Ik ben van mening dat dit ZEKER gaat !

niet voor iedereen, maar ik vind zeker niet dat iedereen er op afgerekend moet kunnen worden als ze geblowd hebben en dan rijden, in grote tegenstelling tot met alcohol;
Zelf ben ik 19, ik blow een dikke 6 jaar, waarvan zeker 5 jaar iedere dag, waarvan 2 jaar ~2 gram of meer per dag, en ik heb nu een maandje of 4 mijn rijbewijs... Omdat ik zo lang / graag / veel blow, heb ik daar dus ook de nodige ervaring mee en met de tijd ben ik alles gaan doen met een jointje; zo rookte ik vroeger bijvoorbeeld voor werk, school, sporten niet omdat ik het niet fijn vond om dan stoned te zijn... Uiteindelijk ben ik dat wel fijn gaan vinden en het is intussen meer omdat ik het lekker vind als echt om het "stoned" worden... Ik rook geen sigaretten, en mijn jointje doet bij mij wat voor de meeste een sigaret doet.
Daardoor heb ik voor 98% van mijn rijlessen dus ook geblowd en ben zelfs met een joint van tevoren ( een stiekem een oxazepam tegen de spanning :P ) geslaagd, met als gevolg dat ik in mijn eerste autorit alleen een jointje achter het stuur heb gerookt... En doe het nog regelmatig, totaal zonder problemen, ik ga er ook niet minder goed door rijden. Hoewel dit ook moeilijk te zeggen is omdat ik altijd "stoned" (lees: wiet gerookt heb) ben.
Al met al; ik denk dat iemand die blowd zelf heel goed kan inschatten of die kan blowen

als je twijfelt gewoon niet doen ! Het zelfde eigenlijk als je iemand vraagt of hij hulp nodig heeft, en hij weet het niet, dan heeft diegene dus hulp nodig, als is het maar met die beslissing...