• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste en enige keer LSD

Östlund

Newbie
Ik heb een keer in mijn leven LSD op, ik wist toen vantevoren niet zeker of ik het wel moest doen omdat ik al een paar keer flink paranoia was geworden van pep. Anyways, een op drugsgebied zeer ervaren en goed ingevoerde in de dealersscene zijnde vriend zorgde voor een velletje LSD (heel klein, geen idee hoe sterk). Ik nam het velletje op mijn tong en liet het over me heen komen. Na een tijdje begon ik wazig te zien en rare gedachtes te krijgen. Toen ben ik bij die vriend op zijn kamer op de bank gaan liggen, hij zette een cd op die echt perfect was op dat moment. Soort van ambient, maar dan net iets harder. Ik raakte mijn bewustzijn soort van kwijt en begon te "zweven". Op den duur "kon ik op en in mezelf kijken". Ik zag mijn problemen en wist er de oplossing voor, echter toen mensen die ik het vertelde mij later vroegen wat die oplossingen dan wel niet waren. Maar dat kon ik niet meer navertellen, maar ik wist wel dat ik dat had meegemaakt. Ik ben ook een hele periode kwijt van die trip, maar dat in mezelf kijken kan ik nog herinneren. Op den duur begon een domme (ja ze was echt niet de slimste) gabberin keiharde hardcore te draaien en ik flipte hem totaal en wilde haar meppen en die teringherrie afzetten (wat ik normaliter uitstekend kon verdragen aangezien ik allerlei hardcorefeesten afliep). Ik kon ook alles terugzien uit mijn leven, ik kan het niet heel visueel vertellen maar het was een soort trip down memory lane. Ik zag geen rare dingen of wat dan ook. Sorry dat ik er niet meer over kan vertellen maar mijn geheugen is niet zo goed meer door medicatie (Schizofrenie/ADD/PDD-NOS) en het is al bijna 15 jaar geleden. Hopelijk krijg ik toch wat feedback, want ik ben met name geïnteresseerd in of er mensen ook zo'n in zichzelf kijk trip hebben gehad. Alhoewel ik daar de komende tijd wel achter zal komen aangezien ik me eens ga verdiepen in de ervaringen van mensen.

Ceko

Belezen gebruiker
Had je die schizofrenie al voordat je deze belevenis had of kreeg je dat erna pas?

Östlund

Newbie
De diagnose kreeg ik erna, maar ik was al talloze keren paranoia geweest van de pep. En had zo bleek achteraf al een psychose gehad door gebruik van. Ik denk dus van ja, maar het barstte pas echt los zo'n 1,5 jaar later.

Drientje

DF-koning
LSD kan heel therapeutisch werken. Je wordt stevig met jezelf geconfronteerd en dat is niet altijd even fijn. Heel wat trips heb ik afgesloten met huilen.

Dat je de antwoorden niet meer weet op de oplossingen van het leven klopt ook wel. ik vergeet ook altijd al mijn briljante invallen. Misschien is dat maar goed ook.

Zou je nog eens willen trippen onder juiste begeleiding?

TrippyShit

Badass junkie
Dat lijkt me in zijn geestelijke conditie nou niet het allerslimste om te doen..
Het schizofrene gedeelte bedoel ik daarmee dan. Als je al eens een psychose gehad hebt en er schizofrenie is vast gesteld zou ik me niet wagen aan de lsd of een ander tripmiddel. Ook wiet, mdma, speed enzo kunnen gevaarlijk zijn. Drugs is niet voor iedereen weggelegd..

Ape

Badass junkie
Het ligt eraan of je der geestelijk aan toen bent, en je omgeving beinvloed jou ook dus je moet op een vertrouwde plek zijn

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ostlund,

Waarom krijgt de LSD de schuld ?
Kijk eerst goed naar je eigen achtergrond, en misschien had je het handboek moeten lezen of beter moeten lezen.

Kijk ... zo'n gabberin zou mij ook triggeren om haar de keel door te snijden te scapleren (als er nog haar aanwezig zou zijn) haar hoofd af te zagen en op stok te prikken en die stok op mijn motokap te bevestigen en dan al toeterend door Amsterdam te gaan paraderen.

En ik zie ook nooit dingen die niet bestaan( hallucineren) en ik heb veel lsd genomen.

kortom, trip is goed ? Neem er is de tijd voor ? En vermijdt die hoerige gabberin ?

:hearteyes:

Bon viaje

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Ostlund,

Waarom krijgt de LSD de schuld ?
Kijk eerst goed naar je eigen achtergrond, en misschien had je het handboek moeten lezen of beter moeten lezen.

Kijk ... zo'n gabberin zou mij ook triggeren om haar de keel door te snijden te scapleren (als er nog haar aanwezig zou zijn) haar hoofd af te zagen en op stok te prikken en die stok op mijn motokap te bevestigen en dan al toeterend door Amsterdam te gaan paraderen.

En ik zie ook nooit dingen die niet bestaan( hallucineren) en ik heb veel lsd genomen.

kortom, trip is goed ? Neem er is de tijd voor ? En vermijdt die hoerige gabberin ?

:hearteyes:

Bon viaje

Amen :sunglasses: :wave:

Bovenaan