Eerste keer 1x purple widow

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Vorige week is mijn purple widow uitgekomen. Hij is nu 3cm Ik geef hem om de twee a drie dagen water als de aarde van boven begint op te drogen. Ik heb op 8 boven de plant een tl buis gezet de planr staat op de verwarmings ( 21 graden) 18 uur licht per dag maar sinds drie dagen groeit hij niet meer hoe kan dit komen en wat kan ik er aan doen? Fotos volgen nog

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik geef hem nu twee keer per dag een half glas water waneer de aarde droog Is.
een foto uploaden lukt helaas niet

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Is dat niet wat veel? Misschien is het te droog in je huis ofzo. Ik geef mijn plant maximaal ééns per twee dagen in de eerste groeifase en zelfs dan blijft de aarde nog vochtig. Twee keer per dag water geven betekent volgens mij gewoon dat je grond te snel uitdroogd..

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Nu staat hij in de kweekkast en droogt die niet zo snel uit maa de eerste twee blaadjes verwelke maar de twee twee erboven die al bladvorm hebbeen groeien maar de plant groeit wel niet omhoog is dit hoe het hoort te gaan?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
De kiemblaadjes verwelken wel vaker, dat is op zich niet erg. De plant zou de eerste paar weken vrij hard moeten groeien, als dat niet gebeurt is er iets mis.

Toch is het handig om even een foto toe te voegen. Je kunt bij het toevoegen van een bericht, onderaan kiezen voor Bijlage Toevoegen en daarmee een foto plaatsen. Je kunt ook een foto uploaden op een externe site als imgur.

Hoe lang geef je hem licht per dag? Een jonge plant kun je makkelijk 16 uur per dag belichten

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik geef ZE 18 uur licht met een tl lamp waarop staat White of het cool of warm is weet ik niet ik zal proberen zo dadelijk een foto te sturen
maar hoe moet dat met mijn gsm ?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
Je kunt bij het toevoegen van een bericht, onderaan kiezen voor Bijlage Toevoegen en daarmee een foto plaatsen. Je kunt ook een foto uploaden op een externe site als imgur.

Bovenaan