Een stiekeme verleiding.

Hallo beste mensen.

Ik ben een jongen met eerdere problemen (divorced parents-.- ) waarvan ik nu achteraf toch spijt van heb.

even ter informatie: ik blow bijna iederedag alleen savonds, behalve ''de zondag'' de afgelopen 2,5/3 jaar. het zit erin geteerd en wil er graag vanaf, mijn vrienden blowen ook allemaal bijna iederedag.
voor de rest zit ik zo om de week aan een andere drug, het verschilt van 4fmp- ketamine, xtc en soms een beetje coke. alhoewel kan ik goed van de coke afblijven en heb ik zeker NIET de neiging om dat iedere week te pakken. maarja als t af en toe gratis kan dan denk ik why not?!?
daarnaast ben ik als ik niet gebruik een stevige drinker. (alleen in t weekend)

Mijn vraag is eigenlijk is het verstandig op de momenten dat je wilt blowen, aan meditatie kan gaan doen? Ik wil graag weer een normaal nuchter leven en wat dingetjes opbouwen. voor de rest werk ik 40 uur in de week,ook heb ik met mezelf afgespoken om te gaan sporten 1 a 2 keer in de week, dat werkt best goed.

alvast bedankt voor de tips:) :wink:

Ik raad je inderdaad aan om te stoppen met blowen, misschien eerst alleen af en toe in het weekend? mediteren ben ik niet bekend mee. Wel weet ik dat het omgaan met veel blowers de kans verkleint dat het je lukt om te stoppen. Je zult in sommige gevallen ook zien dat de omgang met blowers waarvan je eerst dacht dat het je vrienden waren zal afnemen op het moment dat jij stopt met blowen. Maar dat terzijde.
Er zijn een hele boel manieren om te stoppen, de ene helpt beter dan de andere. Als je niet van plan bent om helemaal te stoppen zou ik het echt beperken tot alleen het weekend.
Blowen in combinatie met school/werk gaat vaak niet goed. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Veel succes

Bovenaan