Freaky high zei:ja das zaligqlo zei:en ff masturberen is ook wel zalig![]()
Me~plantu~isme~moat zei:Freaky high zei:ja das zaligqlo zei:en ff masturberen is ook wel zalig![]()
sex is echt het laatste waar ik aan denk als ik stoned ben..
Me~plantu~isme~moat zei:Freaky high zei:ja das zaligqlo zei:en ff masturberen is ook wel zalig![]()
Freaky high zei:ik denk ook niet altijd aan sex hoor als ik stoned ben. ik bedoel, als ik alleen ben thuis, lekker stoned, dan is het wel eens lekker![]()
floyd zei:hasj joint met whiskey (liefst chivas regal) in een lekker gekoeld glas....
minn zei:Me~plantu~isme~moat zei:Freaky high zei:ja das zaligqlo zei:en ff masturberen is ook wel zalig![]()
same here,
behalve als t echt niet te vermijden is
Baukereg zei:Hmm, smaken verschillen. Het laatste dat ik wil bij een relaxt jointje is opgefokte DnB. Geef mij maar een bluesje. Of lounge.
Moet maandag voor de 1e x afrijdecerpin taxt zei:een joint na dat je je rijbewijs hebt gehaalt![]()
![]()

SpacingBen zei:floyd zei:hasj joint met whiskey (liefst chivas regal) in een lekker gekoeld glas....
heyyy, dat lijkt me wel wat
ga ik ook eens proberen![]()
of naar het strand gaan, en wat luieren in de duinen..maar ik rook bijna geen joints meer..floyd zei:SpacingBen zei:floyd zei:hasj joint met whiskey (liefst chivas regal) in een lekker gekoeld glas....
heyyy, dat lijkt me wel wat
ga ik ook eens proberen![]()
die combi komt wel aan![]()
als er dan bv een bom naast je ontploft merk je het pas 4 uur later ofzo(das hoe ik het gevoel zou beschrijven na je 2de glas)
Saivy zei:oftewel een tekenfilm bekijken, en dan nog het liefst Tom & Jerry.

Over the hedge is ook een meesterlijke animatie film ^^MetaalKonijn zei:Saivy zei:oftewel een tekenfilm bekijken, en dan nog het liefst Tom & Jerry.
Masterlijk!![]()

spacekonijn zei:beetje chillen in t park.
bij een meisje zijn waar ik verliefd op ben ( als t wederzijds is dan).
op school zijn.
in bed liggen muziek luisteren voordat ik in slaap val
Inderdaad, veels te vermoeiend dan, en k ben dan altijd al zo lui :PMe~plantu~isme~moat zei:Freaky high zei:ja das zaligqlo zei:en ff masturberen is ook wel zalig![]()

Me~plantu~isme~moat zei:of stoned zijn buiten nachts (zwoele droge nacht met de schijn van de warme straatlampen) als een van je vrienden histerisch-bang wordt van een beest (kat ofzo). en dan probeert iedereen hem/haar te kalmeren die dan sssshhttt begint te roepen. gwn de bange blikken van de ene, voor die kat, en van de anderen dat ze betrapt worden door de buren.
hohhzo lachen, en dan roepen ze weer shhhtt, en lach ik nog meer.