Flaffie zei:Ik zeg niet dat ik de enige ben waar jij op reageert !?
Het gaat erom dat jij nog nooit een normale reactie hebt gegeven op iets wat ik heb gezegd.
Zielig ..
Flaffie, relax, dan leef je langer

Flaffie zei:Ik zeg niet dat ik de enige ben waar jij op reageert !?
Het gaat erom dat jij nog nooit een normale reactie hebt gegeven op iets wat ik heb gezegd.
Zielig ..

cronos zei:ik ken wel degelijk prostituees,die verliefd gekomen zijn op een klant en nu een een relatie hebben![]()
Flameon zei:cronos zei:ik ken wel degelijk prostituees,die verliefd gekomen zijn op een klant en nu een een relatie hebben![]()
Ja, ik ken er ook genoeg. En dan niet uit mijn prive leven, maar via mijn werk leven. Kom regelmatig op mijn werk deze dames tegen en soms komt het ook voor dat hun echtgenoot een klant is geweest.
Flaffie zei:Domme vragen bestaan wel, jij snapt ook wel dat ik bedoel met "ranzig" dat ze met mannen naar bed gaat voor geld. Dat is gewoon mijn "mening" Ik vind dat ranzig als dat mijn vriendin zou zijn. Het idee dat zij met andere naar bed gaat voor geld. Where is the love?
Jij hebt nu wel bewezen dat jij kortzichtig bent. Alleen al om het feit dat je mijn mening niet respecteert
Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Dat is denk ik een probleem. Een kunstenaar schildert zijn werk (Het in handen nemen van je leven) Een kunstenaar loopt afentoe naar achteren om zijn werk te bekijken (Het observeren van je leven)Mindgamer zei:Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Ben zóóóóóóó druk en impulsief, dat ik het gevoel heb dat ik geleefd wordt in plaats van dat ik zelf leef![]()
Maar ik vind jou ook heel lief hoooorrrr!!!![]()
Wromtraxe zei:Dat is denk ik een probleem. Een kunstenaar schildert zijn werk (Het in handen nemen van je leven) Een kunstenaar loopt afentoe naar achteren om zijn werk te bekijken (Het observeren van je leven)Mindgamer zei:Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Ben zóóóóóóó druk en impulsief, dat ik het gevoel heb dat ik geleefd wordt in plaats van dat ik zelf leef![]()
Door deze opmerking denk ik dat jij meer je leven observeert dan het in handen heb. Volgens mij heb jij echt totaal geen controle over je leven niet waar?
Had ik ook een tijdje. Het word tijd weer de schilder ipv de observator te zijn. Lees boeken van Osho.
Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.
En dat zeg jij? Iemand die claimt geen emoties te hebben. Ik heb liever iemand als Mindgamer als lief om mijn leven mee te delen dan een koud en gevoelloos mens als jij. Hij denkt tenminste nog over de dingen na.
Wromtraxe zei:Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić
Laat hem maar Cronos, hij weet duidelijk niet waar hij het over heeftcronos zei:Wromtraxe zei:Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić
WTF!!! WAT VOOR EEN DEBIEL BEN JIJ!!!ZUIVERING?INDERDAAD,1NE VOOR JE ZIEKE GEEST!!!!
Radovan Karadžić je held???iemand die medeplichtig is aan fraude,genocide,schending van de mensenrechten,concentratiekampen opgericht heeft,...IDIOOT DAT JE BENT!!!!
GA ERGENS HEEN WAAR ER OORLOG GEVOERD WORDT,JE ZOU SNEL WENEND TERUG WILLEN KEREN!!! TJONG,TJONGE...YOU HAVE A SICK MIND,ASSHOLE!!!
sorry ik weet dat je hier niemand hier mag uitscheldenbeste moderators,maar mensen die symphatie hebben voor oorlog,daar kan ik echt niet tegen
![]()
HIER JE EEN FOTO VAN JE HELD![]()
![]()
![]()
![]()
VREDE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst gevolg, dan oorzaak..loadrunner zei:Denk hier eens over na:
Zijn emoties de oorzaak of het gevolg van je eigen denken.
djstayla zei:Ze maken zich wel altijd goed schoon "ahum":P
Een meisje wat je meepikt als one night stand, zijn soms de smerigste "hoeren"
Maar zelf lijkt het me niks, dat je weet dat ze die middag al tig mannen over der heen heeft gehad![]()

