Een prostituee als vriendin

3970

Wijs gebruiker
Flaffie zei:
Ik zeg niet dat ik de enige ben waar jij op reageert !?
Het gaat erom dat jij nog nooit een normale reactie hebt gegeven op iets wat ik heb gezegd.
Zielig ..

Flaffie, relax, dan leef je langer :wave:

Flameon

Badass junkie
cronos zei:
ik ken wel degelijk prostituees,die verliefd gekomen zijn op een klant en nu een een relatie hebben :wink:

Ja, ik ken er ook genoeg. En dan niet uit mijn prive leven, maar via mijn werk leven. Kom regelmatig op mijn werk deze dames tegen en soms komt het ook voor dat hun echtgenoot een klant is geweest.

Drientje

DF-koning
Flameon zei:
cronos zei:
ik ken wel degelijk prostituees,die verliefd gekomen zijn op een klant en nu een een relatie hebben :wink:

Ja, ik ken er ook genoeg. En dan niet uit mijn prive leven, maar via mijn werk leven. Kom regelmatig op mijn werk deze dames tegen en soms komt het ook voor dat hun echtgenoot een klant is geweest.

Sommige van die vrouwen hebben juist even stapje nodig om uit die wereld te stappen, en verliefdheid kan een hele goed trigger zijn.

caatje

Badass junkie
Flaffie zei:
Domme vragen bestaan wel, jij snapt ook wel dat ik bedoel met "ranzig" dat ze met mannen naar bed gaat voor geld. Dat is gewoon mijn "mening" Ik vind dat ranzig als dat mijn vriendin zou zijn. Het idee dat zij met andere naar bed gaat voor geld. Where is the love?
Jij hebt nu wel bewezen dat jij kortzichtig bent. Alleen al om het feit dat je mijn mening niet respecteert

Natuurlijk respecteer ik jou mening maar mag ik daar dan niks over vragen als ik het kort door de bocht vind? Het feit dat ik je iets vraagt getuigd al van respectabiliteit omdat ik hier ook hoofdschuddend mezelf kan gaan zitten verwonderen op sommige van jou reacties.
Dus als ik het goed begrijp wil jij straks een vriendin/vrouw die maagd is? Kijk, aan het geld kan het niet liggen. Geld is geld, of je ze nou verdient met vuilnis ophalen of met sex. Of vraag ik nou weer iets doms?

In mijn ogen staat liefde los van lust of werken als prostituee.

Mindgamer

Badass junkie
Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Mijn hele denken ligt overhoop, dus ook motivaties en dergelijke.
Ben zóóóóóóó druk en impulsief, dat ik het gevoel heb dat ik geleefd wordt in plaats van dat ik zelf leef :hearteyes:
Maar ik vind jou ook heel lief hoooorrrr!!! :hearteyes:

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
Mindgamer, ik vind je wel lief enzo maar soms begrijp is niets van je beweegredenen.
Ben zóóóóóóó druk en impulsief, dat ik het gevoel heb dat ik geleefd wordt in plaats van dat ik zelf leef :hearteyes:
Dat is denk ik een probleem. Een kunstenaar schildert zijn werk (Het in handen nemen van je leven) Een kunstenaar loopt afentoe naar achteren om zijn werk te bekijken (Het observeren van je leven)

Door deze opmerking denk ik dat jij meer je leven observeert dan het in handen heb. Volgens mij heb jij echt totaal geen controle over je leven niet waar?

Had ik ook een tijdje. Het word tijd weer de schilder ipv de observator te zijn :grin:. Lees boeken van Osho.

Mayan

Bewuste gebruiker
Langs de ene kant, ze zou nooit om geld komen he :)
En langs de andere kant, mmmm :) vies gedacht dat er tot 10tal onbekende pieten dagelijks uw lief passeren :grin:

Drientje

DF-koning
Wromtraxe zei:
Mindgamer zei:
Dat is denk ik een probleem. Een kunstenaar schildert zijn werk (Het in handen nemen van je leven) Een kunstenaar loopt afentoe naar achteren om zijn werk te bekijken (Het observeren van je leven)

Door deze opmerking denk ik dat jij meer je leven observeert dan het in handen heb. Volgens mij heb jij echt totaal geen controle over je leven niet waar?

Had ik ook een tijdje. Het word tijd weer de schilder ipv de observator te zijn :grin:. Lees boeken van Osho.

En dat zeg jij? Iemand die claimt geen emoties te hebben. Ik heb liever iemand als Mindgamer als lief om mijn leven mee te delen dan een koud en gevoelloos mens als jij. Hij denkt tenminste nog over de dingen na.

