Een willekeurige poll.

Mensen zijn over het algemeen beschaafder onder invloed van harddrugs dan alcohol.

• Helemaal mee eens, dronken zijn over het algemeen onbeschoft

Stemmen: 0 0,0%
  • Niet mee eens.

• Deels mee eens, verschilt echt per persoon.

• Totaal aantal stemmers
    0
A

Anonymous

Gast
Ff een poll, ik zou jou mening wel willen weten.

Ik vind dat alcohol niet alleen je gedrag verandert, maar je hele personaliteit(zolang je onder invloed bent).

Onder harddrugs is het gezonde(oftewel beschaafde) verstand nog aanwezig.

A

Anonymous

Gast
Ik denk dat dat zo is omdat ze niet doorhebben hoe ze bezig zijn.

maxtc

Experimenterende gebruiker
ja maar soms als je egt te tilt ben dan loop je ook tegen alles en iedereen te ouwehoeren
en meestal als ik een pilletje neem ben ik altijd lekker rustig :smoke:

A

Anonymous

Gast
Das mijn favo drug, hehe ik voel me nooit zo goed zonder, jammer eigenlijk.
Ik vind het lastig om er int weekend vanaf te blijven. Ze zijn te makkelijk te krijgen.

matthijs

Badass junkie
Ligt eraan welke harddrugs, ligt eraan hoeveel alcohol en ligt aan de persoon. Maar over het algemeen..beter iemand met XTC dan iemand met heel erg veel alcohol.

Mr. XTC

Belezen gebruiker
over het algemeen heb ik meer negatieve ervaringen met mensen die dronken zijn dan met mensen die onder invloed zijn van (hard)drugs

Jeller

Badass junkie
pff zatte mensen zijn over het algemeen veel grappiger (niet dat ze betere humor hebben) dan harddrugs gebruikers.. behalve als ze agressief worden natuurlijk.. maar over het algemeen gene probleem met zatte mense hoor, ligt geheel aan de persoon

trouwens niet persoonlijk bedoelt hoor, maar soms irriteert het mij wel dat mensen niet kunnen aannemen dat alcohol een gezondere drug is dan al die chemische drugs..

hangt natuurlijk ook wat van de dosis af dus dat is moeilijk te vergelijken. Het is niet omdat je van alcohol soms de domste dingen kan doen dat het zo schadelijk is, je zou is moeten weten wat ik allemaal deed onder paddo's :rolleyes: :) en dat is nog het minst schadelijke, dus zo zie je maar :wink:

sorry voor mijn saaie preek :grin:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
ik kan er eigelijk niet goed over oordelen want iedereen reageert er anders op, natuurlijk zijn er mensen die vervelend worden maar sommige ook niet
dat hangt van de stemming van de persoon af en de dosis die hij/zij neemt
allemaal kleine factoren die een grote rol spelen

Mac...

Badass junkie
Yes ik ben de eerste die het er niet mee eens is:
Het verschilt niet alleen per persoon, maar ook in de mate, omstandigheden, welke drugs etc etc etc
Ik word meestal best gesellie als ik gedronken heb, op X ben ik ook best gezellig, op pep (vooral na enige tijd) niet meer zo, en mensen die sos hebben gehad zijn ook vaak niet uit te staan. Trippende mensen valt geen touw aan vast te knopen en heroïne... Ach ja wat is beschaafd?

Jeller

Badass junkie
van alcohol word je toch ook socialer vind ik hoor.. je gaat veel vlugger gesprekken ana met mensen die je niet kent..

alcohol is niet voor niets sociaal aanvaard :beer:

caatje

Badass junkie
ik ben altijd heel lief, wil alles voor je doen. Ik persoonlijk heb geen ervaring met mensen die agresief of vervelend woden onder invloed van drugs.

Bovenaan