Een GHB/Gewicht formule?

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Bestaat er misschien een handige richtlijn waar je je aan kan houden met de dosering van GHB relatief aan lichaamsgewicht en geslacht?

Ik snap namelijk niet echt veel van wat alle mensen hier op het forum aan raden, de een zegt 5 ML voor 60 kilo is heilig en de andere zegt 3 ml voor 60 kilo is heilig. Ik weeg zelf 110 kilo en ik betwijfel het dan dat ik zomaar 6 of 10 ML toe zou kunnen nemen.. ( Geen zorgen, doe ik niet. )

Dus, orde in de chaos? Iemand?

sky

Belezen gebruiker
Denk niet dat je het exact volgens standaarden kan berekenen. Te veel factoren waar je rekening mee moet houden. Psychische/fysieke gesteldheid, puurheid G, ik noem maar wat.

:wave:

Jeroen83

Bewuste gebruiker
sky zei:
Denk niet dat je het exact volgens standaarden kan berekenen. Te veel factoren waar je rekening mee moet houden. Psychische/fysieke gesteldheid, puurheid G, ik noem maar wat.

:wave:

Er is dus echt niemand die al die factoren op papier heeft staan? Ik bedoel het werd vroeger veel in de medische wereld gebruikt, zolang je de sterkte weet van je GHB valt er toch heus wel iets uit te rekenen?

parcival

Experimenterende gebruiker
In de medische wereld, en ik ben hier dan aan martindale aan het denken, wordt meer gewerkt met lichaamsoppervlakte (lengte in het kwadraat) dan met lichaamsgewicht. Gram/Kg lichaamsgewicht werkt prima bij normaal gebouwde mensen, bij mensen met een serieus overgewicht gaat die verhouding niet meer op omdat het lichaamsvet voor goed in water oplosbare producten eigenlijk niet meespeelt .
Wat van belang is is de uiteindelijk concentratie van het product in de bloedbaan en dus eigenlijk hoeveel liter water jouw lichaam bevat niet hoeveel het weegt.

Bovenaan