Eerst speed, dag later xtc

De Duivis

Newbie
Binnenkort heb ik 2 feesten daags na elkaar, de eerste duurt tot 5:00 en om 12:00 begint het tweede.

Ik heb het idee om het eerste feest speed te nemen, tot 1:00 ofzo. Daarna niet meer.
Na het eerste feest naar huis, beetje relaxen (misschien wat slapen als dat lukken wil) en begin van de middag naar 2de feest waar ik dan tegen de avond/begin avond xtc wil nemen.

Iemand ervaring met eerst speed nemen en kleine dag later xtc?
Weet dat het combineren afgeraden wordt, maar in hoeverre scheelt het dat ik pas een tijdje later xtc pak? En dus niet direct combineer.

Ter info: speed heb ik nu 3 keer genomen, met langere tussenperioden (zo'n 2 maanden).
Kans is dus klein dat ik op het 2de feest alsnog speed erbij ga nemen.

Xtc 4 keer genomen met elke keer 3 of ruim 3 maanden ertussen.

Hoor graag jullie ervaringen, info, meningen of je het wel of niet zo zou doen

Kockar

Experimenterende gebruiker
Hallo, de Duivis, om te beginnen: welkom op dit forum.

Ik zie dat je bezorgd bent en terecht namelijk. Ten eerste raad ik het combineren van drugs ten strengste af. Hier zijn een paar feiten voor je;
-combinatie van verschillende middelen verhoogt de kans op onvoorspelbare effecten & brengt dikwijls ook meer risico's met zich mee.
-speed is een stimulant. De combinatie met het stimulerend effect van XTC kan je hart zwaar overbelasten.
-het bewustzijnsveranderende effect van de XTC wordt verminderd en je kan er overdreven 'opgefokt' van worden.
-je loopt meer kans op lichamelijke uitputting, en op oververhitting en/of uitdroging.
-de kater achteraf kan heel zwaar zijn en dagen aanslepen.
-je loopt meer kans op hersenbeschadiging, want de afbraak van de XTC in je lever wordt afgeremd

Bron: http://www.drughulp.be/xtc-combi

Als je vandaag speed zou snuiven, raad ik het je sowieso af om de dag nadien aan de pillen te gaan (eigen ervaring). Je gaat toch ook niet hardlopen als je moe/hongerig bent?
Belangrijk is het om je lichaam de kans te geven om zich zelf te recupereren.

Nog een nuttige link: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=20318

Have fun & keep it safe :xtc: :xtc:

De Duivis

Newbie
Ben op het idee gekomen om het eerste feestje eens herbal xtc van smartshop te proberen..
Niet al te veel van verwachten, dan valt het ook niet tegen... Zolang mn ervaring met de echte x de volgende dag er niet onder lijdt :)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
De Duivis zei:
Ben op het idee gekomen om het eerste feestje eens herbal xtc van smartshop te proberen..
Niet al te veel van verwachten, dan valt het ook niet tegen... Zolang mn ervaring met de echte x de volgende dag er niet onder lijdt

Sorry voor de late reactie. Maar ik raad je dat ook af. Dat het herbal is hoeft niet meteen te zeggen dat het onschuldig is. In sommige 'herbal' producten zitten ook RC's, zoals 4-fmp. Die werken dan op je dopamine en serotonine receptoren, waardoor je alsnog je reserves zit te verbruiken. Ook heeft dit invloed op de dag erna, als je XTC gaat gebruiken. Het kan daarbij ook nog neurotoxisch werken, omdat je 2 dagen achter elkaar gebruikt. Gewoon bier drinken dus.

De Duivis

Newbie
thnx Pandan, weer wat geleerd..!
Ging er niet van uit dat dat ook op mn serotine werkte, dus blijf ik maar van af. Wil niet dat dat spul afbreuk doet aan mijn xtc ervaring.

Bovenaan