Een joint + .?. = zalig gewoon

Freaky high

Bewuste gebruiker
ik denk ook niet altijd aan sex hoor als ik stoned ben. ik bedoel, als ik alleen ben thuis, lekker stoned, dan is het wel eens lekker :tongueout:

floyd

Experimenterende gebruiker
hasj joint met whiskey (liefst chivas regal) in een lekker gekoeld glas....

floyd

Experimenterende gebruiker
SpacingBen zei:
floyd zei:

heyyy, dat lijkt me wel wat :)

ga ik ook eens proberen :)

die combi komt wel aan :)
als er dan bv een bom naast je ontploft merk je het pas 4 uur later ofzo :grin: (das hoe ik het gevoel zou beschrijven na je 2de glas)

Imke

Badass junkie
Een joint met hééééééél veel chocolade :hearteyes: en nog wat ander eten, en dan op de playstation spelen, en dan nog het liefst met Crash Bandicoot :P oftewel een tekenfilm bekijken, en dan nog het liefst Tom & Jerry :smoke: of naar het strand gaan, en wat luieren in de duinen..maar ik rook bijna geen joints meer..

BacingsPen

Badass junkie
floyd zei:
SpacingBen zei:
floyd zei:

heyyy, dat lijkt me wel wat :)

ga ik ook eens proberen :)

die combi komt wel aan :)
als er dan bv een bom naast je ontploft merk je het pas 4 uur later ofzo :grin: (das hoe ik het gevoel zou beschrijven na je 2de glas)

nice :)

Ga binnekort maar eens Whisky halen dan :) Icm met Wiet/hasj jointje ook lekker? (wiet en alcohol valt niet altijd even goed..)

minn

Badass junkie
spacekonijn zei:
beetje chillen in t park.
bij een meisje zijn waar ik verliefd op ben ( als t wederzijds is dan).
op school zijn.
in bed liggen muziek luisteren voordat ik in slaap val

welk park?
Dat parkje bij molenbeke is ook gaaf, met dat beekje, en die vijver met die mooie huizen enzo :hearteyes:

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
hemels is een lekkere hasjjoint, met weinig peuk en lekker veel (lekkere) hasj. In de coffee shop bij de sfeerhaard. In een luie stoel met relaxte muziek op. En een groot glas ijskoude coca cola met extra veel ijs :mrgreen: :wave:

Freezing

Bewuste gebruiker
Of eh

Een joint roken op een kamer waar t lekker warm is , dan in bed liggen en kyken hoe het buiten sneeuwt :mrgreen:

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
of stoned zijn buiten nachts (zwoele droge nacht met de schijn van de warme straatlampen) als een van je vrienden histerisch-bang wordt van een beest (kat ofzo). en dan probeert iedereen hem/haar te kalmeren die dan sssshhttt begint te roepen. gwn de bange blikken van de ene, voor die kat, en van de anderen dat ze betrapt worden door de buren.

hohh :grin: zo lachen, en dan roepen ze weer shhhtt, en lach ik nog meer.

BacingsPen

Badass junkie
Me~plantu~isme~moat zei:
of stoned zijn buiten nachts (zwoele droge nacht met de schijn van de warme straatlampen) als een van je vrienden histerisch-bang wordt van een beest (kat ofzo). en dan probeert iedereen hem/haar te kalmeren die dan sssshhttt begint te roepen. gwn de bange blikken van de ene, voor die kat, en van de anderen dat ze betrapt worden door de buren.

hohh :grin: zo lachen, en dan roepen ze weer shhhtt, en lach ik nog meer.

:hearteyes:

Jeller

Badass junkie
paar pintjes kunnen de lachkiks serieus bevorderen heb ik gemerkt vroeger :)

een veeeel pintjes+weed is echt goed scheefgaan :hearteyes:

Weednator

Bewuste gebruiker
Dikke joint roken met vriendin en dan ruistig op het bed wat liggen , muziekje op , wat praten en vervolgens lekker wat sex :)

023User

Belezen gebruiker
Jointje + Vrienden
Jointje + Bier
Jointje + Vrouwen
Jointje + Jointje
Jointje + Fristi
Jointje + Milkshake
Jointje + Muziek

Jointje + Alles. :P

4C1D

Newbie
eerst een jointje en daarna een minute maid tropical drinken, heerlijk!
jointje met maten en tv&muziek opµ
...

Bovenaan