprah (de bekendste predikant van Amerika) daar van vindt.
Ik vind het overigens heel erg mooi dat zo'n goede boodschap op een dergelijke wijze bij het brede publiek ingang vindt - dat wil niet zeggen dat het mijn persoonlijke smaak is, maar een goede boodschap blijft een goede boodschap. :)

Ik denk dat de ware leraar diegene is die in jou naar boven haalt, wat je eigenlijk altijd wel 'weet', maar je niet bewust van bent: de waarheid oftewel Liefde. Maar ja, ik dwaal af, wat je kunt het toch niet onder woorden brengen.

Ik heb wel is tijdens een paddotrip naar een video van Gangaji (niet heel bekende leraar, enigszins in de traditie van Ramana Maharshi, en haar leraar, genaamd Papaji) gekeken, en dat was ook een prachtige :hearteyes: ervaring.

Maar het verschilt toch weer per persoon waartoe je, je aangetrokken voelt. Hoewel het wsl uitendelijk allemaal naar hetzelfde leidt: Liefde!

Bovenaan