dka983392hsadjkxapopsxa
Badass junkie
Ik hoop eigenlijk dat ie zichzelf wel wat aandoet.
Opgeruimd staat netjes.
Opgeruimd staat netjes.
nicolai zei:jammer van de ban...ik was het ook niet vaak met hem eens ofzo, maar hij had wel een bepaalde positieve inbreng; een ongezouten eigen mening. daar kun je toch alleen maar respect voor hebben?
caatje zei:Flaffie zei:Domme vragen bestaan wel, jij snapt ook wel dat ik bedoel met "ranzig" dat ze met mannen naar bed gaat voor geld. Dat is gewoon mijn "mening" Ik vind dat ranzig als dat mijn vriendin zou zijn. Het idee dat zij met andere naar bed gaat voor geld. Where is the love?
Jij hebt nu wel bewezen dat jij kortzichtig bent. Alleen al om het feit dat je mijn mening niet respecteert
Natuurlijk respecteer ik jou mening maar mag ik daar dan niks over vragen als ik het kort door de bocht vind? Het feit dat ik je iets vraagt getuigd al van respectabiliteit omdat ik hier ook hoofdschuddend mezelf kan gaan zitten verwonderen op sommige van jou reacties.
Dus als ik het goed begrijp wil jij straks een vriendin/vrouw die maagd is? Kijk, aan het geld kan het niet liggen. Geld is geld, of je ze nou verdient met vuilnis ophalen of met sex. Of vraag ik nou weer iets doms?
In mijn ogen staat liefde los van lust of werken als prostituee.
caatje zei:Flaffie zei:caatje zei:Waarom is een prostituee nou weer ranzig?
Omdat ze der billen niet goed afveegt![]()
Domme vraag dom antwoord.
Domme vragen bestaan niet! Kortzichtigheid daarentegen.....
caatje zei:Moet je dan niet eens gaan denken aan amputatie?
Diogenes zei:Was wel leuk voor een jaartje, ik was 26, zij stuk in de 40. Ze kon altijd aan de beste dope in de omstreken komen die ik dan gratis kreeg...![]()
Wel jammer dat ze er niet meer is , was mn beste maatje
Tegenwoordig echter zou ik eerder voor een meer normale vrouw kiezen..
VuurWater zei:Ik hoef iig geen kinderen van een hoer.
Een hoer moet je neuken, en een vriendin moet je lief hebben. Niet andersom.
Ik hoef iig geen kinderen van een hoer.
Svali zei:Een hoer moet je neuken, en een vriendin moet je lief hebben. Niet andersom.
Ik hoef iig geen kinderen van een hoer.
En zij waarschijnlijk ook niet van jou.

Cosmic Controler zei:ik hoef echt geen sex met iemand waar er al 1000 in hebben gehangen![]()
Probeerenleer zei:Cosmic Controler zei:ik hoef echt geen sex met iemand waar er al 1000 in hebben gehangen![]()
Euros? Dollars?![]()
![]()
Cosmic Controler zei:sorry maar ik heb nog meer respect voor dieven, dan mensen die zijn lichaam verkopen. die hebben nog tenminste een beetje eigenwaarde over . mijn mening
dit dan.. Van andermans spullen blijf je zonder toestemming vanaf, net als iemands lichaam. Dieven zijn materiële verkrachters.Cosmic Controler zei:ik heb nog meer respect voor dieven
Cosmic Controler zei:persoonlijk ben ik echt een familie man. in mijn opvoeding heb ik geleerd dat familie het belangrijkste is. en ik vind dat je je familie zwaar te schande maakt door prostitiuee te zijn.
daarom walg ik van dit beroep, puur omdat zodra je dit beroep uitoefend neem je je familie naam ook mee. en daar kan ik echt niet tegen.
mandragora zei:Echte familie aanvaard je zoals je bent!
PepTalk zei:Jouw familie kan jouw wel accepteren als hoer, de gemeenschap rondom de familie hoeft dat niet percé te doen.
Amen! Had het niet beter kunnen zeggen.mandragora zei:Iedereen heeft sex toch, de 1 betaald de ander niet.
Er zijn genoeg meiden die meermaals van sexpartner wisselen en kerels die elk weekend een andere meid in hun bed hebben liggen dat word dan wel aanvaard, dat noemen ze dan gezonde jonges en vinden het cool dat ze zoveel meiden in hun bed krijgen.
Tijd voor die mensen dat ze nou eindelijk eens hun oogkleppen afdoen en het meer beschamend vinden hoe ze op mensen neerkijken ipv dat er een hoer in het dorp woont of in de familie zit.
iedereen is anders, als je nou dolgraag neukt en daar je beroep van wil maken...waarom niet.
Of als je het snelle geld wil en je jezelf erover kan zetten...waarom niet.
Niemand heeft last van een hoer toch?...integendeel.
Mensen mogen blij zijn dat er zulke mensen zijn die zo'n beroep willen uitoefenen dat leid direct naar minder verkrachtingen en minder sexueel gefrustreerde mensen.
grts

mandragora zei:PepTalk zei:Jouw familie kan jouw wel accepteren als hoer, de gemeenschap rondom de familie hoeft dat niet percé te doen.
Wel schijt aan de 'gemeenschap' dan, je laat je leven toch niet bepalen door wat sommigen denken, ze maken zelfs geen deel uit van je leven (als je't zelf wil natuurlijk).
grts
mandragora zei:Cosmic Controler zei:persoonlijk ben ik echt een familie man. in mijn opvoeding heb ik geleerd dat familie het belangrijkste is. en ik vind dat je je familie zwaar te schande maakt door prostitiuee te zijn.
daarom walg ik van dit beroep, puur omdat zodra je dit beroep uitoefend neem je je familie naam ook mee. en daar kan ik echt niet tegen.
Dat vind ik een beetje overroepen van je.
Dat is dan het probleem van de familie en niet van de prostituee, dan moeten ze zich maar wat ruimdenkender opstellen.
Echte familie aanvaard je zoals je bent!

Cosmic Controler zei:geloof mij maar dat ik ruimdenkend ben, anders zat ik niet op dit forum denk ik![]()
pinnes zei:Ik heb een vriendin die zich verkoopt aan mannen; laatst is ze verkracht en in elkaar geslagen door een neger ze durft niet naar de politie wat moet ik doen?