Een vraagje over de Supercaps Extreme

2319

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb sinds eergisteren Supercaps Extreme (die met 400 mg caffeïne/pil) in huis, en heb deze geprobeerd maar ik merk gewoon vrijwel niks op en vraag ik me af waarom niet.
Toen het bij mij aankwam was het gewoon goed verpakt en orginele plastic zat om de pot heen.
Ik neem zo'n pil in met 1 glas water.
Verder heb ik nu 4x zo'n pil binnen gekregen, waarvan:
1x na energiedrank te hebben gedronken.
2x op nuchtere maag waarvan 1x ook in de ochtend was.
1x op minder nuchtere maag.

En ik merk gewoon niks op, sterker nog na zo'n pil zou ik zelfs nog kunnen geeuwen of slapen.
Iemand die me hiermee kan helpen? Of ligt dit gewoon geheel aan mijn eigen lichaam ofzo?

Alvast bedankt!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drink je dagelijks veel kofie/ redbull? Van 400mg moet je echt wel wat voelen..

2319

Newbie
Nee ik merk niks.
Ik neem niet dagelijks energiedrank in, maar van energiedrank merk ik ook vrij weinig alleen 2 koppies koffie werkt erg goed, energiedrank vreemd genoeg niet.

En dit zal niet gevaarlijk zijn, 2 tegelijk?
De dosering staat maximaal 2 per dag. Wat is dan door jou (of iemand anders die wil reageren) zo ongeveer de limiet die niet moet worden overschreden?
Want ik weet niet hoe gevaarlijk of ongevaarlijk de bestanddelen zijn.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
2319 zei:
Nee ik merk niks.
Ik neem niet dagelijks energiedrank in, maar van energiedrank merk ik ook vrij weinig alleen 2 koppies koffie werkt erg goed, energiedrank vreemd genoeg niet.

En dit zal niet gevaarlijk zijn, 2 tegelijk?
De dosering staat maximaal 2 per dag. Wat is dan door jou (of iemand anders die wil reageren) zo ongeveer de limiet die niet moet worden overschreden?
Want ik weet niet hoe gevaarlijk of ongevaarlijk de bestanddelen zijn.
LD50: 192 mg/kg (rat, oral)

2319

Newbie
Ja, dat kan wel kloppen, maar persoonlijke ervaringen van anderen kunnen niet tegen een LD50 van een rat op.
Bovendien zijn er natuurlijk ook meerdere componenten aanwezig in die pil, die samen bij elkaar nog 'gevaarlijker' zijn.
En ik weeg 105 kilo, dus zou dan 105 keer 192 mg caffeïne moeten overleven haha.
Grofweg 20 gram dus.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
2319 zei:
Ja, dat kan wel kloppen, maar persoonlijke ervaringen van anderen kunnen niet tegen een LD50 van een rat op.
Bovendien zijn er natuurlijk ook meerdere componenten aanwezig in die pil, die samen bij elkaar nog 'gevaarlijker' zijn.
En ik weeg 105 kilo, dus zou dan 105 keer 192 mg caffeïne moeten overleven haha.
Grofweg 20 gram dus.

Je gaat er niet dood aan, het is misschien een verkeerde indicatie om aan te geven dat je veel neemt. Maar 400 mg is gewoon echt veel. In een blikje redbull zit denk ik ongeveer 60 mg caffeïne. Dus 400 mg moet je op zijn minst voelen, versnelde hartslag, opgejaagd gevoel, zweten. Ik zou bij 400 mg caffeïne niet meer slapen.

Maar als je bijvoorbeeld amfetamines bent gewend ga je weinig merken van caffeïne.

2319

Newbie
Haha ja dat besef ik ook dat het veel is, maar ik merk gewoon vrijwel niks.
Ik weet zelfs de halfwaardetijd van caffeïne uit mijn hoofd, en hoeveel ervan in koffie, thee en energiedrank zit onder andere.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
2319 zei:
Haha ja dat besef ik ook dat het veel is, maar ik merk gewoon vrijwel niks.
Ik weet zelfs de halfwaardetijd van caffeïne uit mijn hoofd, en hoeveel ervan in koffie, thee en energiedrank zit onder andere.