Ja hè,Drientje zei:Laat hem maar Cronos, hij weet duidelijk niet waar hij het over heeftcronos zei:Wromtraxe zei:Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
WTF!!! WAT VOOR EEN DEBIEL BEN JIJ!!!ZUIVERING?INDERDAAD,1NE VOOR JE ZIEKE GEEST!!!!
Radovan Karadžić je held???iemand die medeplichtig is aan fraude,genocide,schending van de mensenrechten,concentratiekampen opgericht heeft,...IDIOOT DAT JE BENT!!!!
GA ERGENS HEEN WAAR ER OORLOG GEVOERD WORDT,JE ZOU SNEL WENEND TERUG WILLEN KEREN!!! TJONG,TJONGE...YOU HAVE A SICK MIND,ASSHOLE!!!
sorry ik weet dat je hier niemand hier mag uitscheldenbeste moderators,maar mensen die symphatie hebben voor oorlog,daar kan ik echt niet tegen
![]()
![]()
![]()
![]()
VREDE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De dwaze moeders op het plein
Wier kinderen verduisterd zijn
En die nog steeds jaren door
Roepen ongehoord
Ze schuifelen door het journaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn
Gezinnen die de apartheidswaan
Meedogenloos uiteen liet slaan
Ze komen toch weer bij elkaar voor even maar
Want liefde is daar illegaal
Geef hun een teken, een signaal
Vervolgden om geloof of ras
Vervolgden om wat vader was
Vervolgden met het schietgebed
Van Jezus, Marx of Mohammed
Vervolgden met een ideaal
Vervolgden om geloof of ras
Vervolgden om wat vader was
Vervolgden met het schietgebed
Van Jezus, Marx of Mohammed
Vervolgden met een ideaal
De dwaze moeders op het plein
Wier kinderen verduisterd zijn
En die nog steeds jaren door
Roepen ongehoord
Zoals de mijnwerkers in de mijn
De redding moet aanwezig zijn
De andere zijn hulp gaan halen
Het wachten is op de signalen….
Ach,cronos zei:Wromtraxe zei:Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
![]()
![]()
![]()
![]()
VREDE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mindgamer zei:Nou, ik probeer geen mongool te zijn hoor..![]()
![]()
Ik laat me lekker niet sturen door jou!!Wacky zei:Mindgamer zei:Nou, ik probeer geen mongool te zijn hoor..![]()
![]()
Nee, soms gaat dat goed, soms iets minder![]()
Wacky zei:Ik vind het wel tijd voor een ban wegens het promoten van genocide enzo allemaal.
Grootste kutmongool van DF. Kunnen AT, mindgamer en tomzor met zijn 3en niet tegen op.
Mindgamer zei:Mensen, ik zit er wel eens aan te denken om thuis te komen met een bloedmooie vrouw die het oudste beroep van de wereld beoefent.
Zijn hier mannen aanwezig die verlangen naar een soortgelijks iets? Wacky vast wel![]()
nicolai zei:jammer van de ban...ik was het ook niet vaak met hem eens ofzo, maar hij had wel een bepaalde positieve inbreng; een ongezouten eigen mening. daar kun je toch alleen maar respect voor hebben?
Wromtraxetomz0r zei:nicolai zei:jammer van de ban...ik was het ook niet vaak met hem eens ofzo, maar hij had wel een bepaalde positieve inbreng; een ongezouten eigen mening. daar kun je toch alleen maar respect voor hebben?
Wie heeft er een ban?