Wromtraxe

Bewuste gebruiker

Mijn reactie

Had ik ook een tijdje. Het word tijd weer de schilder ipv de observator te zijn :grin:. Lees boeken van Osho

Drientje
En dat zeg jij? Iemand die claimt geen emoties te hebben. Ik heb liever iemand als Mindgamer als lief om mijn leven mee te delen dan een koud en gevoelloos mens als jij. Hij denkt tenminste nog over de dingen na.

Typisch een opmerking van een hypergevoelige emo. Emoties verhinderen het denkproces en zorgen ervoor dat je niet meer objectief naar zaken kunt kijken. Het is verachtelijk maar ook een bewijs dat jij slachtoffer bent van afhankelijkheid aangezien jij mij koud noemt. Ben ik geen goed mens omdat ik niet voel? Neen, ik doe niemand pijn. Ik kan me in iedere situatie verplaatsen dankzij mijn objectieve kijk op het leven. Die jij zo te zien niet hebt.

Mindgamer

Badass junkie
Oke, meneer robot.
Als je niet simpel bent zorg je ervoor dat het rationele zich boven je emoties uitstijgen, MAAR emoties zijn er, emoties zorgen voor beweging en dankzij emoties bestaat er (leuke) muziek, leuke mensen, maar ook slechte mensen. Zonder emotie was de mensheid zich raar gaan ontwikkelen. Ik denk dat we ons dan wel veel sneller zijn gaan ontwikkelen, maar op een hele systematische manier, en werden de mensen gebruikt als machines. Reken maar dat kampen zoals Auschwitz dan heel normaal waren geweest om perfectie in de mensheid te genereren. Moraal? Er werdt dan ook een heel ander moraal gehanteerd. Niet één die we nu kennen. Wat ik wil zeggen is dat emoties heel belangrijk zijn en je de schoonheid ervan moet inzien en je de harmonie erin moet zien te krijgen. Als het positief is, vind ik dat emoties de overhand mogen hebben. Het is maar net waar waarde aan gehecht wordt. Niet alleen door jezelf, ook door je omgeving vaak :)

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Kampen voor joden kwamen voort uit jaloezie. Wat een emotie is.
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić

cronos

Wijs gebruiker
Wromtraxe zei:
Verder ben ik het eens dat zuivering een manier is om de mensheid te perfectioneren. Mijn grote held is dan ook Radovan Karadžić

WTF!!! WAT VOOR EEN DEBIEL BEN JIJ!!!ZUIVERING?INDERDAAD,1NE VOOR JE ZIEKE GEEST!!!!
Radovan Karadžić je held???iemand die medeplichtig is aan fraude,genocide,schending van de mensenrechten,concentratiekampen opgericht heeft,...IDIOOT DAT JE BENT!!!!
GA ERGENS HEEN WAAR ER OORLOG GEVOERD WORDT,JE ZOU SNEL WENEND TERUG WILLEN KEREN!!! TJONG,TJONGE...YOU HAVE A SICK MIND,ASSHOLE!!!
sorry ik weet dat je hier niemand hier mag uitschelden :flushed: beste moderators,maar mensen die symphatie hebben voor oorlog,daar kan ik echt niet tegen :angry:

HIER JE EEN FOTO VAN JE HELD :angry: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

VREDE!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Bijlagen

• radovan-karadzic.jpg
    radovan-karadzic.jpg
    23 KB · Weergaven: 165
  • antiwar_bombforpeace.jpg
    antiwar_bombforpeace.jpg
    52,3 KB · Weergaven: 15

Drientje

DF-koning
cronos zei:
Wromtraxe zei:

WTF!!! WAT VOOR EEN DEBIEL BEN JIJ!!!ZUIVERING?INDERDAAD,1NE VOOR JE ZIEKE GEEST!!!!
Radovan Karadžić je held???iemand die medeplichtig is aan fraude,genocide,schending van de mensenrechten,concentratiekampen opgericht heeft,...IDIOOT DAT JE BENT!!!!
GA ERGENS HEEN WAAR ER OORLOG GEVOERD WORDT,JE ZOU SNEL WENEND TERUG WILLEN KEREN!!! TJONG,TJONGE...YOU HAVE A SICK MIND,ASSHOLE!!!
sorry ik weet dat je hier niemand hier mag uitschelden :flushed: beste moderators,maar mensen die symphatie hebben voor oorlog,daar kan ik echt niet tegen :angry:

VREDE!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Laat hem maar Cronos, hij weet duidelijk niet waar hij het over heeft

De dwaze moeders op het plein
Wier kinderen verduisterd zijn
En die nog steeds jaren door
Roepen ongehoord
Ze schuifelen door het journaal
Geef hun een teken een signaal
Dat geen enkele deur eeuwig dicht zal zijn
Dat aan het eind van de tunnel weer licht zal zijn

Gezinnen die de apartheidswaan
Meedogenloos uiteen liet slaan
Ze komen toch weer bij elkaar voor even maar
Want liefde is daar illegaal
Geef hun een teken, een signaal

Vervolgden om geloof of ras
Vervolgden om wat vader was
Vervolgden met het schietgebed
Van Jezus, Marx of Mohammed
Vervolgden met een ideaal

Roepen ongehoord
Zoals de mijnwerkers in de mijn
De redding moet aanwezig zijn
De andere zijn hulp gaan halen
Het wachten is op de signalen….