Jij hebt je research wel gedaan :grin: Ik ga het misschien ook eens proberen als ik aan pure caffeïne kan komen, dan zal ik je wel laten weten of ik iets voel.

2319

Newbie
Haha ik heb gewoon caffeïne een keer op moeten zoeken ivm een experiment, en het is meteen blijven steken allemaal wat er stond.
Want dan zit ik er ook gewoon mee te rekenen van hoeveel er nog in mn lichaam rondcirculeert :)
En meestal lees ik ook hoeveel mg caffeïne/100 ml er in mijn energiedrankje zit.

Oom Klaas

Badass junkie
Sublimo zei:
2319 zei:
Grofweg 20 gram dus.

Je gaat er niet dood aan, het is misschien een verkeerde indicatie om aan te geven dat je veel neemt. Maar 400 mg is gewoon echt veel. In een blikje redbull zit denk ik ongeveer 60 mg caffeïne. Dus 400 mg moet je op zijn minst voelen, versnelde hartslag, opgejaagd gevoel, zweten. Ik zou bij 400 mg caffeïne niet meer slapen.

Maar als je bijvoorbeeld amfetamines bent gewend ga je weinig merken van caffeïne.

Zelfs een pep junk zou 400 mg cafeine nog voelen en zich kapot staan te zweten/trillen.

Pammer

Bewuste gebruiker
Wel zweten is niet altijd, dat trillen ook niet maar je moet degelijk wel iets voelen (opgejaagd, snel ademen, hartkloppingen die je voelt, hoofdpijn, ...), tenzij je een grote tolerantie hebt maar je zegt zelf dat je dagelijks niet veel cafeïne neemt, dus het is wel raar dat je niets voelt...
Probeer eens pure cafeïne? Je kan deze (LEGAAL!) op Ebay kopen van farmaceutische graden en kost amper iets. Dit komt altijd van UK.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Pammer zei:
Wel zweten is niet altijd, dat trillen ook niet maar je moet degelijk wel iets voelen (opgejaagd, snel ademen, hartkloppingen die je voelt, hoofdpijn, ...), tenzij je een grote tolerantie hebt maar je zegt zelf dat je dagelijks niet veel cafeïne neemt, dus het is wel raar dat je niets voelt...
Probeer eens pure cafeïne? Je kan deze (LEGAAL!) op Ebay kopen van farmaceutische graden en kost amper iets. Dit komt altijd van UK.

Ik denk dat er wel pure caffeïne in zijn pillen zitten hoor.

2319

Newbie
Ik heb net even geleden 2 pillen gelijktijdig ingenomen, waarbij ook nog vooraf kapot gemaakt en opgelost in een glas water en dat achterover gegooid en heb nu een rustige hartslag van circa 52 slagen per minuut, geen zweten en geen andere symptomen.

Is er iets mis met me dan ofzo? :confused:

Winehouse

Badass junkie
Dan heb je normaal ook een lage hartslag, dan hoef je je niet druk te maken. En er is niks mis met je. Het werkt gewoon niet.

Pammer

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Ik denk dat er wel pure caffeïne in zijn pillen zitten hoor.
Kwestie dat ze misschien fake zijn.

2319 zei:
Ik heb net even geleden 2 pillen gelijktijdig ingenomen, waarbij ook nog vooraf kapot gemaakt en opgelost in een glas water en dat achterover gegooid en heb nu een rustige hartslag van circa 52 slagen per minuut, geen zweten en geen andere symptomen.

Is er iets mis met me dan ofzo? :confused:
De opgeloste pillen, hoe smaakten deze? Als deze bitter zijn is de kans groter dat ze echt zijn. Anders is het mogelijk dat er niets inzit...
800mg is echt wel veel en het zou me verbazen dat je daar niets van voelt. Wij weten het ook niet meer.

Liesette

Bewuste gebruiker
Extreme Super Caps komen maar uit 1 hand ..

the hand of God ! or your doctors hand.

filled with a warpspeed engine max velocity WARP 12 .
fuel type is Dextro Amfetamine the full methylfenaat.
fuel radius is 12 hours non stop
fuel tank contains 250 mg

During this trip the stewards will provide the best cappuccino doble expressis in the airfleet, made by Jura Switserland.

:hearteyes:

Bovenaan