Binnenkort heb ik 2 feesten daags na elkaar, de eerste duurt tot 5:00 en om 12:00 begint het tweede.
Ik heb het idee om het eerste feest speed te nemen, tot 1:00 ofzo. Daarna niet meer.
Na het eerste feest naar huis, beetje relaxen (misschien wat slapen als dat lukken wil) en begin van de middag naar 2de feest waar ik dan tegen de avond/begin avond xtc wil nemen.
Iemand ervaring met eerst speed nemen en kleine dag later xtc?
Weet dat het combineren afgeraden wordt, maar in hoeverre scheelt het dat ik pas een tijdje later xtc pak? En dus niet direct combineer.
Ter info: speed heb ik nu 3 keer genomen, met langere tussenperioden (zo'n 2 maanden).
Kans is dus klein dat ik op het 2de feest alsnog speed erbij ga nemen.
Xtc 4 keer genomen met elke keer 3 of ruim 3 maanden ertussen.
Hoor graag jullie ervaringen, info, meningen of je het wel of niet zo zou doen
Ik heb het idee om het eerste feest speed te nemen, tot 1:00 ofzo. Daarna niet meer.
Na het eerste feest naar huis, beetje relaxen (misschien wat slapen als dat lukken wil) en begin van de middag naar 2de feest waar ik dan tegen de avond/begin avond xtc wil nemen.
Iemand ervaring met eerst speed nemen en kleine dag later xtc?
Weet dat het combineren afgeraden wordt, maar in hoeverre scheelt het dat ik pas een tijdje later xtc pak? En dus niet direct combineer.
Ter info: speed heb ik nu 3 keer genomen, met langere tussenperioden (zo'n 2 maanden).
Kans is dus klein dat ik op het 2de feest alsnog speed erbij ga nemen.
Xtc 4 keer genomen met elke keer 3 of ruim 3 maanden ertussen.
Hoor graag jullie ervaringen, info, meningen of je het wel of niet zo zou doen