Mindgamer

Badass junkie
Hmm, die hotmarijke vind ik maar een beetje te stevig. Ik zou haar wel neuken hoor, daar niet van, maar echt een mooi lichaam heeft ze ook weer niet.

djstayla

Belezen gebruiker
Ze maken zich wel altijd goed schoon "ahum" :openmouth: :P
Een meisje wat je meepikt als one night stand, zijn soms de smerigste "hoeren"
Maar zelf lijkt het me niks, dat je weet dat ze die middag al tig mannen over der heen heeft gehad :)

caatje

Badass junkie
djstayla zei:
Ze maken zich wel altijd goed schoon "ahum" :openmouth: :P
Een meisje wat je meepikt als one night stand, zijn soms de smerigste "hoeren"
Maar zelf lijkt het me niks, dat je weet dat ze die middag al tig mannen over der heen heeft gehad :)

Dat maakt de man die ze "meepikt" de smerigste hoerenloper dan he :wink:

djstayla

Belezen gebruiker
Ach ja..Tis niet mijn ding :)
Het kan wel handig zijn als je niet gebonden wil zijn, en toch aan je trekken wil komen..
Mischien heb je geen tijd voor een relatie, maar wel behoefte aan snel ff klaarkomen zonder de rechter/linkerhand :beer:

+ Geen versierpogingen rompslomp, en hopen dat je in der bed beland
+ geen extra kosten (eten, kleding etc.)

Neuken en wegwezen :beer:

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
cronos zei:
Wromtraxe zei:

Laat hem maar Cronos, hij weet duidelijk niet waar hij het over heeft

Roepen ongehoord
Ze schuifelen door het journaal

Gezinnen die de apartheidswaan
Meedogenloos uiteen liet slaan
Ze komen toch weer bij elkaar voor even maar
Want liefde is daar illegaal
Geef hun een teken, een signaal

Roepen ongehoord
Zoals de mijnwerkers in de mijn
De redding moet aanwezig zijn
De andere zijn hulp gaan halen
Het wachten is op de signalen….
Ja hè,
verschuil je vernedering maar onder poetische onzin

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
cronos zei:
Wromtraxe zei:

Ach,
moet ik hier woorden voor hebben? Je bent een emotioneel misbaksel met een zwake geest waar je geen controle over heb.

Wacky

Badass junkie
Ik vind het wel tijd voor een ban wegens het promoten van genocide enzo allemaal.
Grootste kutmongool van DF. Kunnen AT, mindgamer en tomzor met zijn 3en niet tegen op.

cronos

Wijs gebruiker
wacky heeft toch gelijk,jij verheerlijkt genocide,haat,oorlog en etnische zuivering...wat doe jij trouwens dan op een drugsforum?hier de boel op stelten zetten,zoveel is duidelijk!!!

azgaza

Badass junkie
Wacky zei:
Ik vind het wel tijd voor een ban wegens het promoten van genocide enzo allemaal.
Grootste kutmongool van DF. Kunnen AT, mindgamer en tomzor met zijn 3en niet tegen op.

Ja eigenlijk gaat het nu wel te ver, er is ook al iemand gebanned voor andere foute propoganda van een vergelijkbare stijl dus is er niks op tegen dit nog eens te doen.

Bij deze, ban + IP ban.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindgamer zei:
Mensen, ik zit er wel eens aan te denken om thuis te komen met een bloedmooie vrouw die het oudste beroep van de wereld beoefent.
Zijn hier mannen aanwezig die verlangen naar een soortgelijks iets? Wacky vast wel :grin:

Vandaar je frustraties tegenover "de sletterige vrouw", ik snap het nu! :P

nicolai

Wijs gebruiker
jammer van de ban...ik was het ook niet vaak met hem eens ofzo, maar hij had wel een bepaalde positieve inbreng; een ongezouten eigen mening. daar kun je toch alleen maar respect voor hebben?

tomz0r

Badass junkie
nicolai zei:
jammer van de ban...ik was het ook niet vaak met hem eens ofzo, maar hij had wel een bepaalde positieve inbreng; een ongezouten eigen mening. daar kun je toch alleen maar respect voor hebben?

Wie heeft er een ban?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ontzettend zielige jongen, hij schreeuwde om aandacht en hulp, alleen niet met zoveel woorden. Ik vond het overduidelijk te zien dat hij zwaar depressief is. Hoop dat ie zichzelf niets aandoet...

Bovenaan